Close
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    חבר רשום ליאור מ's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    רמת- גן
    Posts
    551

    Default תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    אחרי קריאת כל השירשורים, החלטתי לבצע את תהליך רישוי ההגבהה ברכב שלי, ולא לחכות לטסט. פאג'רו 2007 עם סט OME שהותקן לפני שנה.
    התקשרתי להנפלד, היבואן והמפיץ של OME, אמרו לי שבאזור המרכז יש בתור "גורם מאשר" את גתוס ואת רדיאטור מודיעין. המוסך שבו התקנתי את ההגבהה עדיין אינו מורשה.
    עלי לפנות ישירות לגורם המאשר, לבצע שם תהליך של בדיקה ואישור שכרוך בתשלום, ומשם לגשת למשרד הרישוי, לרשום את ההגבהה בדיוק כמו רישוי כננת. הסבירו גם שאת רשימת הדגמים המאושרים לכל רכב הם לא מעבירים ללקוח הסופי אלא רק ל"גורם המאשר", ובכפוף לאותה רשימה הוא יאשר.
    סבבה.
    טלפון לגתוס, וכאן הפתעה. תבוא, זה יקח בערך שעה, תכין 1500 ש"ח פלוס מע"מ.
    שמעתם נכון. 1500 ש"ח פלוס מע"מ. על אישור סט קפיצים ובולמים סטנדרטי על רכב נפוץ.
    האם כל המהלך הוא בסך הכל עקיצה כואבת נוספת?
    מצאתם דרכים בתשלום סביר יותר?

  2. #2
    חבר רשום
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    משגב
    Posts
    2,091

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    מבירורים שלי אספיר מבקשים 150 ש"ח לבדיקה.
    כמו כן יש צורך בתשלום לכיוון פרונט וכיוון אורות.

  3. #3
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    נכתב פה בפורום שרדיאטור מודיעין ביקשו 800 שקל, וזה כלל גם הליכה פיזית שלהם למשרד הרישוי. כלומר "רשיון חדש" ביד.

    אופצייה נוספת זה לחכות בסבלנות שהמוסך שהתקין לך יעבור את התהליך ויהיה מתקין מאושר (אם הוא מתכנן לעשות את זה).
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  4. #4

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    מתי הטסט שלך? אתה משוכנע שלא תעבור טסט as is? במקרה הכי גרוע תקבל הנחייה לגייר ההגבהה עד הטסט הבא.

  5. #5
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    אספיר מאשרים רק קיטים שלהם.

    לפות״ש,
    תבדוק ברדיאטור מודיעין, תופתע.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  6. #6

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    אכן אני ביצעתי ברדיאטור מודיעין וזה המחיר, יקח כשעתיים מזמנך ואחר כך תקבל רשיון מעודכן בדואר. המחירים שאתה מספר על אספיר דומים למה ששמעתי מגתוס שבנוסף נתנו לי הרגשה שהם בכלל עושים לי טובה שהם מקבלים אותי.

    Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

  7. #7
    חבר רשום
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    אורנית
    Posts
    2,490

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    +1 לרדיאטור מודיעין, שירות נהדר.
    המחיר שלהם כולל כיוון פרונט, כיוון אורות והליכה למישרד הרישוי.


    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  8. #8

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    לא יודע איך הגעת לזה, אני התקשרתי רצו ממני כ 500 שקל כולל אישור במשרד הרישוי וכיוון פנסים.

  9. #9
    חבר רשום
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    תל אביב
    Posts
    481

    Unhappy תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    זו עקיצה מוחלטת.
    יש הגיון בטיחותי בהגבלות גובה ההגבהה, הצמיגים וכו'
    אבל מה? האידיוטים ממשרד התחבורה ביחד עם יבואני הקפיצים והבולמים, עשו יד אחת והחליטו על הגבלת הגבהה גורפת לכל כלי הרכב לאותו גובה ושהבולמים חייבים להיות מאותו יצרן של הקפיצים.

    1. הייתכן שהשפעת ההגבהה של 2" לסוזקי 1000 תהייה זהה כמו לרכב גדול של ממש?
    2. אם חייבת להיות התאמה של הבולמים, אזי ההגבלה הזו חייבת להיות גם לכל כלי רכב אחר שאיננו מוגבה.

    בקיצור, צריך הפגנה מול כץ.
    מוני 0525-253642

  10. #10
    חבר רשום shachar's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    תשע 052-858209 ליד מודיעין
    Posts
    5,484

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    בוקר טוב
    110TD5
    Festina lente

  11. #11
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    Quote Originally Posted by מוני_הכוכב View Post
    אבל מה? האידיוטים ממשרד התחבורה ביחד עם יבואני הקפיצים והבולמים, עשו יד אחת והחליטו על הגבלת הגבהה גורפת לכל כלי הרכב לאותו גובה ושהבולמים חייבים להיות מאותו יצרן של הקפיצים.
    .
    לא מדויק בלשון המעטה.
    הם אימצו תקינה אירופאית לפיה עד 2״ זה לא מהווה שינוי מבנה וניתן לאשר.
    ד״א זה הסטנדרט החוקי גם באוסטרליה.
    קשה לי לי האמין שהקונספירציה חובקת עולם עד כדי כך.

    לגבי הבולמים, זה מה שהיבואן/יצרן אישר.
    הנפלד ענו לי בטלפון שהאישור שלהם לדוג הוא לקפיצים, והבולמים לא קשורים כי ״בולם לא מגביה״, ושמבחינתם שיהיו בולמים אחרים על הרכב.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  12. #12
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    הרצליה
    Posts
    143

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    Quote Originally Posted by מוני_הכוכב View Post
    זו עקיצה מוחלטת.
    יש הגיון בטיחותי בהגבלות גובה ההגבהה, הצמיגים וכו'
    אבל מה? האידיוטים ממשרד התחבורה ביחד עם יבואני הקפיצים והבולמים, עשו יד אחת והחליטו על הגבלת הגבהה גורפת לכל כלי הרכב לאותו גובה ושהבולמים חייבים להיות מאותו יצרן של הקפיצים.

    1. הייתכן שהשפעת ההגבהה של 2" לסוזקי 1000 תהייה זהה כמו לרכב גדול של ממש?
    2. אם חייבת להיות התאמה של הבולמים, אזי ההגבלה הזו חייבת להיות גם לכל כלי רכב אחר שאיננו מוגבה.

    בקיצור, צריך הפגנה מול כץ.
    נראה לי מוזר.
    הסט שהתקנתי בגתוס ומומלץ על ידם הוא קפיצי איירון מן ובולמי אולד מן...
    ברוכים הבאים למועדון הגימלאים...

  13. #13
    חבר רשום yogibear's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    אזור השפלה
    Posts
    420

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    הם אימצו תקינה אירופאית לפיה עד 2״ זה לא מהווה שינוי מבנה וניתן לאשר.
    ד״א זה הסטנדרט החוקי גם באוסטרליה.
    זה קצת מבלבל ... (אותי לפחות).
    אם הרכב מוגבה מעל 2" איך מאשרים את ההגבהה?
    ----------------------

    מיקי

  14. #14
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    אי אפשר לאשר הגבהה של מעל 50 מ"מ.
    אבל - אין הגדרה כלשהי או דרישה למדידה של גובה רכב.
    ואין בקרה על מה שקורה לרכב לאחר שההערה נרשמת ברשיון.
    מכאן אתה יכול להבין מה שאתה רוצה.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  15. #15

    Default תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    היצרנים צריכים לעשות קפיצים בצבע אחד, ורק החלק של ה 50 ממ באדום.
    כמו באריזות המוגדלות של ה 20 אחוז חינם

    זה מאוד יקל על הטסטרים והשוטרים

    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  16. #16

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    Quote Originally Posted by yogibear View Post
    זה קצת מבלבל ... (אותי לפחות).
    אם הרכב מוגבה מעל 2" איך מאשרים את ההגבהה?
    אם לערכה יש אישור אז אפשר לרשום את ההגבהה. אם לא אז לא וזה לא משנה בכמה הגובה השתנה. ואישור הערכה בניגוד לרישום ברשיון - בכלל לא עניין שלך, אלא של היבואן או היצרן.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  17. #17
    חבר רשום איל מ's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    Posts
    13,048

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    אם אני זוכר נכון, ניתן לאשר פרטנית גם הגבהה מעל 2". אלא שזהו תהליך מסובך ויקר להחריד. דורש אישורי מעבדה מפה ועד טוקיו.
    נחכה לפרשנות יותר מקצועית. זה נכתב לדעתי בכתבה המקורית, אבל לא יכול לחפש כרגע.

  18. #18

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    זה נכון אבל שוב - האישור הוא של היצרן / יבואן ולא של בעל הרכב.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  19. #19
    חבר רשום yogibear's Avatar
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    אזור השפלה
    Posts
    420

    Default תגובה: תכל'ס, רישום הגבהה בפועל היא עוד עקיצה כואבת?

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post
    אי אפשר לאשר הגבהה של מעל 50 מ"מ.
    תודה.
    המשמעות המיידית לגבי ולגבי קונים נוספים הרוכשים רכב יד 2 מוגבה הינה שאין משמעות להגבהה ככל שאינה מאושרת. ואם המוכר מתהדר בהגבהה מעל המידה המאושרת ו\או הגבהה שמקורותיה עלומים, הרי שעלי כקונה להסירה (באם לא אצליח לאשרה ) ולהגביה מחדש. זה נתון שעד כה לא לקחתי בחשבון בעת שקלול מחיר רכב אותו ארצה לקנות.
    מדובר בלא מעט כסף במידה ולא ניתן לאשר הגבהה קיימת.
    ----------------------

    מיקי

Similar Threads

  1. אפליקציית trailz מישהו ניסה בפועל ?
    By KOOKE in forum פורום GPS ניווט וקשר
    Replies: 7
    Last Post: 21-09-15, 18:24
  2. ג'יפ CJ, בכמה הוא נמכר בפועל?
    By אדי in forum פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    Replies: 0
    Last Post: 11-03-09, 12:48
  3. למכור או לא למכור? דיון עמוק בבעיה כואבת.
    By דרור הראל in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 51
    Last Post: 13-08-08, 02:19
  4. רישום
    By khalilj in forum תמיכה טכנית
    Replies: 8
    Last Post: 25-01-06, 14:01
  5. הטיפשות כואבת... וגם קרה...
    By חנן א. in forum פורום טרקטורונים ורכבי שטח קלים
    Replies: 1
    Last Post: 08-02-04, 16:02

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •