יש קיטים להסבות כאלו כבר כמה שנים באירופה.
http://www.caradvice.com.au/456946/2...uarter-launch/
האם זה אומר שיהיה ניתן לייבא אותם לארץ?
שימרו על הניקיון וקחו את הזבל איתכם!
יש קיטים להסבות כאלו כבר כמה שנים באירופה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שימרו על הניקיון וקחו את הזבל איתכם!
למיטב ידיעתי בעיית הפליטה היא לא הפער היחיד בעניין התקינה של הרכב הזה. שכן, אם כך היה הדבר היה אפשר היה לייבא את גרסת הבנזין.
לרכב אין בקרת יציבות, גובה טמבונים ופנסים לא תקניים.
טויוטה פרסמו לפני כמה שנים שהוסיפו בקרת יציבה ומערכות מתקדמות לבקשת חברות הכרייה באוסטרליה, ואפריקה, הלקוחות הכי כבד של הסדרה.
הם גם אמרו שבלי ההזמנות של החברות האלו הסדרה הייתה מבוטלת מזמן.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אם לטענתך אין פער בתקינה, אז למה בכל זאת לא מביאים את הרכב לאירופה, ארה"ב (וישראל)?
לא אומר שאין פער, אבל להבנתי הפער העיקרי נשאר המנוע.
בגדול זה המנוע של סדרה 200 מינוס המערכות ההיקפיות שמאפשרות לו להימכר באירופה.
המנועים של אפריקה לא רלוונטיים בכלל לתקינה האירופאית.
הרכב כן נמצא באירופה, וגם במערב אירופה לאחר קיט הסבה ליורו5 ועולה די הרבה בכל קנה מידה.
יש חברות באירופה שמתמחות בהסבת כאלו כרכבי קמפינג, אני רואה לא מעט פרסומים ופרויקטים כאלו, הסכומים גבוהים מאד.
איזה אינטרס יש לטויוטה בארץ להביא רכב כזה לתקינה, להחזיק מחסן ומערך תמיכה טכנית לשוק שבמקרה הטוב יהיה עשרות כלים בשנה וכנראה שבפועל ניתן יהיה לספור את הקונים על שתי ידיים בתרחיש המציאותי?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
1. לא ידעתי שהוא קיים במערב אירופה, אם הפער הוא רק היורו 5, היה אפשר להביא את דגם הבנזין ולגמור עניין.
2. לגבי ישראל אתה צודק, אין טעם, אבל לארה"ב למשל, לא ברור למה הם לא נכנסים.
סה"כ אפשר לספור על יד אחת ג'יפים שנשארו עם 2 סרנים חיים. ככל שזה המצב, הביקוש ישנו.
לפני כשנה ראיתי 76דיזל בצבע חום-זהב נוסע על כביש 1 לכיוון ירושלים.
הסתכלתי עליי תו״כ נסיעה עד שהוא החליט לתת גז, הקרון הזה התחיל להאיץ בקצב מרשים מאד בעלייה, גם ביחס לפרייבטים סביבו.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר