בדקת לחץ דלק בהתנעה? (משאבת דלק)
שלום חברים .
גראנד צירוקי 5.2 מניע קשה לאחר כ 15 20 שניות של סטרטר .
ניסיתי כמה פעמים לפתוח ולסגור את הסוויצ
לפעמים עוזר ולפעמים לא .
פעם בשבוע כשאני מניע אותו אז אני משאיר את הסוויצ דלוק לכמה דקות לפני התנעה האוטו מניע בשניה . לפעמים לא כל הזמן .
אחרי הסיבוב כשהמנוע בטמפרטורת עבודה מנסה להניע שוב אז שוב מניע קשה .
אבל ברגע שמונע האוטו פנתר.ואין בעיות או גמגומים .
אין תקלות במחשב .
לפעמים אחרי הנעה כזו או אחרת נדלקת תקלה של pistion misfire בצילינדר אקראי .
אשמח לעזרתכם .
דני
בדקת לחץ דלק בהתנעה? (משאבת דלק)
היי סער . תודה .
נבדק הלחץ ע"י אודי מזרחי בהתחלה של התקלה . ונהיה קשה לקבל זמן איכות איתו .
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
נבדק לחץ דלק בקו דלק?
לי הייתה אותה תופעה בעבר - החלפתי משאבה חדשה והכל חזר לקדמותו
חיים דבש
לא חייבים להחליף משאבה, ניתן להחליף את ה 0 רינג, ובזה נפתרה הבעיה.
נמרוד
Gadjeep - גאדג'טים לג'יפים www.gadjeep.co.il
בוקר טוב .
המשאבה הוחלפה לפני שהתחילו הבעיות האלה .והיינו בטוחים שזה קשור למשאבה ולכן בדקנו את לחץ הדלק . והלחץ תקין .
נמרוד לאיזה או-רינג אתה מתכוון ?
תודה יורם ונמרוד .
אם החלפת משאבה, והיא מתאימה בלחצים להוראות יצרן, אז הבעיה זה לא ה 0 רינג(הוא יושב בראש המשאבה ושומר על לחץ לאחר כיבוי המנוע כמו אל חוזר)
נמרוד
Gadjeep - גאדג'טים לג'יפים www.gadjeep.co.il
הוחלף מכלול שלם של כל היחידה בתוך המיכל .
כולל הווסת לחץ כמובן .
תודה על הסיוע .
הבעיה ניפתרה ?
נמרוד
Gadjeep - גאדג'טים לג'יפים www.gadjeep.co.il
לא ,הכוונה היתה לציין את הפעולות שבוצעו והתקלה עדיין קיימת.
לי נגמרו הרעיונות, למי יש כיוון חדש על מנת לפתור את הבעיה.
נמרוד
Gadjeep - גאדג'טים לג'יפים www.gadjeep.co.il
אם יש לחץ דלק בחליל,מה שנשאר זה לבדוק אם יש ניצוץ בזמן הבעיה,ומשם להמשיך הלאה.
borderline velocity disorder
טל
בשביל לבדוק ניצוץ בזמן הנכון צריך מחשב.
סער המחשב שלך יכול לראות אם הניצוץ יוצא בזמן, ואם הפקודה למזרקים בהתאם.
נמרוד
Gadjeep - גאדג'טים לג'יפים www.gadjeep.co.il
מה יקרה אם תזריק לפני ההתנעות 10 סמק בנזין ללוע בית המצערת?
אני אגב מהמר על חישן גל ארכובה בסוף חייו
תודה חברים .
אני אנסה לפי הסדר הזה :
אבדוק לחץ דלק שוב .
ברגע שלא מניע בשניות הראשונות אנסה לבדוק ניצוץ באחד מהצילינדרים .
אנסה להניע עם הזרקה של מעט דלק ללוע.
ובלי קשר חיישן גל ארכובה יבדק .
וכמובן שאעדכן .
המון המון תודה .
דני
בהצלחה, תעדכן גם אם כל הניסויים נכשלו.
נמרוד
Gadjeep - גאדג'טים לג'יפים www.gadjeep.co.il
מנוע לא מניע או מניע קשה יש שלושה בדיקות בססיות שצריך לעשות.
1. בדיקת קומפרסיה וקומפרסיה הפוכה.
2. ניצוץ (בכל הצלנדרים)
3. בדיקת מערכת דלק.
הכי קל להתחיל עם החשמל. יש מכשיר המתלבש בין הפלג לחוט.
כאשר יש ניצוץ הוא מאיר (אפשר לראות גם באור יום מלא)
עלות קטנה יחסית ואפשר להלביש על כל הפלגים אם רוצים לראות תזמון.
השני מערכת הדלק. במוזרק אם יושבים על החליל עם מד לחץ אפשר לקבוע בוודאות אם יש לחץ מתאים.
יש לבדוק האם המזרקים מקבלים פיקוד הזרקה. אפשר לעשות זאת עם נורת ביקורת או גלאי מתח אלחוטי.
אם הכל תקין (ובדרך כלל רוב הבעיות בחשמל או מערכת הדלק) בדוק קומפרסיה.
תבצע את האנליזה שלב שלב, זה לא יקח יותר מאשר שעה. מובטח לך שתעלה על הבעיה.
לי זה נשמה או חישן קרנק תקול או משאבת דלק שפעם עובדת ופעם לא.
גם אני כיוונתי למשאבת הדלק...
אם אתה רוצה סיוע בבדיקה עם מחשב אבחון, אתה מוזמן לדבר איתי (אתה עם הגראנד הירוק מגן יבנה?)
אכן כן סער .
ביקרת אצלי
חברים המון תודה .
אני אתחיל עם הסדר של הפעולות שהצעתם ואעלה את הממצאים
אם נחזור לנקודת ההתחלה אני אשמח להעזר בכם ובידע הרב שצברתם שוב .
שמרו על קשר