Close
מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17
  1. #1
    חבר רשום yogibear's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2004
    מיקום
    אזור השפלה
    הודעות
    420

    ברירת מחדל ברגי גשר הגיר

    שמתי לב שגשר הגיר אצלי נתמך ע"י 2ברגים במקום 3 - רק בצד הנהג . אחד הברגים שבור. קשה מאוד מאוד לחלוץ את הבורג כי גשר הגיר מכסה 3/4 ממנו, מה לעשות להשאיר ככה או לנסות לחלוץ ? יש לי רושם כי כדי לחלוץ צריך לפרק את כל הגשר בגלל שהחור לא בדיוק במקום.
    ----------------------

    מיקי

  2. #2
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    רצוי לדעתי לפרק על מנת לעשות עבודה כמו שצריך.
    מה גם שזה יתן לך אופציה לנקות את כל האיזור מבוץ ושמנים.

    אם אתה רוצה, אתה מוזמן אלי לעשות את זה. יש לי את המקום ואת הכלים.
    קח בחשבון שאם צריך לקדוח את הבורג התקוע ולהבריז אז תצטרך להצטייד במקדח מתאים ובמברז מתאים כי מברז לפחות אין לי.

  3. #3
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    קודם כל, אתה יכול לפרק את הגשר. זה סיפור קטן מאוד, של חמש דקות, אם אתה קיטע יד ימין.

    שנית, יתכן שחבל להתאמץ, כשתסדר הברגה של בורג אחד, אז השני ילך ואחריו השלישי. אתה יכול לרתך בזנ"ט קטן על השילדה, מעל גשר הגיר, לקדוח בו חורים, ולהרכיב ברגים עם אומים במקום הברגים המקוריים. לא פתרון בית-ספר אבל פתרון מצוין.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  4. #4
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    רק לשים לב בזמן ההורדה. ורצוי מאוד מאוד מאוד לא להיות לבד כשעושים את זה.
    פשוט במקרה ונופל עליך הגשר, שאם הוא כמו אצלי היה מלא בג'יפה אז בכלל, אז יש לזה חתיכת משקל שעלול לעשות נזק רציני אם לא חמור מכך...

    אל תשכח לתמוך את הגיר עם ג'ק/בוק/בלוק + קרש באיזור הישר של ההאוזינג. הקרש נועד לכך שלא יהיה מגע ישיר בין ההאוזינג לתומך על מנת שלא לעשות נזק.
    התמיכה חשובה כי אחרת הגיר והטרנספר צונחים.
    זה גם מקל עליך את ההרכבה החוזרת.

    אצלי הורדתי את הגשר גיר ע"י ג'ק הידראולי.
    תמכתי בגשר במרכזו בערך, פרקתי את כל הברגים (לא לשכוח את הברגים של התושבת גיר) ואחר כך הנמכתי את הג'ק מרחוק (ידית ארוכה) בצורה מבוקרת.

    ממליץ באותה הזדמנות להשפריץ קצת סולר על הגיר/טרנספר על מנת לנקות אותם משמנים וכדומה, לגרז את הצלבים (יש גישה נוחה ללא הגשר) ולנקות/לצבוע טוב את הגשר עצמו.

    אם כבר הורדת, תעשה את זה כמו שצריך ואני בטוח שיש עוד דברים שאפשר/כדאי לעשות.

    להרכבה כמעט בטוח שתצטרך עוד מישהו שיתן לך עזרה.

    אם מדובר על החורים המקורים אז כנראה שלא תצטרך לעשות מדידות חוזרות וכדומה, אבל לא בטוח.

    בהרכבה שוב תשים ג'ק ותשתמש בו לתמיכה במרכז. יאפשר לך העלאה מבוקרת של הפלטה.

    בהצלחה

  5. #5
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    כבר החלפתי גג"שים בגיר, שזה אומר להוריד גשר-גיר, טרנספר, וגיר, לבד, כולל כמובן להחזיר את הכול חזרה, אז אתה אומר לבן-אדם שבשביל להוריד גשר גיר, הוא חייב עזרה :?: :shock:
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  6. #6
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    גם אני עשיתי את זה לבד. אני לא אומר שזה לא אפשרי.
    זה יהיה יותר קל אם ירימו את הגשר משני הצדדים ולא מישהו ממתחת (כמו שעשיתי...ונזכרתי שלא טרחתי לומר לאף אחד איפה אני נמצא במידה וזה נופל עלי...)

    בפירוק אין צורך בשרירים, אבל בהרכבה קצת כן.
    חוץ מזה, השיקול הוא בעיקר הבטיחות. זה שיש מישהו שיכול להתקשר למגן דוד אדום כי נפל עליך גשר גיר זה משהו מאוד רצוי.

  7. #7
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    אני לא בטוח שאני מבין על מה אתה מדבר:

    גשר גיר? חתיכת הפח מתחת לגיר ששוקלת אולי 5 ק"ג (עם בוץ) ?

    אם היית מדבר על הורדה של גיר עם טרנספר שזה מגיע ביחד למעל 70 ק"ג הייתי מבין, כי עשיתי את זה וזה באמת רעיון רע, ועדיף להוריד אותם אחד-אחד, אבל גשר גיר?

    יאללה, שיהיה. הכי טוב עם חבר, זה בטוח משעשע יותר :wink:
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  8. #8
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    כן כן, ה5 קילו הזה שאם הוא נופל לך על החזה לא יהיה נעים.
    אל תשכח שברגע שאתה מפרק את הברגים אז הגיר והטרנספר צונחים, בייחוד אם שכחת לשים תמיכה.

    תראה, אני פרקתי לבד והרכבתי לבד פעם ראשונה ופעם שניה עם עזרה. היה קל יותר עם העזרה :wink:

    זה לא עניין של משקל או נוחות עבודה. זה עניין של בטיחות.


    אבל זה ממש גולש מהנושא של הדיון.

  9. #9
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    מיכה, תיקח את מה שאני כותב כאן כביקורת בונה ועל תעלב ממנה.
    אתה מכיר את האימרה חמור קופץ בראש, כי כרגע אתה החמור.
    כולנו יודעים שקנית ג'יפ חדש ואתה עובד עליו בעצמך וזה יפה מאוד, אבל, אתה צריך לזכור שיש פה בפורום מישהו או שניים שיודעים טיפה יותר ממך, ואם מישהו שואל שאלה, תן להם קצת זמן לענות. אם אתה רואה שאף אחד לא עונה, אז אתה מוזמן לחלוק את הידע שלך עם כולם.
    בכל מקרה, תשתדל להתמקד בנושא השאלה. הבחור שאל בסה"כ אם שווה להוריד את הגשר גיר או לא, לא איך כמה ולמה ומה לשטוף ואיזה צינורות להחליף וגם המערכת קירור שלך לא מעניינת אותו, הוא רוצה לדעת אם שווה או לא שווה להוריד את הגשר בשביל לטפל בבורג ותו לא.
    אם אתה עשית עבודה חרא ונפל עליך הגיר זה לא סיבה מספיק טובה להניח שכולם יעשו את אותו הדבר ולהתחיל ולפרט פירוק והרכבה של ג'יפ.
    וקיבינמט, בפירוק והרכבה של ג'יפ שלם מ-0 היו אולי 5 פעמים שבאמת הייתי צריך עוד מישהו שישים איתי יד, אז כך קצת בפרופורצייה את ההורדה של הגשר גיר.

    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  10. #10
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    לקחתי לתצומת ליבי.
    להבא אסתום.

    מיכה

  11. #11
    חבר רשום yogibear's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2004
    מיקום
    אזור השפלה
    הודעות
    420

    ברירת מחדל

    אז לפרק או לא לפרק זו השאלה :shock:
    = על משקל להיות או לא להיות :lol:

    מצחיק השרשור הזה ... :wink:

    לאור התשובות אני מניח שניתן לחיות עם זה עד שאקנה חולץ .....

    בכל מראה תודה

    מיק
    ----------------------

    מיקי

  12. #12

    ברירת מחדל מסכים עם חנן וכך זה אצלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
    אתה יכול לרתך בזנ"ט קטן על השילדה, מעל גשר הגיר, לקדוח בו חורים, ולהרכיב ברגים עם אומים במקום הברגים המקוריים. לא פתרון בית-ספר אבל פתרון מצוין.

  13. #13

    ברירת מחדל שטויות

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard
    אל תשכח שברגע שאתה מפרק את הברגים אז הגיר והטרנספר צונחים, בייחוד אם שכחת לשים תמיכה.
    שטויות - הגיר והטרנספר לא "צונחים" הם יורדים מס' סנטימטרים למטה, לא לריצפה.

    אבל רצוי לשים תומך ואפשר למקם אותו גם בצד השני ליד הצלב של גל ההנע

    על זה שמעת????

    http://img204.imageshack.us/img204/9...kstand41mv.jpg

    נמרוד

  14. #14

    ברירת מחדל

    אפשרות נוספת - אם יש חלון בצד הקורה באיזור הבורג, קדח את הבורג השבור ועל הדרך תרחיב את החור בגשר הגיר כדי שתהיה חפיפה, אתה יכול לקחת אח"כ בורג פלדה בקוטר מתאים, לרתך לו על הראש פלאח (כדי שלא יסתובב בפנים) ולהכניס אותו דרך החלון מתוך השלדה החוצה לתוך החור שקדחת - אח"כ לסגור עם שייבה ואום מבחוץ. אם זה הבורג האמצעי לא הייתי טורח...

  15. #15
    חבר רשום ארז's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בית יהושע
    הודעות
    2,633

    ברירת מחדל

    תזכירו לי למה אנחנו לא קושרים את מיכה לאיזה עץ ויורים בו?
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  16. #16
    חבר רשום חימושניק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2004
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,123

    ברירת מחדל

    תזכירו לי למה אנחנו לא קושרים את מיכה לאיזה עץ ויורים בו?
    לא יודע מה איתכם, אבל לי אין כוח ללכת לחתום על נשק..... :wink:

  17. #17
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ארז
    תזכירו לי למה אנחנו לא קושרים את מיכה לאיזה עץ ויורים בו?

    כי אז לא יהיה לך על מי להסטלבט בפורום?

    נו? המכופפת החדשה שלך כבר פעילה? אפשר להזמין כיפופים?

נושאים דומים

  1. ברביקיו טקסני וירטואלי
    על ידי tzagi בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 06-05-07, 09:42
  2. ברגי רוברטסון ?! מישהו שמע על זה ?
    על ידי גיא בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 29-01-07, 12:23
  3. הגיר דופק בשני, לשפץ את הגיר לבד או להביא גיר משופץ
    על ידי רן אשל בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 28-06-06, 09:12
  4. ברגי מניפה
    על ידי boaziko בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 11-04-06, 21:47
  5. ברגי אלן ללוקרים
    על ידי itay-rover בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 11-04-05, 21:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •