ניצן לרשום אך אין לזה שום משמעות חוקית.
תקנות התעבורה מתייחסות אך ורק לסיווג הראשי - מסחרי N או נוסעים M.
שאר הסיווגים משמשים למשל לענייני מיסוי או ביטוח אבל אין להם משמעות אמיתית כי אין בשום מקום הגדרה של הקריטריונים לסיווגים המשניים האלו.
אסף.
לדוגמה: רנו קנגו, ניתן לרשום אותו כ-M1 פרטי נוסעים או M1 מרכב אחוד(מומלץ פרטי, אך ניתן גם כך וזאת ע"פ הוראת רישום הרכב).
ניצן לרשום אך אין לזה שום משמעות חוקית.
תקנות התעבורה מתייחסות אך ורק לסיווג הראשי - מסחרי N או נוסעים M.
שאר הסיווגים משמשים למשל לענייני מיסוי או ביטוח אבל אין להם משמעות אמיתית כי אין בשום מקום הגדרה של הקריטריונים לסיווגים המשניים האלו.
אסף.
אנסה להפנות שאילתה למשה קירמאייר, ראש תחום שירותי תחזוקה והדרכה, לראות את עמדת משרד התחבורה/אגף הרכב בנושא זה.
יתכן וקיים פה "פאק"/פרצה אותה מנצלים המכונים.
יתכן ו-M1-מרכב אחוד אינו צריך בכל האבזור הנלווה אותו נדרש רכב מסחרי וכח צורך הרישום כ"מרכב אחוד" הוא לצרכי מס בלבד ו/או ביטוחי.
אתמול עברתי טסט.
M1
בולמים צהובים.
בלי מטף. סליחה, מטפה.
בלי מאעכר.
בלי נוזלים, תוספים ושיקויים.
בדיקת זיהוי,
אורות,
זיהום אויר,
בלמים,
חופשים בפרונט (בור).
ישר ולעיניין.
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
גם אני העברתי את הטנדר אתמול טסט, ללא בעיות מיוחדות.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לאחר שהחלפתי תפוחים וזרועות הגה ומשולשים עליונים עברתי את הטסט החוזר.
לא באמת רצו לראות את המטפה שקניתי.
פנסי הקסנון כנראה באמת עושים להם בעיות במכשיר המדידה אבל עם קצת מאמץ ובעזרת פנסי הערפל גם זה עבר.
האם מישהו מכיר את הבעיה של פנסי קסנון מקוריים בטסט?
Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk
אם קסנון עושה להם בעיות במכשיר, איך הם מעבירים טסט מכוניות שמגיעות עם קסנון במקור???
הם מזהים שזו לא הנורה המקורית לפי הצבע (בעין) ומספרים סיפורים... מפני שאין שום הגדרה של אורך גל ואין להם שום מכשיר שמודד אורך גל.
נדמה לי שכתבו פה בעבר שיש איסור מפורש על קסנון במכונית שאין בה קסנון במקור.
אני עם לד, והבוחן התבלבל לחלוטין והתחיל לספר סיפורים (קסנון - אבל אין לי, אמינות של המנורות "הכחולות" - לא עינינך...), דיבור צפוף עם הרב בוחן (בבקשה תציין על איזה סעיף אתה רוצה לפסול!) והרכב עבר.
דרך אגב , פנס ערפל ממש לא רלוונטי, אני בספק עם המכשיר בכלל "רואה אותו".
עברתי היום, בדקו שקיים מטפה.
פעם ראשונה שבדקו שכל חלונות החשמל תקינים.
פסלו צמיג, בצדק.
מוגבה קלות עם קפיצים צהובים.
Sent from my Mi-4c using Tapatalk
עברנו היום.
טסט רגיל לגמרי.
היילקס בן 20, עם 31 ברישיון(נבדק פיזית שאכן זו המידה של הצמיג על הרכב), כננת, בולמים כסופים (אבל עם מיכל חיצוני), ובלי שום דבר מוחצן.
אהה, קיבלנו רג'קט של נורית אור לוחית רישוי שרופה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
נמרוד,גיא , דורון ושאר המגיבים כאן.
כולכם ניגשתם ללא סיוע מוסך??
האמת שנגשתי היום למוסך סמוך למכון טסטים ושאלתי אודות אישור בלמים ומעבר טסט
המחיר שסגרנו הינו 350שח
מקןוה שמחר תבוא עלינו השלווה לעוד שנה
בברכה
עברתי במוסך, לקבל "אישור תקינות רכב מיושן", במסגרת זו הוחלף תפוח הגה (ביזיון של טיוטה באיכות תפוחי הגה, התפוח החזיק רק 20 שנה לפני שנדרש להחלפה), ועם האישור ביד (ודפיקות בלב..) לטסט.
מוסך או לא מוסך, בבית קיבל בדיקה שלי, נקיון חיצוני ומתחת לרכב, גירוז מה שצריך.
בלי "הורה מלווה" ובלי פתק מאפאחד.
איך שהרכב עלה מעל לבור הבוחן ישר שם לב שהוחלף תפוח, שהרכב מגורז (שמעתי אותו מעיר על כך לחיוב לחבר שלו), וכנראה הבין שהרכב הגיע מוכן.
זהו.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אגב לציין שכל מכריי ואוהביי המליצו לי להתרחק מהמרכז לטובת המאורע...
אם יש פה עוד מגיבים אשמח אם תוכלו לציין חבח ארץ בו בצעתם את הטסט.
דורון כמוך כמוני שנה שעברה... הגריז לא גירז את הבוחן שהכריז שהרכב שלי מוגבה וששינתי מבנה ולא עזר לי שום הסבר.
השנה אני לא נותן לזה לחזור
ברור שלא באזור המרכז. צפונית לשרון. אני אכן ניגש לבד עם הטנדר, אבל באמת שהכל תלוי קודם כל ברכב המדובר, עד כמה הוא באמת משופר ועד כמה השיפורים צועקים.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
בניגוד לשנה שעברה שאכלתי קש, המוסכניק אכל קש והמעכאר אכל קש.
השנה הרכב הגיע למוסך (עבר טיפול כולל החלפת צלחות ברקס לפני חודש),
נשלח אחר כבוד וחזר מוכן כעבור שעתיים.
מה קרה אני לא יודע כי מישהו ניתק את המצלמה כשהרכב הונע במוסך.
לפחות יש שקט לשנה הקרובה. שלא יהיה ספק, הרכב תקין לחלוטין
ויש בו את כל המושבים, אין קרעים, יש משולש אזהרה, מטף ואפוד זוהר (אפילו
2 בשני צבעים).
מסקנות שלי עד כאן:
1.לא לעבור טסט בין נתניה לגדרה.
2.לגשת לבדך בתנאי שזה מכון הבית שלך ומכירים אותך או את הרכב.
3.לנצל את היום חופש לטיול... לנסות לתפוס שטפונות או סתם להרגע קצת בדרום מדבר יהודה.
4. עצוב אבל מחברי האתר קיבלתי רק המלצה אחת בהודעה פרטית.
עד לדצמבר 2017
תודה
אל תהיה עצוב (ס' 4.)
אין יותר מידי מה להציע - זה הימור וכל הצעה שתקבל, תהיה טובה/רעה מאחרת בדיוק באותה מידה.
הימור.
מי שחושב שיש לו את הנוסחה/ההצעה "המנצחת"... נו.. שיהיה בריא.
דרך אגב.
גם שלושת הסעיפים הראשונים לא ממש "נוסחה מנצחת"... אני לא עניתי על אף אחד מהסעיפים שהצעת (במיוחד לא 3. לצערי )-: ) ועברתי.
הימור.
לסעיף 3- מה זה ״מכון בית״?
מישהו זוכר אותך בפעם בשנה שרואים אותך?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
המכון שבו העברתי טסט טנדר סובארו במשך שבע שנים ואת ואת אופנוע השטח והכביש שלי בחמש השנים האחרונות.
הכירו גם הכירו...
יפה לך (או שלא?)
10 שנים אני באותו המכון, לא נראה לי שמישהו זוכר אותי או לפחות לא עושה שום סימן שזוכר.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר