בחיפוש אחרי צינורות רדיאטור גמישים אני רואה שיש הרבה היצע של צינורות נירוסטה מהסינים.
מישהו השתמש במוצר כזה?
מה אתם אומרים חוץ מזה שאפשר לקבל כוויה?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הייתי חושב בכיוון של קורוזיה
התנאים הדרושים :
1. מתכת
2. אלקטרוליט
3. הפרשי פוטנציאל חשמלי.
יש הכל ברכב במערכת המים , אלא שבתנאים ידועים מראש - נוזל קירור וצנרת ידועה לרכב מסויים , אמורים היו לבדוק ולתכנן שזה לא יקרה ,
אבל כאשר יש במערכת כמה מתכות ,
כמו אלומניום + נירוסטה + נחושת , ולא הייתי סומך על הנירוסטה הסינית שתיהיה בדיוק נירוסטה , אלא איזה הרכב דומה ...
סיכוי יותר טוב שזה יקרה.
היה דיפנדר 110 - הגיע האנטר 2009...
שמרו על קשר