זה מעניין.
אתה מדבר על הפלסטיק שצמוד לסופית שאליה מתחבר החוט?
לא ידעתי שיש לזה משמעות.
ועדיין, אם המקט שלו תואם לחיישן המקורי אז למה יש כאן בעיה בעצם?
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
צבע הפלסטיק שעל היוניט מראה על טווחי עבודה.
תרכיב אחד באותו צבע של המקורי.
שמוליק טיולי ג'יפים - https://www.facebook.com/profile.php?id=100090887897260
זה מעניין.
אתה מדבר על הפלסטיק שצמוד לסופית שאליה מתחבר החוט?
לא ידעתי שיש לזה משמעות.
ועדיין, אם המקט שלו תואם לחיישן המקורי אז למה יש כאן בעיה בעצם?
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
בינגו (?!)
חיפוש זריז (ונחוש) מצא את זה:
http://www.fae.es/en/products/temperature-transmitter
ניתן להוריד קטלוג ב- PDF (לא מצליח להעלות, כנראה כבד מדי)
מק"ט סוזוקי המתאים לפי האתר הזה (https://www.megazip.net/zapchasti-dl...9#/il-89266156) הוא- 34850-50A00-000
שימו לב לתמונה המצורפת מתוך עמוד 5 בקטלוג. (באדום- החיישן שרכשתי, בכחול- החיישן הנכון)
החיישן שרכשתי- מק"ט 31570 מתאים למק"ט סוזוקי מקורי- 34850-82011 (דומה אבל לא בדיוק)
חיישן מק"ט- 31630 מתאים למק"ט סוזוקי מקורי- 34850-50A00- אותו מק"ט שרשמתי למעלה.
ואכן, יש הבדלי צבע בפלסטיק בין החיישנים, ולהבנתי זהו ההבדל החיצוני היחיד!
אלך לחפש את החיישן המתאים. מבטיח לדווח.
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
...איציק, אתה במקרה יודע על הנגדים בסופה? אילו נגדים לאילו שעונים?
היה לי קצר בלוח ולדעתי הנגד של הדלק הלך או משהו אחר...
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא מכיר את לוח השעונים של הסופה
תעלה תמונה של השירטוט החשמלי המלא
איציק
למיטב זכרוני בסופה יש מייצב לא נגד.
אסף.
עדכונים:
היוניט הנכון (לפי הקטלוג) הותקן.
אחרי נסיעה קצרה ועמידה של כמה דקות המחוג חזר למיקום המוכר שלו (אולי טיפה נמוך יותר).
אעדכן שוב אחרי נסיעה במאמץ.
עדין לא בדקתי את השעון והיוניט המקורי עם רב מודד/נגד משתנה.
ראו תמונה מעודכנת.
תודה לכל המייעצים.
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
שמרו על קשר