סליחה על הבורות אבל מה זה רכינה?
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/conte...A9%D7%98%D7%97
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
סליחה על הבורות אבל מה זה רכינה?
סליחה על הבורות אבל יחס העברה נמוך 1 ל 144???
לא רואה את עצמי קונה משאית רכינה בעשורים הקרובים, אבל מהכתיבה והכתבה נהנתי
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שלום,
יש גם סרט קצר על יכולות של הרכב:
https://www.youtube.com/watch?v=GgnXMqKgMXw
תודה אלכס..
אסף.
הסיפור על יניב מדליק הפנסים הוא לפנטאון
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הכתיבה יפה , כרגיל. התמונות מגניבות והכל יפה ונוצץ ואחלה . אבל במקרה של משאית , שזה כלי ייצור מסחרי לכל דבר מעניין רק דבר אחד : COST PER TON!!!
או. נגעת בנקודה מעניינת.
אני חושב שבעולם של חציבה והובלת אגריגטים זה באמת השיקול היחיד. וכאן דווקא למרות שהמטען המועיל נמוך יחסית למפרקית למשל - עלויות התפעול גם הן נמוכות משמעותית. מספיק עצם זה שאפשר להוביל את המשאית מאתר לאתר על הגלגלים ולא על מוביל, או שאפשר להיכנס למוסך לטיפול במקום להביא צוות לשטח. מן הסתם במחצבה השיקול שונה מאשר בעבודות תשתית, ובטח שבתחום של עבודות שטח וייעור שבהם המשקל המועיל פחות חשוב והעבירות יותר חשובה - זה בכלל משחק אחר.
המחיר אגב בין 220 ל250 אלף יורו. תלוי בתצורה ובתוספות.
ועם יד על הלב... אין לי מושג איך מחשבים את העלות לדגם חדש בארץ...
אסף.
בסיס טוב לקמפר?![]()
של ענקים...
אסף.
שמרו על קשר