Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 21
  1. #1

    ברירת מחדל שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    השבוע נדלקה לי נורת אזהרה מנוע בפאגרו דיזל 2009, לאחר שחיברתי את המנוע למחשב הבנתי שיש תקלה בEGR , פירקתי את הEGR וניקיתי את השסתום , הנורה כבתה ליומיים ושוב חזרה התקלה

    האם צריך להחליף את שסתום הEGR או לנקות חלקים נוספים במנוע ?

    תודה לעונים
    עופר

  2. #2
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,386

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    יש סיכוי לא קטן שסעפת היניקה שלך סתומה.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    זה נושא שעולה לא מעט בדפים אוסטרלים שלדעתי לא מקבל מספיק חשיפה בארץ.
    לדוגמא מהיום, ככה נראת סעפת יניקה של 2007


  4. #4
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,386

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    זה מצב טוב. ראינו פתחים שהצטמצמו לקוטר של עשרה מ"מ.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    טוב אמרו לי שצריך להחליף את החישן וגם לנקות את הסעפת , מחיר השסתום בארץ 2600 שקל למקורי , לא מצאתי חליפי.

    בחו"ל מוכרים חליפי בסביבות 500 ש"ח ומקורי בסביבות 1200 הבדל ענק , איך מוצאים את מספר החלק המדוייק , בהצעות מחיר היבואנים מסתירים את זה

    תודה
    עו]פ

  6. #6

    ברירת מחדל

    אתר
    megazip

  7. #7
    חבר רשום tallevi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    3,179

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    EGR חוסמים, לא מנקים ולא מחליפים, זהו פגע רע שגורם רק לנזק במנוע

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    Mitsubishi 1582A037 - VALVE, AIR

    לבקשתך 250$ כולל המשלוח מיפן.

    נסה להשיג באתר של :
    https://www.amayama.com



    ציטוט נכתב במקור על ידי oferc צפיה בהודעה
    טוב אמרו לי שצריך להחליף את החישן וגם לנקות את הסעפת , מחיר השסתום בארץ 2600 שקל למקורי , לא מצאתי חליפי.

    בחו"ל מוכרים חליפי בסביבות 500 ש"ח ומקורי בסביבות 1200 הבדל ענק , איך מוצאים את מספר החלק המדוייק , בהצעות מחיר היבואנים מסתירים את זה

    תודה
    עו]פ

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    האם תוספים למיניהם יכולים למנוע את זיהום וסתימת הסעפת?
    ניקוי סעפת נחשב כחלק מטיפול שגרתי/תקופתי או שמגלים מאוחר מדיי שהסעפת נסתמה?

  10. #10
    חבר רשום אמיר ב.א's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    מיקום
    somewhere in the Mediterranean
    הודעות
    3,834

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    ניקוי סעפת זה לא דבר שיגרתי - אבל אחרי 100K וצפונה , אם המנורת EGR נידלקת - סיכוי טוב שגם הסעפת זקוקה לניקוי.
    היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    תודה לחבר פורום יניב שעזר בפרטי וליווה אותי בתהליך.

    הוזמן EGR מאתר https://www.amayama.com ב900 שקל + מיסים של 400 שקל , בנתיים עד שהחלק הגיע ניקיתי את הEGR והנורת מנוע רוב הזמן כבתה ונראה שהEGR עבד לסירוגין.

    אחרי שהגיע הEGR לקחתי את הרכב לניקוי סעפת והחלפת הEGR , ביציאה מהמוסך שמתי לב שצריכת הדלק עלתה פלאים ובנסיעה בין עירונית הגעתי רק ל7.5 ק"מ לליטר (נסיעה של זקן בין 80) , הבנתי מיניב שצריך לעשות לימוד מזרקים אחרי ניקוי סעפת וכדאי לי לנסות לנתק את המצבר ל15 דקות לפעמים זה פותר את הבעיה , באמת בנסיעה שלאחר ניתוק המצבר הצריכה ירדה משמעותית ופתאום שוב אני רואה במחשב הצריכה 10 ק"מ לליטר בקלות ובדרך בין עירונית מעל ל11 ק"מ לליטר

    תודה לכולם על העזרה ואני מקווה שמה שרשמתי פה יעזור בעתיד לחברי הפורום שיחפשו מידע על EGR.

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    תודה על המידע!
    מצב דומה אצלי, אחרי החלפת EGR וניקוי סעפת, הרכב צורך כ 12 ליטר ל100 ק"מ
    ניתוק מצבר ל20 דקות לא עשה הרבה.
    יש עוד מה לעשות או מה לבקש במוסך?

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    8.3 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית ?

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    פחות או יותר

  15. #15

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    אם הרגל שלך לא כבדה על הגז ואתה לא משייט ב150 קמ"ש זה המון.

    עד הטיפול האחרון טיפלתי במוסכים מורשים (כן שחטו אותי ) תמיד אחרי טיפול ביקשתי שיבדקו עם מחשב את צריכת הדלק , אם אני זוכר נכון חיברו את המנוע למחשב לבדיקת ניהול המנוע +הכניסו חיישן באגזוז לבדיקת גזי הפליטה במקביל.

    אולי כדאי לך לעשות טיפול קטן במוסך מורשה + בדיקה של הצריכה בדרך כלל הם לא גובים על זה תוספת אבל גם לא מבצעים את זה אם אתה לא מבקש.

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    יופי שהבעיה הסתדרה, אני עדין ממתין להגעה של השסתום, מamayama.

    מה המשמעות של "לימוד מזרקים" איך עושים ? מה זה ? איך זה משפיע ועל מה ?

    תודה.

    על איזה מוסך יש המלצות טובות באיזור הצפון (עפולה , נצרת, נצרת עילית, קריות, ) אפשרי מוסך חברה או אחר אבל טוב

    ציטוט נכתב במקור על ידי oferc צפיה בהודעה
    תודה לחבר פורום יניב שעזר בפרטי וליווה אותי בתהליך.

    הוזמן EGR מאתר https://www.amayama.com ב900 שקל + מיסים של 400 שקל , בנתיים עד שהחלק הגיע ניקיתי את הEGR והנורת מנוע רוב הזמן כבתה ונראה שהEGR עבד לסירוגין.

    אחרי שהגיע הEGR לקחתי את הרכב לניקוי סעפת והחלפת הEGR , ביציאה מהמוסך שמתי לב שצריכת הדלק עלתה פלאים ובנסיעה בין עירונית הגעתי רק ל7.5 ק"מ לליטר (נסיעה של זקן בין 80) , הבנתי מיניב שצריך לעשות לימוד מזרקים אחרי ניקוי סעפת וכדאי לי לנסות לנתק את המצבר ל15 דקות לפעמים זה פותר את הבעיה , באמת בנסיעה שלאחר ניתוק המצבר הצריכה ירדה משמעותית ופתאום שוב אני רואה במחשב הצריכה 10 ק"מ לליטר בקלות ובדרך בין עירונית מעל ל11 ק"מ לליטר

    תודה לכולם על העזרה ואני מקווה שמה שרשמתי פה יעזור בעתיד לחברי הפורום שיחפשו מידע על EGR.

  17. #17
    חבר רשום regevzuki's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    גבעת עדה
    הודעות
    148

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    טארק בנצרת אלוף בקינגים

  18. #18

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    אני ביצעתי את הטיפול בכפר סבא , מוסך של חבר , הוא מכונאי מעולה אבל לא מומחה פאגרו , יש בפייסבוק המלצה על מכונאי בשם
    חסין קעדאן מבאקה אל גרביה אולי שווה לנסות ולהעביר חוות דעת לפורום


  19. #19

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבשר צפיה בהודעה
    מה המשמעות של "לימוד מזרקים" איך עושים ? מה זה ? איך זה משפיע ועל מה ?
    מאחר ומזרקים בנויים בטכנולוגיה מתקדמת ועניין הדיוק הוא קריטי במערכות הזרקה ישירה, כל מזרק יוצא מהמפעל עם קידוד יחודי אשר אומר למחשב הרכב מהם הפרמטרים המדוייקים הדרושים להפעלתו.
    ברגע שמחליפים מזרקים ולא מקודדים אותם מחדש המחשב חושב שהוא עדיין עובד עם המזרקים הישנים, מה שעלול לגרום לתופעות החל ממנוע שאינו עובד עגול, פגיעה בביצועים, עשן, זיהום אוויר וצריכת דלק מוגברת ועד מנוע שאינו מניע כלל.

  20. #20
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,386

    ברירת מחדל תגובה: שאלה בנוגע לתקלה בEGR

    כל מה שנכתב על קידוד נכון, רק שפה לא נדרש קידוד כי המזרקים לא השתנו.
    כאן נדרש לימוד של הסטיות במזרקים שנוצרות עם הזמן והשחיקה. זה תהליך שאמור להיות מבוצע ברכב הנ"ל בכל טיפול שגרתי.

    Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. שאלה בנוגע לעין כנף
    על ידי hadtomer בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 06-09-13, 22:52
  2. שאלה בנוגע לנעילות לג'ימני (שאלה של מתחיל)
    על ידי tmal1 בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 05-01-13, 18:59
  3. שאלה בנוגע לצמיג 235
    על ידי leo portner בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 09-05-12, 08:48
  4. שאלה בנוגע לטיימינג.
    על ידי אסייג בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 09-03-10, 21:04
  5. שאלה בנוגע לצביעת פח
    על ידי אביעד_הלאלי בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 10-07-05, 19:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •