איך זה בתור השקעה..?
גם הצמה המקורית מכוסה באיזולירבנד, איך מצב שפירקו עד כדי כך:
Sent from my iPhone using Tapatalk
הנסיון שלך להשליך מעולם ה-Three-Factor Authentication הוא חביב.
חביב, מפני שגם לגנבים יש something you know - הם יודעים איך להעיף את הפלסטיקים ולמצוא את ה-something you know-שלך יותר מהר ממה שאתה תקיש את מה שאתה יודע.
אלא אם המתקין ממש השקיע עבורך את נשמתו האפלה בהסלקת-אצ"ל משובחת, מה שלא קורה כמעט - כי האוטו שלך הוא בסך הכל אוטו שלך שממילא תקבל עליו ביטוח, והתשלום לארנק שלו הוא אותו תשלום, ורק השעון רץ והרכב הבא מחכה לו בחוץ בשמש.
אם המתקין הוא הקבלן של היבואן - אז כל ההתקנות הן שטאנץ וגנב יוכל די בקלות לחפור ברכב פיילוט ואחר כך ליישם בכל השכונה.
אם המתקין הוא פרטי - אז מעבר לחשבון לקוח\לדקה שציינתי, הוא גם עשוי בהחלט להתעלק על מעגלים אקראיים שאחר כך (אחרי שעות או שנים) יעלו לך בריבית דריבית.
מה שחסר לך זה something you are - נגיד, אם היתה מערכת שהיתה לומדת את הנהג כנמנה על זן נדיר שעל-גופתו-יעקפו-אותו, ואז מתיישב גנב עם שפם וקלאסה שנותן לכולם להכנס לפניו - והמערכת מוציאה פקודת השבתה "עד כאן" ועוצרת את האוטו.
אגב לפי המסמכים שפות"ש הביא פה למעלה, מדובר בג'ימני שנת 2006 אם אני מבין נכון.
סוויץ' בראש מחבר את כולנו אל העולם המדהים של המכונה-שבמכונית, וכך מייסד תרבות חדשה-עתיקה של חזרת האדם לשלוט בכליו.
www.switch-barosh.com
איך זה בתור השקעה..?
גם הצמה המקורית מכוסה באיזולירבנד, איך מצב שפירקו עד כדי כך:
Sent from my iPhone using Tapatalk
עדכון, נמצא המח (על המחשב - אפילו פלסטיקה לא פירקו..)
הרכב אמנם נראה אחרי פריצה אבל מניע
Sent from my iPhone using Tapatalk
ואפילו הנעילה המרכזית המקורית עובדת עם השלט שבמפתח. אין לי מושג איך..
שמרו על קשר