מקפיץ את השירשור , עברה חצי שנה , יש תובנות חדשות ? בדגש על עמידות הגיר .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
טיול הלילה האחרון לחורשן, עם סרן קדמי בתפקיד הפצצה המתקתקת, הביאו אותי שוב לבחון את מעטפת היכולות של הצ׳רוקי ב- 2H.
התוצאה עלתה על כל הציפיות. מעברים איטיים ומדרגות בדרך לחורשן ובשביל הפסגה (האדום) עברו בלי למצמץ ובלי לקפץ, כשבחלק מהמעברים והמדרגות המנוע ירד לאזור 500-700 סל"ד, והכל זרם לו באיטיות בלי דרמות מיוחדות. כמובן שמבנה ומהלכי המתלים תרמו את שלהם לנינוחות הכללית.
תענוג.
או כדברי חניבעל:
"I love it when a plan comes together"
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
מקפיץ את השירשור , עברה חצי שנה , יש תובנות חדשות ? בדגש על עמידות הגיר .
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
כמו חדש
פינקתי אותו בשתי החלפות שמן במקום אחת, שיהיו לו חיים טובים![]()
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
שתי החלפות שמן גיר בשנה? אתה באמת sugar dadi
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לא לשכוח שמדובר בשמן יהלומים.
לפחות לפי המחיר שלו.....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אכן שמן יקר. הגיר יותר יקר, שווה לי עוד 250 (אם זכרוני אינו מהתל בי) כדי להוציא עוד שבבים ראשוניים אם היו כאלו (לא נצפו בעין).
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
שמן יקר (200 שקל לפני מע"מ לקוורט מהשמן המקורי של מופאר, שזה קצת פחות מליטר. 946 סמ"ק ליתר דיוק. צריך 2 קוורט) ובעיקר קשה למצוא אותו. אבל עשית נכון.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אם אני זוכר נכון, שילמתי 125 ש"ח למיכל כזה של כמעט ליטר, אצל קנטרוביץ׳. ואכן צריך שניים.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
מקורי מופאר או התואמים של רויאל פרפל וכו'?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כנראה רויאל פרפל, זה היה סגול ..
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
בקיצר דרור מתי אתה " יורד מהגדר " ומתקין את הגיר אצלך
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
כשאמצא זמן לזה....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
מי יודע - האם הגיר הזה קיים בגרסת הנעה אחורית? (כלומר עם זנב)
אם כן - מאיזה רכב?
לחילופין איזה גיר עם זנב אפשר להרכיב על מנוע סופה?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הגיר הזה בגרסת 4X2 נמצא על הקרייזלר קרוספייר - קופה ספורטיבית עם הנעה אחורית, מבוססת מרצדס SLK. בגרסתה הידנית. אז כנראה גם על SLK ידנית. בקרוספייר זה מנוע V6 של מרצדס בנפח 3.2, אז כנראה שכל ההאוזינג שונה. (הגיר הזה מגיע גם ב-JK ידניים, אבל ההאוזינג שונה בין מנועי V6 ומנועי 6 טורי).
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
וזה משהו שאפשר למצוא בארץ? היבואני חלפים יודעים להביא את זה או שהגזמנו?
וזה מתחבר לאותו פעמון מקדימה?
מישהו בדק מה יש במסחריות הקלות של מרצדס?
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אמור להיות גם שם. גיר שנחשב חזק יחסית גם למומנטים כאלה של מנועי ט"ד במסחריות, גם אם מבפנים קצת עדין עם כל מיני חלקי אוקולון ופרימדונה בנושא שמנים מיוחדים וכו'.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
לגבי חלקים, כנראה הגזמת ובגדול.
מעט האקזמפלרים של קרוספייר שהגיעו לישראל הם כמובן אוטומטיים. כנ"ל מרצדסים SLK.
אנשים שרוכשים מכוניות כאלה בישראל, בד"כ חובבי שופוני ולא חובבי נהיגה - הם לא מחפשים לנהוג. גיר ידני לא בא בחשבון מבחינתם.
הגיר הזה נפוץ בישראל בעיקר בג'יפים אבל ינוביץ בכלל לא מביא לו את קיט השיפוץ. יש באמריקה ויקר גם שם.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
שמרו על קשר