-
חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
ערב טוב!
לאחר הפסקה ארוכה של פרייבטים אני רוצה לחזור לשטח. בדיוק עכשיו אנו מחפשים רכב 7 מושבים עקב סיבות משפחתיות. בדיון משפחתי הוחלט לא ללכת לכיוון הקרוסאובר, אלה להשקיע קצת יותר ע"מ שנוכל גם לטייל בזמן הפנוי. לאחר בדיקות וסקירות שערכתי- התוצאות לא משמחות במיוחד (אני מזכיר- מדובר ברכב חדש)- רנגלר- אין 7 מושבים, לנד קרוזר- 7 מושבים רק בגרסת הטופ שלו- יקר מדי. לאומת זאת פאג'רו מציאה 7 מושבים בגרסה הבססית של הארוך.
עשיתי סיבוב, התרשמתי- מזכיר את Q שהיה לי פעם, אך פחות קשוח ומצועצע ייותר לטעמי. השאלה- האם עם רכב זה אוכל לטייל במקומות בהם ביקרתי ב Q (היה ארוך מוגבה, גלגלי 31', נעילה אוטומטית מקדימה)? מה כדאי לעשות על ההתחלה מלבד המיגון? האם שיפורים פוגעים באחריות היצרן? אילו שיפורים מותר בכלל (כי שמעתי שמשטרה מגבירה אכיפה נגד רכבי שטח משופרים)? ועוד'
אודה על כל עזרה והכוונה. ממש רוצה כבר לרדת מאספלט
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
קודם כל אל תאמין לשמועות כל כך בקלות...
וחוץ מזה לא פאג'רו חדש זה מה שידגדג למישהו לבדוק. וחדש - רק עוד שנתיים יש טסט, עד אז אלוהים גדול.
לעניינינו.
קודם כל כן, אפשר לטייל בכיף עם פאג'רו. יופי של רכב טיולים משפחתי.
הוא רחב, ונמוך, אבל אם מעיפים (או מראש לא קונים) את המדרגות צד המצחיקות, ומגביהים עם סט בסיסי, וממגנים - אין שום בעיה לטייל בכיף טיולים משפחתיים ויותר מזה. זה בסך הכל רכב עם הילוך כוח וצמיגים בגודל נכון ומבנה די קשוח.
שים לב שבמידה המקורית אין צמיגי שטח אגרסיביים, רק צמיגי AT למיניהם.
http://www.jeepolog.com/forums/conte...epolog-archive
http://www.jeepolog.com/forums/conte...epolog-archive
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3566
אסף.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
תודה
יש שתי מידות 265/60/18 ו 265/65/17 תלוי בגרסה, שזה אם אני מבין נכון- קרוב ל31'. לשניהם אין צמיג MT? למען האמת- 90% מהנסיעות שלי- כביש.
אז מיגון מלא + הגבהה 2''- לא צפויה בעית אחריות?
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
למיטב ידיעתי אספיר עובדים צמוד עם מיצובישי, תבדוק איתם אם אין בעיית אחריות.
אסף.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
יש לנדקרוזר ארוך 7 מושבים 'פשוט' שנקרא select.
עולה 346,930 שקלים.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
המחיר שלו לא פשוט. בדקתי גם טויוטה- בפנים יותר עשיר מפג'רו, בחוץ- מגושם למדי לטעמי. אם לא היתי צריך 7 מקומות, הייתי הולך על רנגלר- הכי נרא לי וגם הכי "זול" מבינהם
וגם... לקרוזר אין גלגל רזרבי מאחורה :D
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
יואב
יש לנדקרוזר ארוך 7 מושבים 'פשוט' שנקרא select.
עולה 346,930 שקלים.
שזה כמעט 50 יותר מהמיצובישי
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
שזה ^ מאוד לא מדוייק.
הפאג'רו הארוך, DESERT, עולה 320,000 ש"ח.
הפאג'רו הארוך, DAKAR, עולה 332,000 ש"ח.
בוא נדבר בעובדות ולא בכאילו.
פאג'רו קצר עולה 296,000 ש"ח לעומת 297,360 ש"ח שעולה הלנדקרוזר הקצר.
אם פותח השרשור היה יכול להסתפק ב 5 מקומות בלבד, אז לנדקרוזר ארוך היה עולה לו רק 340,000 ש"ח.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
צודק, משום מה היה זכור לי מחיר אחר.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
זה לא מדוייק, במיצובישי קיבלתי הצעה מפתה ועוד הטבות בזמן שבטויוטה לא היו מוכנים לזוז שקל. אז במקרה שלי באמת היה מדובר ב כ 40 אלף הבדל (להתחשב בזה ש TLC שבע מקומות עולה 345 )
אם הייתי מסתפק ב 5 מקומות- הייתי הולך על רנגלר ארוך- 270 "בלבד"- אבל לא בגלל המחיר
היום פניתי ליבואן ג'יפ בארץ- לצערי אין אופציה להוסיף שורת מושבים נוספת, למרות שבאה"ב ראיתי כאלה
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
אכן טויוטה ידועים במדיניות תמחור מאוד גמישה - אין הנחה אפילו לא של שקל. אולי תקבל עץ ריח.
מאידך, המיצי, למיטב הבנתי מדובר בדגם בסוף חייו שיוחלף בקרוב.
האם אפשרות של קרוזר בן שנה או שנתיים בא בחשבון? אולי זה הפתרון הנכון?
ועוד שאלה של כפירה - מה עם רקסטון חדש? הוא עולה באיזור 220.0 אש"ח בלבד.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
אין לי מה להסתיר- יש לי 100 אלף שלי- קרוזר בן שנתיים זה בטוח לא המחיר. + פרייבט שאני נותן בטרייד אין (במיצובישי קיבלתי מחירון ד"א), אז אין לי מימון גדול
סאניאנג... אולי אני ערב של דעה קדומה אבל לא
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
בעיניי בעיית פאג'רו - הוא באמתריסטייל האחרון של דור הרביעי וכנראה בשנה-שנתיים הקרובות יוחלף בדור V (רק מי יודע- אולי נקבל עוד קרוסאובר?) והוא כבר די מיושן, לכן ממש לא עושה רושם של רכב ב 300+ אלף שקל
ומאידך זה הפאג'רו "הישן והטוב" שכולנו מכירים ואוהבים- אפילו הגה עדיין לא מתכוונן לעומק- כמו בQ :)
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
לסרג'יו פנית - לא טעית.
איזה פרייבט וכמה הוא שווה?
אח"כ נמשיך.
הח"מ מבין משהו קטן בענייני אשראי.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dio
עשיתי סיבוב, התרשמתי- מזכיר את Q שהיה לי פעם, אך פחות קשוח ומצועצע ייותר לטעמי.
חוץ מהסמל שום דבר לא דומה ומשותף.
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dio
השאלה- האם עם רכב זה אוכל לטייל במקומות בהם ביקרתי ב Q (היה ארוך מוגבה, גלגלי 31', נעילה אוטומטית מקדימה)?
נו באמת ...
טיילת עם רכב בעל שילדת סולם גמישה (לעומת שילדה אחודה קשיחה לכביש),
סרן אחורי "חי" המאפשר מהלך מתלה טוב יותר לעומת המתלים העצמאיים מאחור.
זוג נעילות רוחביות מול נעילה אחורית בלבד.
בקיצור, אתה באמת חושב שתוכל לטייל באותם מקומות ?
אם אתה עדיין בספק, יסלח לי סער אבל הסרטון שלו ממחיש מה שווה המיצו ...
http://www.jeepolog.com/forums/showt...D7%9C%D7%98-21
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dio
מה כדאי לעשות על ההתחלה מלבד המיגון? האם שיפורים פוגעים באחריות היצרן? אילו שיפורים מותר בכלל (כי שמעתי שמשטרה מגבירה אכיפה נגד רכבי שטח משופרים)? ועוד'
דווקא עכשיו יש חשיבות לרכוש רכב כמה שיותר מותאם לשטח במקור !
רנג'לר מצויין אבל לא רלונטי מבחינתך , אז טויוטה לדעתי האפשרות השניה למרות שצריך למתוח התקציב
או להתפשר על שנתון.
בהצלחה בהחלטה
רענן
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
תודה רענן.
סרטון לדעתי אמממ... יותר מראה על נהג לא מיומן מאשר על חסרונותיו של קינג. חוצמ"ז אני לא יודע אילו שיפורים יש בו. אבל לעיניינו- אם יש דרך חוקית לייבא את הזוג משבים מאמריקה ולהתקין כאן- מחר אני בסוכנות ג'יפ. טויוטה לא אהבתי מבחינת מראה חיצונ- מבין שסיבה מטופשת אבל משמעותית מבחינתי.
יש אופציות ראויות אחרות? 7 מקומות, 300-320 אלף, רכב שטח "אמיתי"
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
raanan
חוץ מהסמל שום דבר לא דומה ומשותף.
לא התכוונתי להתנהגות או יכולות שטח. בפנים אותו דבר- מעודן טיפה. הגה לא מתכוונן, לוח שעונים עם תצוגת מצב תמסורת בולטת ועוד הרבה קווים משותפים
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
רענן,
זה בסדר, אתה מוזמן לשתף את הסרטון בכל הזדמנות, אני בעד (מישהו אמר שותף אדסנס? ;). )
וברצינות, הבעיה במשלט הייתה שלי כנהג הגעתי למדרגה והחלקתי ממנה מעט הצידה (קוריוז, שנה לפני צילום הסרטון, נתקעתי באותה מדרגה עם הצירוקי זצ״ל בזוית מפחידה מאוד, לא היה מי שיצלם כי הייתי לבד...)
הקינג לא אכזב אותי בשטח, לא אתגרתי אותו יותר מדי, אבל בכל המסלולים שנסעתי איתו הוא היה בסדר גמור.
אני לא יודע עד כמה הוא באמת רחוק מה- q מבחינת עבירות. על הכביש, ללא ספק, עולם אחר לטובת הקינג.
מבחינת שיפורים: האוטו הוגבה ב 2״ והיה עם צמיגי bf at , מעבר לזה, סטנדרטי לחלוטין.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
dio
מאזדה 6 2500 2014
המאזדה שלך שווה כ 130 אש"ח. נניח רק 120.0 אש"ח.
יחד עם ה 100 שכבר יש לך, סה"כ 220 אש"ח.
עכשיו או שאתה מוסיף כ 110 אש"ח לפאג'רו חדש או כ 130 ללנדקרוזר חדש.
לחילופין, אתה מוסיף כ 50.0 אש"ח וביחד יש'ך כבר 270 אש"ח ואתה מוצא (בסבלנות) קרוזר בן שנה וחצי / שנתיים ששימש כ'סופרג'יפ'.
יותר מזה - מצאת את הרכב שאתה רוצה - לך בבנק, תבקש מימון, תסביר שברגע שאתה מוכר את המאזדה אתה פורע חלק מההלוואה, וזהו.
להבדיל - אתה רוצה פאג'רו 2012 ארוך? אני מכיר מישהו שמוכר. אבא של חבר של הבן שלי מהכיתה. גר מטר ממני.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
יש בדברך מן האמת. אבל ממש לא בא לי תהתעסק במכירת רכב שלי בפרטי- הרי אתה מכיר את הקונה הישראלי הממוצע. חוצמ"ז מנוע 2500 משומה מפחיד אנשים
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
הפג׳ארו החדש (וגם הדקאר הקודם) רכבים מהנים מאוד לנסיעה בכביש ובשבילים מהירים. אבל בשטח מעט יותר קשוח הרכב פשוט נמוך ופגיע. יש אמנם הילוך כח ונעילה אחורית. אבל בלי הגבהה וצמיגים נורמליים חראם על הרכב. המיגון יחטוף כל הזמן וכל הפלסטיקה בצדדים בסכנה..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
ציטוט:
נכתב במקור על ידי
Saar
רענן,
זה בסדר, אתה מוזמן לשתף את הסרטון בכל הזדמנות, אני בעד (מישהו אמר שותף אדסנס? ;). )
וברצינות, הבעיה במשלט הייתה שלי כנהג .
סער,
זה שאתה מצטנע ולוקח אחריות, סבבה ! אבל,
בסרטון רואים בדיוק את מגבלות הפאג'רו שציינתי .
שילדה לא אלסטית , מהלכי מתלה מזעריים גם מאחור.
מבטיח לך שבאותם קוים עם לנדקרוזר הייתה מטפס ללא כול דרמה.
רענן
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
מיגון והגבהה זה הדבר ראשון שאני הולך לעשות - אפרופו הבדל במחיר ללנדקרוזר- אפשר להשקיע אותו בשיפורים. בטח גם קרוזר צריך למגן ולהגביה?
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
רענן,
אולי, בטח בקרוב אבדוק עם wj :)
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
קודם על אני מסכים שחדש מול חדש, לנדקרוזר נהנה מערך מוסף לא קטן מבחינת הבטחון בשטח.
אבל.
חייבים להחליף לו בולמים וזה סכום לא מבוטל. עם הסמרטוטים המקוריים פשוט אי אפשר לסוע באמת בשטח.
לפג׳רו חש נעילה אחורית בנוסף לבקרת האחיזה וזה חשוב. בלנדקרוזר חדש מהלך המתלים קטן כמעט כמו של פג׳רו, וזה שאין נעילה זה חיסרון.
באותו כסף הפג׳רו כבר יהיה ממוגן ומוגבה ויחד עם הנעילה הוא כבר באותה רמה כמו הלנדקרוזר.
אגב... זה שהוא מיושן זה פלוס בעולם שלי, לא מינוס. ושניהם מיושנים מאוד.
אסף.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
אסף,
עדיין המכסימום שתוציא מהפאג'רו לאחר שיפורים יהיה המינימום כסטנדרט בלנדקרוזר.
כשבפאג'רו לא יהיה ניתן יותר "לגדול" בגלל מגבלת השילדה והמיתלים,
בלנדקרוזר אופציית השיפור (מבלי להתייחס לעניין חוקיות ורישוי) על המדף בקלות כולל הנעילה הרוחבית.
מסכים איתך שרכב מיושן (בתכנון ) בנוי בד"כ טוב יותר לשטח מהרכבים החדישים.
מבחינתי, רכב שתוכנן ויוצר לפני עשור או שניים במידה ותוחזק היטב, עדיף לשטח.רענן
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
מיושן זה גם מבחינתי לא רע, למשל קרוזר 70 שישיקו ביפן במהדורה מוגבלת הייתי לוקח בשמחה, אבל הוא לא יגיע לכאן.
אני ראיתי לא מעט סקרים (חלקם מרוסיה- וחברה שם מבינים בoff road) והתרשמתי שבבסיס הם די דומים עם יתרון קל לטויוטה.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
לפני כ 3 חודשים רכשתי את הדקאר (ארוך 2015).
כפי שנאמר כאן, החברה עשתה הכל על מנת שאקנה (לעומת הסוכנות של טויוטה שאיש המכירות שלה נשען באדנות לאחור על כיסאו וכמעט הרים את הנעליים - שאלקק).
לרכב יש עדיין 200 כ"ס (חלק מדגמי 2015 כבר עם 190 כ"ס בלבד) - מול 170 בטויוטה.
במפרט הפנימי הייתה טעות (במקום מושב נהג חשמלי שהובטח בקטלוג - היו שני מושבים חשמליים!!!). כן. טעו "לטובתי".
אז נכון.
כשאמכור, הוא יהיה אולי פחות אטרקטיבי במחיר מהטויוטה, אך גם הפער של כ 40,000 ש"ח ברכישת החדש המאובזר לחלוטין מול חברו ממשפחת סדוקי הדש בורד, שמגיע עירום ועריה (לי גם עץ ריח לא הציעו) - לא הולכים ברגל (או נוסעים בכביש).
ועוד לא דיברנו על טיפול כל 20,000 מול טיפול כל 10,000 אצל המתחרה.
-
תגובה: חזרה לשטח- פאג'רו חדש?
כוחות סוס פה לא כ"כ משחקים תפקיד כי יש למנועים מומנט זהה. היום נסעתי בלנד קרוזר. מה אגיד לכם- אין בו תחושה שאתה יושב ברכב מעשור קודם מה שיש בפאג'רו. וגם קרוזר "עירום" לא כזה בסיסי כמו דזרט של מיצו' (אותו בחנתי בכוונה לרכוש).
נסעתי גם פעם נוספת במיצו היום- להשוות והבאתי את כל הפשפוחה מה שנקרא. אז התגלתה מגבלה בפאג'רו שלא חשבתי עליה- המושבים בשורה שלישית לא מתקפלים חצי-חצי (בטויוטה כן). זה אומר כשמושב פתוח אין אפשרות להכניס עגלה.
איש הצפון- תקן אותי אם טעיתי