Close
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 29
  1. #1

    Exclamation יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    ערב טוב,

    אני מעוניין להביא נעילה קדמית להיילקס שלי
    רכב הוא שנת 99 , מנוע 2.4 טורבו, משולשים (ׁIFSׁׁׂ
    יש המון דגמים של טויוטה בחול ואשמח לעשות סדר איזה דגם צריך לבחור באתרים בחו"ל כדי לוודא שיתאים לדגם שלי.

    קיימים מספר דגמים
    1.טויוטה hilux
    2.טויוטה pickup
    3. טויוטה tacoma
    4. טויטה 4RUNNER - אמור לחלוק אותם מתלים -IFS כמו אצלי

    מצאתי מספר נעילות שאמורות להתאים ואשמח לדעת מה היחסי העברה, מספר שיניים בציריה קדמית וגודל קורונה פיניון, לפי הבדיקות הם:

    7.5 אינ'ץ קורונה פיניון
    27 שיניים בציריה
    יחס 1.12

    אני מחפש נעילות וצריך לוודא שיתאימו, אשמח לעזרתכם

    מצאתי מספר נעילות:

    1. http://lokka.com/site/buy/item/6716/IL
    נעילה אוטומטית של לוקה

    2. נעילה חשמלית Eaton

    https://www.summitracing.com/int/search/product-line/eaton-detroit-truetrac-differentials/axle-model/toyota-7-5-in-ifs


    3.
    נעילה אוטומטית לוקרייט

    תודה

  2. #2
    חבר רשום
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    פה ושם
    Posts
    2,880

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    הדיפרנציאל הקדמי שלך הוא "7.5 IFS רגיל. ( לא CLAMSHELL )
    יחס העברה מקורי הילקס 98-01 הוא 4.3:1 (43 שיניים בקורונה, 10 שיניים בפיניון)
    בארה"ב קיים בפיקאפ 86-95 ואולי בדגמי טאקומה מוקדמים.
    פוראנר שנת 86-95.

    לגבי הנעילה, אני ממליץ להתקין מקדימה נעילה נשלטת ולא נעילה אוטומטית.
    עם נעילה אוטמטית תקבל היגוי קשה ולא נעים ברגע שתשלב הנעה קדמית.
    בסופו של דבר זה יוביל לכך שתעדיף לנסוע מרבית הזמן בהנעה אחורית בלבד ותשלב את הקדמית רק במצבי עבירות קשה.
    נסיעה בשטח בהנעה אחורית בלבד לא בריאה לצמיגים האחוריים, למכלולי הנעה האחוריים וגורמת לחפירת בורות והרס מעלות.

    בכל מקרה, קשה מאד להפוך הילקס עם מתלה נפרד ל "מכונת עבירות".
    המתלה הקדמי הקצר והחלש תמיד יהווה מגבלה ונקודת חולשה, ולכן צריך לשקול בכלל את התקנת הנעילה הקדמית.
    לבניית רכב עבירות עדיף להשתמש בהילקס עם סרן חי, ואז כל האופציות פתוחות.

    בברכה,טושי
    מנהל "המוסך של מייק" - מוסך מורשה במדרשת בן גוריון.
    מתקן טויוטות זקנות. 0544517924

  3. #3

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    מתעלק. גם אני התחלתי לחשוב בכיוון (היילקס 2003 IFS).
    זה ברור שעדיף היילקס עם סרן חי (אם אתה מצליח לשכנע את טויוטה לחזור לייצר היילקס עם סרן חי תגיד להם שאני קונה) אבל האם זה חסר טעם להתקין נעילה קידמית ב IFS?

    דרך אגב לגבי Eaton. להבנתי יש חברה באוסטרליה שמתאימה אותם להיילקס. קוראים לה Harrop.
    שימרו על הניקיון וקחו את הזבל איתכם!

  4. #4

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    תודה על התשובה המפורטת
    ברור שעדיף היילקס סרן חי, זו מכונת עבירות מדהימה לטעמי !,
    שקלתי נעילה נשלטת, אני מודע לחסרונות כשהנעילה משולבת כשאין צורך בסלעים או עבירות, אני לא מתכנן לייעד את הרכב להיות מפלצת סלעים, פשוט להנות מהאוטו ולא להתחרבש על שטויות בשטח, נעילה חשמלית באה בחשבון.
    לא קל למצוא היילקס סרן חי סטנדרטית במצב נורמלי עם טורבו ונעילה כמו שמגיע במפרט הסטנדרט של IFS, גם אם יש כולם במחירים הזויים לטעמי.

    בכל אופן אפשר לבנות היילקס IFS שתבצע עבירות דיי טובה , יש לא מעט פרוייקטים וקיטים שנעשו בחו"ל, אבל לא תמיד זה משתלם..ועדיף סרן חי,במיוחד לא בארץ הקודש.

    Attachment 110478

  5. #5
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    בהיילקס, נעילה קדמית אוטומטית מורגשת מאד.

    שווה לך לעשות נסיעת התרשמות על רכב כזה לפני החלטה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  6. #6

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    אני לא מכיר בעלי היילקס משולשים עם נעילה קדמית

  7. #7
    חבר רשום
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    פה ושם
    Posts
    2,880

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    Quote Originally Posted by tisan4us View Post
    אני לא מכיר בעלי היילקס משולשים עם נעילה קדמית
    במהלך השנים פגשתי מספר מועט של הילקס IFS נעולים קדימה.
    כולם עם ARB נשלטת.

    בברכה,טושי
    מנהל "המוסך של מייק" - מוסך מורשה במדרשת בן גוריון.
    מתקן טויוטות זקנות. 0544517924

  8. #8
    חבר רשום yscheiner's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    מושב בשרון
    Posts
    751

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    Quote Originally Posted by tooshey View Post
    במהלך השנים פגשתי מספר מועט של הילקס IFS נעולים קדימה.
    כולם עם ARB נשלטת.

    בברכה,טושי
    האם נתקלת בנעילה חשמלית ל-IFS?
    וויליס 58
    היילקס 98
    In order to be old and wise
    You must first be young and stupid

  9. #9

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    Quote Originally Posted by tooshey View Post
    במהלך השנים פגשתי מספר מועט של הילקס IFS נעולים קדימה.
    כולם עם ARB נשלטת.

    בברכה,טושי
    השאלה (שלי) האם הוספת נעילה מהווה שיפור משמעותי (ברכב זה)?
    אני אוהב לעבור מכשול לאט ללא תנופה וההרגשה שלי היא ששיפור אחיזה מקדימה תשפר מאד.
    שימרו על הניקיון וקחו את הזבל איתכם!

  10. #10
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    בהחלט ישפר.

    זה לא יהיה כמו היילקס עם סרן חי מקדימה, אבל עדיין בפני עצמו זה יהיה שיפורי דעתי יותר מורגש מאשר בסרן קדמי חי, דווקא בגלל מגבלות מהלך המתלה הקדמי.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  11. #11
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    7,792

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    כמתחילים לשפר רכב עם ifs עדיף קודם לנעול אותו מקדימה מהסיבה הפשוטה-מהלך מתלה לרוב יותר קטן ומצליב יותר צהר מאשר הסרן האחורי שהוא חי, נעילה קדמית תשפר את האחיזה ותמשוך את הרכב למעלה או קדימה בהצלבות, סרן אחורי נעול בטנדר זה טוב אבל במקומות מסויימים כשאין עליו משקל והרכב מצליב מקדימה לרוב הוא יתקשה "ויפרפר" עד שיצליח להיתקדם.
    מומלץ מאוד נעילה נישלטת קידמית לדעתי מכל הסיבות.
    RAM 3500 on "35

  12. #12
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    החסרון של נעילה אוטומטית כמו שטושי כתב - היא גורמת לך לנסוע רוב הזמן בשטח בהנעה אחורית בלבד. כן, הבלאי לצמיגים האחוריים גדול יותר. זה זניח ובטל בשישים מבחינת עלות, ביחס לעלות הנעילה הבסיסית .

    יתרון נוסף של הנעילה האוטומטית - אמינות קרובה לאבסולוטית. מה שאי אפשר להגיד על אף נעילה נשלטת.

    אבל השיקול האמיתי הוא עלות. הבדל בעלות בין לוקרייט (1000 שקלים + משלוח או במזוודה, התקנה עצמית קלה) לבין נשלטת (קרוב יותר לעשרת אלפים שקלים) הוא עצום. וצריכה להיות איזו פרופורציה בין שווי הרכב לשווי הההשקעה בו... אם לטנדר שלי (ויגו) היתה אופציה לנעילת אוטומטית קטנה לסרן הקדמי, בהתקנה קלה, הייתי הולך על זה. לצערי אין לסרן הClam shell. יש נשלטות אבל הן לא משתלמות בעיני, עבור סוג הטיולים שלי.

    בג'יפ שאני בונה - ברור, זוג נעילות אוטומטיות בלי לחשוב פעמיים.

    אגב, שאלה לפות"ש - צמיגי שטח מלא טובים, אני מניח שיש על הרכב, כן?
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  13. #13
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    7,792

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    נמרוד- תוסיף על הנעילה האוטומטית עלות של לוקרים ידניים... כדאי עד מומלץ מאוד, לדעתי.
    RAM 3500 on "35

  14. #14
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    ברכב הנדון (היילקס 99) יש לוקרים ידניים במקור.

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  15. #15
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    Quote Originally Posted by נדב ש. View Post
    כמתחילים לשפר רכב עם ifs עדיף קודם לנעול אותו מקדימה מהסיבה הפשוטה-מהלך מתלה לרוב יותר קטן ומצליב יותר צהר מאשר הסרן האחורי שהוא חי, נעילה קדמית תשפר את האחיזה ותמשוך את הרכב למעלה
    ויכוח עם זקן של מתושלח.
    ולדעת הרוב, כולל יצרני רכבים, זו לא הגישה הנכונה בהתקנת נעילה אחת ברכב.

    גם לא בטנדר, מסיבה פשוטה שבעלייה יש הרבה יותר משקל, ואפשרות לייצר אחיזה ביחס לסרן הקדמי, שאין עליו משקל והיכולת שלו לייצר אחיזה נמוך משמעותית.

    וגם אם המהלך מאחור יותר גדול.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  16. #16
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    7,792

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    ויכוח עם זקן של מתושלח.
    ולדעת הרוב, כולל יצרני רכבים, זו לא הגישה הנכונה בהתקנת נעילה אחת ברכב.

    גם לא בטנדר, מסיבה פשוטה שבעלייה יש הרבה יותר משקל, ואפשרות לייצר אחיזה ביחס לסרן הקדמי, שאין עליו משקל והיכולת שלו לייצר אחיזה נמוך משמעותית.

    וגם אם המהלך מאחור יותר גדול.
    כמה צפוי...
    מעניין שבהרבה מאוד טרופרים ורכבים דומים אחרים השילוב הזה עובד מעולה! דרופקיט מאחור(לא בהכרח), נעילה מקדימה, הרכב לא מפרפר כמעט בשום מקום ושום תרחיש.
    מעניין, רק בטנדר בטויוטה זה לא יעבוד... אמממ מעניין למה.
    ברכבים שזה הפוך-כולל טויוטה היילקס נעולה מאחור! ראינו את ההיפך כמו שציינתי, איזה אחיזה תייצר על סרן שהארגז שלו ברוב המקרים ריק? תעמיס עליו את דעא"ש?


    ולהזכירך-יצרני הרכב עושים מה שקל זול ומישתלם להם, לא לך, ומן הסתם אתה הולך אחר כך ומשנה ומשדרג את מה שהם התקינו ברוב המקרים והמכלולים.
    RAM 3500 on "35

  17. #17
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    אל תחטפו את הדיון. בבקשה.

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  18. #18
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    נמרוד צודק.
    ואם מעניין אותך לחזור על הדיון יש מספיק דיונים להחיות מחדש.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  19. #19

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    Quote Originally Posted by yscheiner View Post
    האם נתקלת בנעילה חשמלית ל-IFS?
    קיימת נעילה חשמלית להיילקס שנקראת Eaton, עולה חצי מחיר מהנעילות הנשלטות, נשמע מעניין..

    http://www.drivetrainshop.com/Detroi...at-911a445.htm

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post

    אגב, שאלה לפות"ש - צמיגי שטח מלא טובים, אני מניח שיש על הרכב, כן?
    יש 31 של cooper stt, מרוצה מהם מאוד בניגוד למקסיס 764 עם הדופן החלש.

    לגבי הנעילה הקדמית, על אוטומטית לא מעט אנשים לא המליצו בגלל היגוי קשה וחוסר יכולות תמרון במקומות מסוימים, אין ספק שעדיף נשלטת, והמחיר בהתאם.

  20. #20
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    7,792

    Default תגובה: יחסי העברה וציריות בהיילקס 99 למטרת נעילה קדמית

    Quote Originally Posted by tisan4us View Post
    ערב טוב,

    אני מעוניין להביא נעילה קדמית להיילקס שלי
    רכב הוא שנת 99 , מנוע 2.4 טורבו, משולשים (ׁIFSׁׁׂ
    יש המון דגמים של טויוטה בחול ואשמח לעשות סדר איזה דגם צריך לבחור באתרים בחו"ל כדי לוודא שיתאים לדגם שלי.

    קיימים מספר דגמים
    1.טויוטה hilux
    2.טויוטה pickup
    3. טויוטה tacoma
    4. טויטה 4RUNNER - אמור לחלוק אותם מתלים -IFS כמו אצלי

    מצאתי מספר נעילות שאמורות להתאים ואשמח לדעת מה היחסי העברה, מספר שיניים בציריה קדמית וגודל קורונה פיניון, לפי הבדיקות הם:

    7.5 אינ'ץ קורונה פיניון
    27 שיניים בציריה
    יחס 1.12

    אני מחפש נעילות וצריך לוודא שיתאימו, אשמח לעזרתכם

    מצאתי מספר נעילות:

    1. http://lokka.com/site/buy/item/6716/IL
    נעילה אוטומטית של לוקה

    2. נעילה חשמלית Eaton

    https://www.summitracing.com/int/search/product-line/eaton-detroit-truetrac-differentials/axle-model/toyota-7-5-in-ifs


    3.
    נעילה אוטומטית לוקרייט

    תודה
    הקישור באופציה השניה לא עובד.
    בכל מקרה כמו שטושי כתב לך, יש הבדל בין היילקס לטקומה ופוראנר.
    במדריך של eaton (קובץ pdf) כתוב לקורונה 7.5" ו 27 שיניים בציריה.

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by tisan4us View Post
    קיימת נעילה חשמלית להיילקס שנקראת Eaton, עולה חצי מחיר מהנעילות הנשלטות, נשמע מעניין..

    http://www.drivetrainshop.com/Detroi...at-911a445.htm



    יש 31 של cooper stt, מרוצה מהם מאוד בניגוד למקסיס 764 עם הדופן החלש.

    לגבי הנעילה הקדמית, על אוטומטית לא מעט אנשים לא המליצו בגלל היגוי קשה וחוסר יכולות תמרון במקומות מסוימים, אין ספק שעדיף נשלטת, והמחיר בהתאם.
    לפי המק"ט שלהם 911A445 התמונה בקישור מטעה, זאת נעילה אוטומטית, שים לב.
    RAM 3500 on "35

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. נעילה קידמית נתקעת אחרי יחסי העברה
    By סופת המדבר in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 4
    Last Post: 03-08-13, 22:52
  2. Replies: 23
    Last Post: 06-06-05, 13:32
  3. יחסי העברה לא מוכרים בהיילקס נעול
    By sunnyboy in forum פורום טויטה Toyota
    Replies: 1
    Last Post: 08-02-05, 16:46

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •