הסוללה זה הכסף הגדול. המנוע כמו שלביא אמר.
תגגל כמו שהצעתי.
יש אפשרויות מגוונות של תוספות למנוע עצמו - לחצן לעומת מצערת, מחשב דרך וכד'
הסוללה זה הכסף הגדול. המנוע כמו שלביא אמר.
תגגל כמו שהצעתי.
יש אפשרויות מגוונות של תוספות למנוע עצמו - לחצן לעומת מצערת, מחשב דרך וכד'
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
לגבי הסוללה, אכן הכסף הגדול, מי שכבר בונה לבד - ישנם הרבה סרטונים ביו-טיוב על חברה שבונים לבד סוללות כאלו מסוללות 18650.
החוכמה היא למצוא סוללות 18650 איכותיות (לא הסוללות הנמכרות באיביי ב1-2 דולר ליחידה) ואת זה הם עושים ע"י רכישת סוללות של מחשבים ניידים "גמורות", פירוקן (בזהירות) מדידת התאים ומיונם לפי מצבם. הרבה פעמים תא בודד בסוללת מחשב נייד "מזייף" אבל שאר התאים תקינים וזה מקור מצויין לסוללות 1860 איכותיות (פנסוניק, סמסונג וכו').
קישור לאחד מאותם סרטונים (ויש ה-מ-ו-ן כאלו) -
עוד מעט סופ"ש
הבטחתי עידכון.
התקנת המנוע אורכת לא יותר משעה. הבעיה העיקרית היא כלי עבודה יעודיים לפירוק הקראנק. אני השתמשתי בשרותי המכנופן שלי.
התקנת רתמות החשמל, אינטואיטיבית, הכל plug and play.
האילתור היחידי, הוא במפסק שנמצא בידית המעצור, שמפסיק את המתח למנוע מיידית. הידית שמגיעה עם הערכה, מתאימה למעצור מכאני. כיוון שהאופניים שלי מצויידות במעצור הדראולי, פירקתי את המיקרוסוויץ מהמעצור של הערכה והצמדתי אותו עם אזיקון למעצור שלי. התקנתי אחד, יש חיבור בצמנ לאחד נוסף.
המנוע שלי הוא 36 וולט 500 וואט. המומחים למניהם, המליצו על בטריה של לפחות 20 אמפר שעה.
מכיוון שאני מתכוון להפעיל את המנוע רק במצב של power assist, ברמות הנמוכות בלבד, החלטתי לנסות בטריה של 10 אמפר שעה. רכשתי כזו משומשת ביד 2.
500 שח כולל המטען.
היה צורך בתקע שנכנס לתוך הסוללה. 20 שח בחנות אופניים שמתעסקת בזה.
אני רוכב בדכ עם קולגה, עם כושר גבוה משלי. יש לנו סיבוב די קבוע, כ 30 קמ אורכו. הממוצע שלנו בדכ הוא 18 קמש. החוליה החלשה היא אני. היום רכבתי רכיבה ראשונה עם האופניים המוסבות. רוב הדרך ב power assist ברמה הנמוכה ביותר. קטעים קצרים עם מערכת כבויה. הממוצע עלה ל 20 קמש. אני יכולתי לרכב מהר יותר.
אין לי כוונה לרכב על האופניים באופן קבוע, עדיין רוב הרכיבות תהינה על האופניים הרגילים. מדי פעם....
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אה..
אחרי 30 קילומטר עם המערכת במצב power assist, זה מצב הסוללה.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
ברוך הבא למועדון.
עכשיו תקנה תיק סוללה ייעודי שיגן עליה ועל החיווט בדרך אליה.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
יש קישור?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
רק לעשות חיפוש באיביי
Bafang bbs02 למנועי 500 או 750 וואט
או
Andhd למנועים עם 1000 וואט
יש תלונות על בעיות אמינות במנועי 750 ומעלה. העסק מתחמם. הבקר נמצא בתוך המנוע וזה עובד פחות טוב.
אם הכוונה להשתמש כ power assist
350 או 500 זה די והותר.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
למנועי 1000 וואט bafang bbshd
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אני עם 750. אפס תקלות. רוכב בעיקר כביש. החיים השתנו.
מתכנן לשדרג כבר תקופה, מחכה לקיט הסבה ל120 ממ. ואז יהיה מעניין יותר.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
קיט הסבה ל 120, מתייחס לרוחב הציר שנכנס לקרנק. נועד לאופניים עם גלגלים רחבים במיוחד. בהנחה שאין לך כאלה - זה לא בשבילך.
קנה bbs02 750w 48v.
צור קשר עם אחד מהבאים והם ידריכו אותך מה לקנות בהתאם לצרכים המדויקים, כולל איזו סוללה אתה צריך.
https://lunacycle.com
https://california-ebike.com
לא לא...יש לי בשבילך תוכנית אחרת...
עם כל מה שיש לך במקום העבודה אתה מארגן מקלחון בשעתיים.
ואז עולה על מדס בבוקר, מדווש נפשך לעבודה, נכנס, עושה פרצוף של קשוח/בעל הבית השתגע...
מתקלח, מחליף בגדים ומתחיל את היום.
ואז גם לא תהיה 87 קילו :-) ותוכל לקנות מנוע קטן וזול יותר כשיימאס לך מהרעיון הזה.
Win-Win
אני מניח שהתוכנית שלך שחדשה לי אגב..
מונחת באותה מגירה עם התוכנית הקרניבורית והתוכנית של הטעימות בירה..
מקווה שהן יצאו לפועל לפני שאהיה 90. שנה. 90 שנה!
מפיץ מורשה כליי עבודה "בוש" "סיגנט" "שטל"
נעלי "רד-בק" מכונות שטיפה של "קארשר" וצבעיי נירלט
למה קפצת ל3000? אומרים לך עד 750 יספיק...
בתכלס, אתה לא מחפש מהירות גבוהה אלא סיוע בדיווש.
אופניים קטנים = ספיגת מהמורות רעה. גם עם הם שיכוך מלא.
אתה באמריקה, אין לך איזה suv בגודל של בית?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
מה, אתה לא מכיר?
קודם כל מסתכלים על הכי החזק...
אני יודע שהספיגה היא גרועה יותר, לכן רוצה עם בולמים בשני הקצוות.
וכן. יש לי SUV בגודל של בית (אקספדישן ארוך) אבל זה לארץ - רוצה שיכנס לתא המטען של ריינג' רובר ישן.
אני גם לא מבין את ההתקנות האלה, בכל הסרטונים - אין להם צינורות שרשוריים, לדחוף בפנים את כל החיווט? למה כל הבלגן הזה?
דבר נוסף.
מה באמת עדיף - יש שם, בשני הלינקים, למעשה שני סוגים של "הנעה". אחת "ישירה" ואחת שמשתמשת בגיר פלאנטרי + גג"ש קטנטן + שרשרת נוספת, להנעה.
מה עדיף באמת?
Endless-sphere.com
כנס לפה, לכל שאלה תשובה.
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
שמרו על קשר