From: naim1000 [mailto:
[email protected]]
Sent: Thursday, October 14, 2010 11:18 PM
T
http://www.jeeptrip.co.il/start/foru...ns/redface.gif naim1000
Subject: שאלה מקצועית למנהלים מקצועיים מכוני הרישוי,
חברים מה תשובתכם לשאלתי זאת המופנית לכל אחד מכם כמנהל מקצועי שאלה קשה אחראית וכתובה שחור על גבי לבן
רכב מוגבה,בגושים מפלדה, ומידות צמיגים המורכבים ברכב וכל זאת ובניגוד להוראות יצרן הרכב מי נושא באחריות בזמן תאונה עם נפגעים
ברצוני להסב את צומת ליבכם כי החל משנת 2006 יש חובה לבדוק רכבים בטסט כאשר מידות הצמיגים קוד משקל וקוד מהירות בהתאם להוראות יצרן הרכב.
למרות חידוש התקנה 322 בחוק ורשומה באוגדן דיני תעבורה החל מ 2006 מכוניות רבות עוברות את המבחן השנתי כאשר ארבעת הצמיגים ברכב לא תואמים את קוד המשקל וקוד המהירות והגרוע יותר מכוניות אלה נעות בכבישי הארץ ומסכנות את ציבור הנהגים והמשתמשים בדרך.
רכבים רבים מסוג 4X4 רכב שטח, עם בגושים מגושמים מברזל, פלדה,, המותקנים מקדימה וגם מאחורה ברכב וללא אישור יצרן הרכב ,רכבים אשר מוגבהים מעבר למאושר ע"י יצרן הרכב דבר אשר ניתן לראות גם בעין לא מקצועית,ורכבים אלו אושרו או במכון רישוי או במקום אחר לדוגמא מידות צמיגים אשר לא תואמות את הוראות יצרן הרכב רכבים אלו המסוכנים לנסיעה עוברים את הטסט ללא כל בעיה ובדיקה מקצועית במכוני הרישוי אשר מחויבים לבדוק לפי חוק לא נבדקים לפי הוראות יצרן הרכב .
אני מאמין שרכב זה עובר טסט עם כל הליקויים שציינתי יכול בזמן תאונה לגרום לאסון קשה,
חברים בכדי שמחר לא יאשימנו אדם זה או אחר כי לא ידענו או לא הובא לידיעתנו נושא חמור בטיחותי ומסוכן זה של רכב שטח מסוג 4X4 אבקשכם בתוקף תפקידכם כמנהלים במכוני הרישוי לבדוק ולהוציא מכתב לכל הנוגעים בדבר החל מכוני הרישוי בארץ,יצרני המכוניות,מנהל אגף הרכב,מנכ"ל משרד התחבורה ועד לשר התחבורה ולהגדיר להם במכתב מפורט מה עליהם לבדוק בכל רכב ובעיקר רכב שטח גם אם רשום להם ברישיון מידות שלא מאושרות יצרן או מידות אחרות אשר לא תואמות את הוראות יצרן הרכב, רכב זה לא יכול לעבור את המבחן השנתי הטסט בצמיגים לא מאושרים ע"י יצרן הרכב .
שאלה זאת מונפת גם למשרד התחבורה בכדי שאם חלילה בעל מוסך או צמיגאי הרכיב צמיגים או בגושים או הגביהה רכב אשר לא מאושרים ע"י יצרן הרכב , ורכב זה יהיה מעורב בתאונה עם פצועים או חלילה הרוגים מלו האחריות יהיה על מי ??? משרד התחבורה ??? ומכוני הרישוי ??? צמיגייה.יש אחראי אחד לכל זה אבל מי הוא זאת השאלה שאני שואל ובכל רם מי נושא באחריות לכל הכשלים אשר היו ברכב בזמן הטסט......
<
http://www.jeeptrip.co.il/start/foru...ns/redface.gifp>בתשובתם המקצועית חברים אדע ביום קרות תאונה כיצד עליי לפעול אל מול המשטרה. משרד התחבורה ,בית המשפט, או חברות ביטוח,,,
אני מכיר מספר לא קטן של נהגי רכב שטח אשר מסריטים את הרכב שלהם בזמן הטסט בכדי שביום מין הימים כאשר רכבם יהיה מעורב בתאונה בעל מכון הרישוי לא יוכל להגיד הרכב הזה הגיע לטסט ללא כל התוספות וההגבהות, הצמיגים הגדולים, ובגושים (טמבונים) המגושמים,כל זה הוחלף לאחר הטסט,
חברים לתשובתכם יש חשיבות רבה להמשך הדיון בכנסת ישראל ועדת כלכלה מיום, 2010–09–13 אצל כבוד היו"ר אופיר אקוניס .