Close
Page 8 of 15 FirstFirst ... 567891011 ... LastLast
Results 141 to 160 of 284
  1. #141
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,772

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    הוא סדיסט. הפטיש שלו זה לראות אותכם מתחננים. אל תיתנו לו את הסיפוק הזה.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  2. #142

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    Quote Originally Posted by אומי5 View Post
    Attachment 114552Attachment 114553 ואני רק אשים את אלו פה.

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk
    לא רואה בזה שום דבר הגיוני....

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  3. #143

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    התרמוסטט שנראה היה חלוד, קיבל ספריי שמן חודר לפני חודש והמתין בשקט.
    אתמול הוצאתי אותו, השמן החודר עשה את שלו והוא נשלף ממש בקלות.

    זה תרמוסטט עם bellows ולמרות שהוא מצופה בשכבת חלודה דקה הוא דווקא נראה שלם.
    בשביל הספורט ובלי שום ציפיות שמתי אותו בפחית חמוצים ריקה טבול במים ועל הגזיה.
    והוא עובד. ממש עובד. נפתח ונסגר והאקורדיון שלו מלא נוזל...
    הקוטר שלו 70 מ״מ, מה שהזמנתי והגיע קטן יותר. אז או שנשתמש בו או בלי בכלל או שנראה אם יש כזה אצל משולם.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  4. #144
    חבר רשום אמיר ב.א's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    somewhere in the Mediterranean
    Posts
    3,834

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    מה עם עוד עידכונים ?

    רוצים לשמוע עוד פגמים בשיקול הדעת.
    היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...

  5. #145

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    האח הירוק והגרמני דרש לאחרונה הרבה תשומת לב. אז האטתי... וכמות העדכונים קטנה בהתאם. אני עוד צריך לרתך טלאי די מסובך על חור שנהיה לו במסע הגדול, ולהעביר אותו שוב טסט, ולעקוב אחרי רעש חדש מהנסיעה האחרונה - בקיצור תשומת הלב צריכה להתחלק בין כל הילדים, וזה לא פשוט..

    מפה לשם התחלתי לתכנן תושבות מנוע. זה ממש מרגיש לי לא נכון, אני בכל זאת כרגע מתכוונן לחיבור של ארבע תושבות ולא שלוש. למרות שכבר קניתי בושינגים של קפיצי סופה, החלטתי שזה עלול להיות פתרון קשיח מדי, ועדיף לנסות לעבוד עם תושבות קוניות - והגיעו תושבות של 150 קילו:
    http://www.avproductsinc.com/cone-sh...al-mounts.html
    היתרון בתושבות כאלו הוא שיש להן מהלך סביר תחת עומס מקסימלי- קצת פחות מ 20 ממ, אבל בעומס רגיל המהלך שלהם קטן מאוד, מילימטרים בודדים. הן גם מתאימות לעומס בשלושת הצירים. ב XY המהלך קטן לעומת המהלך ב Z. הכי חשוב - בכל הכיוונים התושבת מוגבלת על ידי מתכת - כלומר גם אם הגומי כשל, התושבת עובדת ויש גומי בין שני הקונוסים.
    תושבות כאלו די מקובלות בדיזלים המודרניים מכל מיני סוגים, אם כי בטנדרים וכו' יש תושבות מהמשפחה הזו אבל ממולאות בג'ל. אני מקווה שהסוג הזה יהיה מספיק מעודן בשבילי...

    אבל בלי קשר מחר עומד להיות יום חשוב. יהיה מה לעדכן..


    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  6. #146

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    אז היום בזכות חבר יקר מג׳יפולוג שהשקיע מהפנאי המועט שלו ובא לעזור עם משאית מנוף, יש לי בחצר את החלק החשוב של הפאזל - שלדה ותחתיה זוג סרנים.

    עכשיו אני במחשבות על מנוע חשמלי קטן עם גלגל גומי שיתחבר לשלדה ויסובב את אחד הגלגלים האחוריים לנוחות השינוע בחצר. או אולי מנוע שיסובב את היוק של הסרן עם בוקסה?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  7. #147

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    אחד משני הקפיצים הקדמיים שבור אז אני כבר חושב על קפיץ אחר למרות שעוד מוקדם.
    המקורי באורך מטר (עין לעין, קו ישר), רוחב 43. המגבלה על הסרן היא בתושבת השמאלית המכורסמת בגוף הסרן והיא ברוחב 63. של אביר הקפיצים ברוחב 50 ויש לי סט אביזרים (יובולטים ופלטות) של אביר.
    אז אני מחפש קפיץ באורך מטר ורוחב 50 שמתאים למשקל של בערך 1.5 טון על כל הסרן.
    מועמד אחד זה קפיץ אחורי של סופה ממוגנת שהוא 15 מ״מ ארוך יותר וברוחב 63. יצריך קניה של יובולטים ופלטות חדשים אבל שטויות.

    מכירים עוד קפיצים במידות האלה שיש בפירוקיות?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  8. #148
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    לעשות הצרה בקצוות.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  9. #149

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    מה?
    אין בעיה בקצוות.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #150

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    Click image for larger version. 

Name:	תמונה 1(1).JPG 
Views:	489 
Size:	639.6 KB 
ID:	115003Click image for larger version. 

Name:	תמונה 2(1).JPG 
Views:	459 
Size:	556.5 KB 
ID:	115004Click image for larger version. 

Name:	תמונה 3(1).JPG 
Views:	556 
Size:	666.8 KB 
ID:	115005

    אז אפשר לראות שזו שילדת WM325 מחוזקת ולא שלדת WM300 או M601 מקורית ללא החיזוקים, וגם שמצב החלודה לא רע בכלל, אפילו די סביר.
    את הקפיצים הקדמיים, כאמור, אני אחליף.
    הסרנים שאתם רואים מורכבים הם לא הסרנים שיהיו, יש לי סט נוסף, חדש יותר ומשופץ, שירד מאביר נוסע ממש לאחרונה. ההבדל הוא שהחדשים מחוזקים, ולרעתם הפלאנג' הנעה של הסרן הקדמי פנימי ולא חיצוני (אם אי פעם נתקין לוקרים יהיה כדאי לקחת מהסרנים האלו את הטבור כי הוא מתאים למגוון גדול יותר של לוקרים).

    התכנית עכשיו היא לנקות ולצבוע את השלדה, לצבוע את הסרנים ולהרכיב, לצבוע את התיבת העברה ולהרכיב, לנקות ולצבוע את התחתית של הארגז כולל ריתוך כנפונים חדשים ולשים אותו על השלדה, ואז את המנוע והגיר - שמכל מה שתיארתי זה הכי מסובך כי צריך לייצר תושבות.

    אלו המטלות לזמן הקרוב אם כי כמו שאני מכיר את עצמי אני תוך כדי עושה תמיד עוד כמה דברים בסדר אימפולסיבי - אקראי.

    חג שבועות שמח..

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #151
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,714

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    אם אתה רוצה לעשות לשלדה ניקוי חול אז אתה מוזמן. מה אורך השלדה? יש לי עגלה של 2.5 מטר אם מספיק.
    דבר איתי בפרטי אם מעניין אותך.

  12. #152

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    לא אוהב ניקוי חול. החול נכנס לכל מיני חורים ולא יוצא מהם ואז סופג לחות והופה יש חלודה מתחת לצבע.
    אבל תודה על ההצעה. אני אזכור אותה לחלקים פשוטים יותר.

    הפעם אני אסתפק בניקוי של מברשות ודיסקים. וצבע שיודע להתחבר גם איפה שהניקוי לא מושלם. זה יחזיק 20 שנה נוספות אז מספיק טוב.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  13. #153
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,714

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    זה ניקוי חול רטוב. אחרי שאתה מסיים עם החול אז אתה שוטף את השלדה במים. מנקה את כל שאריות החול. חוץ מזה, זו שלדה C פתוחה. לאן כבר יכול החול להכנס?

  14. #154

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    זה קורה על קורה אז המקום שהם נצמדות מסוכן, וגם כל החיבורים של קורות הרוחב. יש ממש מקומות סגורים אבל אני חושש יותר דווקא מכל מיני חריצים. יש לי נסיון רע עם זה.
    אני כן חושב שזה לא רעיון כזה רע להשתמש באקדח ניקוי חול הקטן שיש לי על מקומות ספציפיים שהם גם פתוחים וגם גישה לא נוחה. אבל כאמור אני לא אוהב את הניקוי חול לכל השלדה..

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  15. #155
    חבר רשום lizard's Avatar
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    כפר טרומן
    Posts
    11,714

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    טוב אפשר לשים אותה באמולסיה לכמה שבועות. תצא נוצצת

  16. #156

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    הקבינה החדשה כבר די מתוכננת אבל יש לי התלבטות.
    כלוב התהפכות.
    מצד אחד - כן... מדי פעם מתהפכים (ויש לי צלקות בגולגולת ועל הפרצוף שמוכיחות את זה).
    מצד שני זה בכל זאת רכב איטי וכבד ולא מהסוג שנכנס לחריץ במהירות שהמתלים לא מסוגלים לספוג..
    מצד שלישי צריך משהו שיחזיק את הברזנט מעל הראש.
    ומצד רביעי אין גם ככה מקום יותר מדי לרגליים. וקשת אחורית מסיבית תחזיק ״משולש התהפכות״ עד לפגוש.

    לא יודע. באמת מתלבט.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  17. #157

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    קשת חיצונית לקבינה, יש מלא מקום.
    אפשר גם לקשור עליה ציוד או רשתות הסוואה.

    Sent from my SM-N920C using Tapatalk
    אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים

  18. #158

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    זה לא רכב ספורט חוצמזה צלקות מוסיפות לך לגבריות

  19. #159
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,186

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    Quote Originally Posted by אומי5 View Post
    קשת חיצונית לקבינה, יש מלא מקום.
    Sent from my SM-N920C using Tapatalk
    חד משמעתי קשת התהפכות.

    דווקא בגלל מה שאמרת, לגבי רכב כבד ואיטי.

    התהפכות גם אם לא מלאה, במהירות איטית זה על גבול המעליב, אבל מסוכן.

    קשת יכולה במקרה כזה למנוע המשך גלגול מלא ולעצור את התהליך על הצד.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  20. #160

    Default תגובה: פגמים בשיקול הדעת - זה נראה כמו נ.נ.

    ובכן... אחרי הפסקה ארוכה ממשיכים.
    התחלתי לייצר תושבות קדמיות למנוע, ותושבת צד נוסע לתיבת ההעברה.
    התושבת האחורית של המנוע + גיר נחליט אחרי שהם יהיו במקום אבל ככל הנראה יהיה שם קונוס.
    תושבת צד נהג של התיבת העברה תהיה המקורית.
    אז מה שהכנתי היום הם תושבות לצד של השלדה שלתוכן ייכנס בושינג של קפיץ עלים טויוטה. חתכתי צינור סקדיול 40 שהקוטר הפנימי שלו טיפה יותר מ 40, מפרופיל 40/60 מלבני חתכתי טרפזים ובכל טרפז קדחתי עם מקדח כוס חור לצינור ממקודם.
    תמונות אחר כך.

    בשעת מנוחת הצהריים שאסור להרעיש הרכבתי את המשאבת הזרקה המשופצת.
    וכאן שאלה כי נתקלתי במשהו מוזר.
    בפלא נד׳ שעליו יושבת המשאבה יש קדח שימון שבאמת מקבל שמן. אבל האטם השטוח חוסם אותו. למה ומדוע?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

Page 8 of 15 FirstFirst ... 567891011 ... LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 2
    Last Post: 01-12-14, 18:02
  2. מחפש אפנים בלי פדלים יד שניה
    By JustDoB in forum פורום עשה זאת בעצמך
    Replies: 12
    Last Post: 04-02-13, 21:32
  3. מחפש אפנים בלי פדלים יד 2
    By JustDoB in forum אוף-טופיק
    Replies: 0
    Last Post: 03-02-13, 20:29
  4. Replies: 19
    Last Post: 28-01-12, 16:02
  5. קצת תרבות - הר הגעש
    By גיא in forum אוף-טופיק
    Replies: 0
    Last Post: 17-05-10, 09:33

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •