אולי תשתף על איזה רכב מדובר?
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
שלום לחוכמה,
היום בטיול הפסיק לעבוד המאוורר הפנימי וגם זה של הסירקולציה.
תצוגת המערכת (טמפ' וכיוון אויר ) עובדת.
ריליי מדחס עובד.
פיוז 40A של ה Blower בתא מנוע תקין .
רעיונות ?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
אולי תשתף על איזה רכב מדובר?
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
גראנד לימיטד 98
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
נגד מהירות מאוורר שלך כנראה תקול, הוא נמצא מתחת לתיבת המפוח, תבדוק שהקונקטור שלו לא הותך מהחום
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
לי אין zj כרגע, תציץ מתחת לתא הכפפות ותמצא אותו, יש עליו צלעות קירור מאלומיניום
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
המלצות. למי שיכול לתקן?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
נראה לי שאתה יכול להתמודד עם זה...
זה יכול להיות החיווט מהמפסק פיקוד על המהירות ועד המנוע עצמו כאשר לרוב זה הנגד.
נמצא באזור רגלי הנוסע אבל צריך להזיז את הנוסע לפני
https://www.jeepz.com/forum/cherokee...-98-grand.html
אלופים (כרגיל).
אכן הנגד. נפלה לו רגל של המינוס.
בנתיים ביצעתי מעקף עם מתג :-)
יש נגד כזה בארץ או להזמין?
שבת שלום
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
תזמין
חידוד קטן לאחר פירוק.
בדגמי הלימיטד מערכת המיזוג מכילה ATC , automatic temp control.
,במקרה הנל, מורכב
BLOWER MOTOR POWER MODULE
בדיוק במקום של הנגד במערכת המאכנית. החלק יקר יותר , כ 150 דולר.
שלי הלך היום לשיפוץ הרגל של המינוס שהותכה מחום.
אעדכן.
תיאור המודול:
Models equipped with the optional Automatic Temperature Control (ATC) system have a blower motor power module. The power module allows the selection of almost infinitely variable blower motor speeds. The power module is mounted to the heater-A/C housing, under the instrument panel and just inboard of the blower motor, in the same location used for the blower motor resistor on manual temperature control systems. It can be accessed without removing any other components.
The blower motor power module output to the blower motor can be controlled by adjusting the blower motor speed switch knob on the ATC heater-A/C control panel, or it can be adjusted automatically by the logic circuitry and programming of the ATC control module. In either case, the ATC control module sends the correct pulse-width modulated signal to the power module to obtain the selected or programmed blower motor speed.
The blower motor power module cannot be repaired and, if faulty or damaged, it must be replaced.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
רגל מותכת מחום בגלל עומס יתר. זה אמנם נפוץ ומחליפים או מתקנים את הנגד עד הפעם הבאה, אבל במקרים רבים התקלה היא בכלל במקום אחר. במקרה הזה אני מציע לך להוציא את המפוח ולראות שהוא מסתובב חלק לגמרי. התנגדות בציר המפוח כתוצאה משחיקה (אבק... אבק... ) או עלים בבית המפוח (של פיקוס ואקליפטוס משום מה מצטיינים בזה) גורמים לצריכת זרם גבוהה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תקלה הסתיימה.
נפתח המודול, הולחם חוט מינוס חדש על המעגל המודפס וחובר מחדש.
הכל עובד.
תקלה חדשה (אולי ישנה) - סוויטש סגור, מפתח בחוץ, המאוורר מסתובב מאד לאט.... בניתוק שקע ההזנה מהמודול, מפסיק מיד.
מאד מוזר שיש מהפיקוד מתח בזמן שהרכב כבוי.
כנראה זליגה.
מחפש אשמים, מתחיל בוונטה שחוברה ישירות למצבר ולהפעלה של מדחס המזגן.
עוד רעיונות?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
המודול של הכפתור?
משהו מהגשרים שעשית לא טוב כנראה ומכניס זרם למעגל
המודול מהירויות של המאוורר. (ברכב ללא בקרת אקלים יש נגד מהירויות)
סתם להשכלה, איפה המודול הזה נמצא?
באותו המקום של הנגד?
מדוייק, יותר גדול (יותר יקר).
כניסה מבקרת האקלים (פלוס, מינוס וקונרול).
יציאה למנוע מאוורר (פלוס, מינוס)
האם אצלך בועז לא אותו דבר
צילום של המודול מצב
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
מבדיקה בפורומים אמריקאים מסתבר שהבקרה של האקלים ATC שיש בדגמי הלימיטד נוטה לזלוג חשמל ולכן המאוורר נשאר פועל עם סוויטץ כבוי.
מה שאני לא מבין זה איך יש שם חשמל ללא מפתח? למה המעגל יושב על קו חם למצבר? אולי שם הבעיה?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
שמרו על קשר