Close
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15
  1. #1

    ברירת מחדל ערוב דגמי צמיגים

    האם יכולות השטח ישתפרו באופן מורגש במצב שבו בשטח הרכב יסע עם צמיגים חוקיים ; 50 50 על הסרן הקדמי,ועל הסרן האחורי צמיגי שטח מלא. תודה.

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    השאלה לא ברורה, לי לפחות.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    אני מבין שהשאלה האם כדאי מבחינת יכולות העבירות להרכיב צמיגי שטח מלא מאחור אבל כביש-שטח (50-50) מלפנים.

    מה אתה מנסה להרוויח?
    עוד מעט סופ"ש

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    "מה אתה מנסה להרוויח?"- הבעיה של משתמשי הרכב לנסיעה יום יומית וכן לירידה מנהלתית ארוכה מהמרכז לנגב ,היא הצורך בצמיגי כביש. בשטח ללא ספק עדיפים צמיגי שטח מלא . הפשרה המקובלת ; צמיגי 5050. השאלה היא; אם אני משקיע זמן בשטח ומחליף גלגלים אחוריים מAT לצמיגי שטח מלא- האם התרומה בעבירות שווה את הטירחה ? (בכל מקרה הגלגלים והצמיגים מדגמים מאושרים לטרופר ! )

  5. #5
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    אני לא מכיר מישהו שטורח להחליף כל ירידה לשטח.
    השילוב של שטח מלא בסרן האחורי ו- AT בקדמי גם לא מקובל/נפוץ בג'יפים (באופנועי דו"ש דווקא כן, רכבתי כך כמה שנים).
    אני דוקא רואה את ההגיון: ה- AT נותנים אחיזה טובה יותר בכביש - משמעותי להיגוי ובלימה, וה- MT נותנים אחיזה טובה יותר בשטח - משמעותי לעבירות.

    לפות"ש: לא רשמת מספיק פרטים - איזה רכב, אופיין שימוש (כמה כביש, כמה שטח, איזה סוג שטח, מי נוהג ברכב בכסיש/שטח), לכן קשה להמליץ פרטנית.

    בין "שטח מלא" ל- "50-50" יש מגוון רחב של צמיגים, כולל צמיגי שטח מלא שהם ידידותיים יותר לכביש (כמו 8060 של מקסיס ו- BF KM2) ואולי הם הפתרון המתאים.

    לשילוב שהצעת מצטרפת סוגיה נוספת: איזה צמיג תיקח לספייר ? התשובה צריכה להיות 2 ספיירים, כי בכביש, בחזרה מהטיול עם הפאנצ'ר, אתה ממש לא רוצה לנסוע עם צמיגים שונים מהותית על אותו הסרן - מסוכן מאוד במקרה של בלימת חירום.

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    אני עם טרופר וצמיגי 50-50 כבר 11 שנים ועד היום זה יותר ממספיק לאופי הנסיעות שלי.
    הכל תלוי בך ובאופי הטיולים שלך.
    בכל המקרים שאני מכיר, מי שעבר לצמיגי שטח שינה מידה ל 31, כל שאתה מדבר גם על מידות שונות מקדימה ומאחור...
    מבחינתי ממש לא שווה את הטרחה... לסחוב עוד זוג גלגלים, להחליף לפני ואחרי כל טיול ועוד לא דיברנו מה יהיה הרזרבי במקרה כזה והאם אין בעיות אחרות של בטיחות או התנהגות הרכב עם מידות שונות או סוגים אחרים של צמיגים מלפנים ומאחור.

    Sent from my LG-H960 using Tapatalk
    עוד מעט סופ"ש

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    לעיניין גלגל הספר- סתם כהערה, מספיק ה5050 ! (אם נפגע הצמיג שטח חוזרים גם באחוריים ל50 50 )

    אבל הבנתי שערוב צמיגים זה לא פתרון מקובל בגיפים. (את ההמלצה למקסיס 8060 אבדוק! זה יחס דגם או שם צמיג ?? )/
    תודה למתייחסים .

  8. #8
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    זה שם דגם של צמיג. מומלץ, אגב

  9. #9
    חבר רשום אמיר ב.א's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    מיקום
    somewhere in the Mediterranean
    הודעות
    3,834

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    במידה ויש דיפרנציאל מרכזי , לא מומלץ לשים זוג צמיגים שונה מקדימה ומאחורה ,

    יש שוני קטן בקוטר שלהם - דבר ששוחק את הדיפרנציאל המרכזי.
    היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    הרבה אנשים נוטים לשים את הצמיגים הטובים/החדשים מקדימה בטענה שזה משפר בלימה/היגוי.
    זוהי טעות מכיוון שברגע שישנם צמיגים לא טובים מאחורה אז נטיית הרכב להיגוי יתר הינה גדולה בצורה משמעותית, ושם הסכנה.
    זאת ההמלצה של יצרני הצמיגים הגדולים וישנם לא מעט סרטונים ביוטיוב המציגים את הבעיה.(מישלן, קונטיננטל וכו').
    לכן, הרכבת צמיגי שטח מלא מאחורה כאשר בסרן הקידמי יש צמיגים בעלי אחיזה טובה יותר אינה רעיון טוב ועלול לגורם להיגוי יתר חריף ומסוכן.

  11. #11
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,946

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    ציטוט נכתב במקור על ידי ariel-ro צפיה בהודעה
    לכן, הרכבת צמיגי שטח מלא מאחורה כאשר בסרן הקידמי יש צמיגים בעלי אחיזה טובה יותר אינה רעיון טוב ועלול לגורם להיגוי יתר חריף ומסוכן.
    אתה רציני?
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    דורון,
    אני מדבר על התנהגות על כביש יבש ורטוב, לא בשטח...

  13. #13
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,124

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    אני מכיר כמה טרופרים שנוסעים עם מקסיס 8060 ומרוצים מאוד, אם תרצה אוכל לקשר אותך ישירות בפרטי.

  14. #14

    ברירת מחדל ערוב דגמי צמיגים

    ...

  15. #15
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,946

    ברירת מחדל תגובה: ערוב דגמי צמיגים

    ציטוט נכתב במקור על ידי ariel-ro צפיה בהודעה
    דורון,
    אני מדבר על התנהגות על כביש יבש ורטוב, לא בשטח...
    לזה התכונתי בשאלה.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

נושאים דומים

  1. נחל ערוד
    על ידי צביקהצור בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 05-04-17, 18:02
  2. הבדל בין דגמי צמיגים BF
    על ידי myd בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 02-07-13, 20:26
  3. מטלבט בין 2 סוגי דגמי צמיגים
    על ידי guy816 בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 10-10-09, 17:15
  4. נחל ערוד
    על ידי orenbg בפורום פורום טיולי ג'יפים ושטח
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 31-07-05, 22:28
  5. גדלי צמיגים לדיסקו
    על ידי ארז בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 05-07-03, 15:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •