הדיפרנציאל הקדמי שלך הוא "7.5 IFS רגיל. ( לא CLAMSHELL )
יחס העברה מקורי הילקס 98-01 הוא 4.3:1 (43 שיניים בקורונה, 10 שיניים בפיניון)
בארה"ב קיים בפיקאפ 86-95 ואולי בדגמי טאקומה מוקדמים.
פוראנר שנת 86-95.
לגבי הנעילה, אני ממליץ להתקין מקדימה נעילה נשלטת ולא נעילה אוטומטית.
עם נעילה אוטמטית תקבל היגוי קשה ולא נעים ברגע שתשלב הנעה קדמית.
בסופו של דבר זה יוביל לכך שתעדיף לנסוע מרבית הזמן בהנעה אחורית בלבד ותשלב את הקדמית רק במצבי עבירות קשה.
נסיעה בשטח בהנעה אחורית בלבד לא בריאה לצמיגים האחוריים, למכלולי הנעה האחוריים וגורמת לחפירת בורות והרס מעלות.
בכל מקרה, קשה מאד להפוך הילקס עם מתלה נפרד ל "מכונת עבירות".
המתלה הקדמי הקצר והחלש תמיד יהווה מגבלה ונקודת חולשה, ולכן צריך לשקול בכלל את התקנת הנעילה הקדמית.
לבניית רכב עבירות עדיף להשתמש בהילקס עם סרן חי, ואז כל האופציות פתוחות.
בברכה,טושי
שמרו על קשר