למה גרנד ויטארה לא מומלץ?
מה אתה באמת מחפש? רכב שטח או רכב כביש עם יכולות לקצת יותר משבילי קק"ל?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אני מעוניין לקנות ג׳יפ עד 40 אלף שקל שישמש בעיקר לכביש ובסופי שבוע קצת שטח (לא קשוח מידי). שמעתי על הג׳ימני שהוא חלש בכביש וזה השימוש העיקרי שלי ועל הגרנד ויטרה הקצר עד 2006 (הדור השני) שהוא גם לא מומלץ.. מה עם הראב 4 עד 2006? הסתכלתי פה הרבה בפורום ולא הצלחתי להגיע למסקנה מישהו שמבין יכול לעזור?
תודה
למה גרנד ויטארה לא מומלץ?
מה אתה באמת מחפש? רכב שטח או רכב כביש עם יכולות לקצת יותר משבילי קק"ל?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
גרנד ויטרה 1600 אוטו לא רע בכלל, זול לאחזקה ונוח בכביש. אם אתה מוצא אחת ידנית אז בכלל כיף. ידנית זה עד 2003 אם אני לא טועה. שבילי קק״ל + יעשה בכיף. אם מצאת אחת מוגבהת וממוגנת אז עוד יותר טוב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
האמת שאני מעדיף שנתון קצת יותר גבוה אז נראה לי שאלך על הג׳ימיני ואתפשר על המגבלות של הכביש.. הבנתי שיש דרך להפוך את הג׳ימיני ליותר נוח בכביש. מישהו יכול להסביר לי איך?
תודה למגיבים![]()
ג׳ימני ב40 תמצא 2006-2007 אוטומט, לא בטוח ששמור. ככה שגרנד ויטרה 2005-2004 שמורה זה לא ירידה משמעותית.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מבין שעדיף שמורה אבל למה שיהיה לי קל יותר למצוא גרנד ויטרה שמורה מאשר ג׳ימני שמורה? אגב לגרנד ויטרה יש חמישה מושבים?
לגרנד ויטרה הקצרה (עד 2006) 4 מושבים.
הוא פחות מבוקש מהג׳ימני (לאו דווקא מהסיבות הנכונות) ולכן המחיר בהתאם.
לא מעט דודות תלאביביות רכשו כאלה למטרות עירוניות בלבד אז שווה לחפש.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אוקי מעולה אז אסגר על עצמי ואחליט תודה רבה
גם גרנד ויטרה וגם (ובמיוחד) ג׳ימני מסוגלים להרבה הרבה יותר משבילי קקל פלוס.
שניהם טובים, אמינים וזולים לתחזוקה.
לג׳ימני יש יתרון בשטח אבל הגרנד ויטרה יותר נוחה בכביש.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
שמרו על קשר