Close
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 46
  1. #21
    חבר רשום ארז's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בית יהושע
    Posts
    2,633

    Default

    אני עם אלון.
    להשקיע ולהשקיע ברכב ובסופו של יום לקבל רכב עם נתונים נחותים מהרכב שאליו אתם משווים? אני לא מבין מה הטעם, אלא אם כן הבחור אוהב סמוראים והחליט שזה מה שהוא רוצה.

    סוזי נמרוד שאל את השאלה הנכונה, אתה חושב שאם אתה מחליף רכב עם אחד המתחרים הוא ינצח אותך בגלל שעכשיו הוא עם הסמוראי? אני לא חושב ככה ואתה בטח שלא חושב ככה.

    הסרנים המקוריים של הסמוראי יהיו מאוד גבוליים עם צמיג 31" ונעילות, לעומת זאת להחליף סרנים זה להכנס לסרט מהרבה בחינות(חוקיות ותקציבית).


    השורה התחתונה, אתה רוצה רכב עם צמיגי 31" ונעילות לך על סופה זה יעלה לך פחות מלהכנס למסכת שיפורים על הסמוראי והתוצאה חד משמעית תהיה טובה יותר.






    בעצם אני בעד...אז אתה אדיוט,אז מה?
    מבחינתנו זה עוד רכב משופר בכבדות(מה אכפת לי שהיכולות שלו נחותות...אני נוהג עליו?),זה טוב לתרבות הרכב כאן ,זה טוב לבעל הרכב שבונה אותו(ידע) וזה טוב לפורום.....לך על זה!
    גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
    הטלפון החדש שלי: 0544897064

  2. #22

    Default

    או לנסות להשיג 4.16 של ויטרה
    אין כזה דבר, יש 4.62, 4.87, 5.125, 5.8. 5.125 הנפוץ מבינהם, 4.62 אפשר למצוא, אבל שניהם נמוכים מדי לשילוב עם יחס העברה על צמיגי 31. לך על סט מג'ימיני - 4.11 (או 4.10, לא לתפוס אותי במילה) או 4.3. אותו מחיר בשורה התחתונה והרבה יותר קל למצוא.

  3. #23
    חבר רשום
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    חולון 052-8377519
    Posts
    474

    Default

    לזה התכוונתי.. 4.62 קורונה פיניון ויטרה ובית סטליטים של סמוראי
    בקיצור לסמוראי ארוך יש המון פוטנציאל ואם הוא בנוי כמו שצריך בשטחטכני הוא המלך ושום סיקס או סופה לא יצליחו עליו באותה רמה של שיפורים ואלון גם אם תרכיב לו 2 סרנים רחבים טמבונים ברזל וספה של סלון ביתי מאחורה עדיין יהיה קל בהרבה מהגוש ברזל שיש לסופה ולסיקס מתחת למכסה ששוקל כמו מנוע+גיר+טרנספר של סמוראי

    היה לי סיקס בעברי והוא נחות בביצועים מסמוראי בכמעט הכל (לפי הניסיון שלי) ואני מדבר על סיקס עם 33 ג'אנט 10" מוגבהה ושרירי ומולו סמוראי עם 215 מעורגל קלות עם טרנספר גמור ומוזנח לאללה
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  4. #24
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    רמת ישי
    Posts
    3,328

    Default

    ארז
    אני חושב שאתה טועה
    עבירות היא תחום מאד רחב ובהתאם לכך בונים את הרכב
    נכון להיום לסוג התחרויות שאני מתחרה בו הסמוראי הוא הרכב האידיאלי כשבאותה קונפיגורציה ממש בלי כמעט שום שינוי (המתלים כרגע מוקשחים מאד לטובת מהירות) הרכב ייתן תוצאות טובות מאד (לא מושלמות אבל טובות מאד) במגוון שטחים נוספים גם עם צמיגים לא גדולים במיוחד
    אגב דיפנדר עם 32 - סרנים מקוריים מאד גבוליים סיקס/סופה עם סרנים מקוריים כנ"ל
    מה שמכריע מעבר מכשול (בין אם בתחרות ובין אם לא) הוא קודם כל האמינות ואני אתן דוגמה
    באחת השבתות טיפסנו קיר תלול (שתי סופות ודיפנדר 90 )
    הסופות טיפסו והדיפנדר שבר והוא עם צמיגים במידה מקורית עכשיו לך תשפר את הסרנים המקוריים לפני הגדלת צמיגים - רק חיזוק ושנינו יודעים שמדובר בעלות של סמוראי ממוצע וזה רק החיזוק
    לגבי שיפורים וחוקיות - כולנו יודעים שאפילו קרבורטור משופר הוא שיפור אסור אז בואו לא ניתממם ולא נדבר על שיפורים חוק וסרטים במשפט אחד כי מי שמעביר סופה עם מנוע קורבט רישוי יכול גם להעביר סמוראי עם כזה מנוע :twisted:
    אני בכלל טוען שאת מרבית המסלולים האתגריים בארץ (ואני עשיתי את כולם להבדיל מבעלי סמוראי אחרים :twisted: )אפשר לעבור עם סמוראי משופר בגבולות החוק - ואתם יודעם מה ?לרוב יותר טוב מרוב הרכבים האחרים
    יותר מזה אם ההבדל הוא בנהג כמו שאתם טוענים אז איך תסבירו את העובדה שאישתי מדלגת את ורדית כאילו זה אוטוסטראדה ?
    נכון היא נהגת טובה אבל הכי חשוב - היא משאירה את האגו בבית
    אני מציע לכם לעשות את זה ואז אולי תצליחו לנסוע אחרי סמוראי :twisted:
    ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
    7 מליון עבדים של 7 משפחות

  5. #25
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    רמת ישי
    Posts
    3,328

    Default

    נקודה נוספת למחשבה
    אני להבדיל משאר דיירי הסמוראי יכול להרשות לעצמי סופה / דיפנדר / אלכוהוליסט אחר
    ועדיין אני נשאר עם הסמוראי למה?
    אני יודע את התשובה הבעייה שלכם שאתם לא יודעים :twisted:
    ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
    7 מליון עבדים של 7 משפחות

  6. #26
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    בצפון
    Posts
    187

    Default

    ובכן לאחר קריאה של כל התגובות בפורום ישבתי וחשבתי אם עצמי, והגעתי לכמה תובנות:

    1: מובן לי שהשוואה לסופה היא לא במקום ואם מישהו כאן קיבל את הרושם שהמטרה שלי היא להגיד שלי יש יותר גדול - טעות. טעות גם שלי.

    2: מאחר ולי יש סמו ארוך החלטתי, (ועכשיו אני מבין ויודע את זה) להתיעץ איתכם לגבי הכדאיות שבשיפור סמו ארוך וזאת מתוך מחשבה שאולי דין סמו קצר שונה מדינו של הארוך.

    כאן המקום להדגיש שהחלטתי להתיעץ איתכם - כאן בגיפולוג ולא במקום אחר מתוך הערכה שיש לי לחברים באתר המעולה הזה. נקסוס אתה מבין שהדברים שלי מכוונים גם אליך, כן?

    3:זאת הפעם הראשונה בה אני קורא על תחזוקה של סמו משופר כאן באתר. חומר למחשבה.
    יותר מזה, זה הדבר הכי מעניין מבחינתי בדיון הזה ועל כך תודה!

    4:"הבחירה" בצמיגים במידה 31\10.5\15 הינה רק בגלל שהם נפוצים=מחיר זול יותר.
    אני לא "נעול" על המידה הזו.

    5:אין לי שום גורואים! אני נמצא כאן ומתיעץ איתכם. לא רק זה רוב השאלות שהיו לי ולא נשאלו באתר - שאלתי אותך אלון. אציין גם את שמוליק שהקדיש לי מזמנו.


    מסקנות:

    1: עינין הרוחב מטריד אותי

    2: אני לא מרוצה מיחסיי העברה הקיימים בטראנספר

    3: אין לאוטו כח

    4:בטווח הארוך אני לא מתכוון להשאר אם החסרונות הללו כך שאני יאלץ להחליט מה אני עושה.

    5:להגיע לתצרוכת דלק דומה לשל סופה אחרי שיפורים לא נראה לי ריאלי,
    לחיות אם אוטו משופר בפחד תמידי מפני שבר גם לא נראה לי.

    חוץ מזה ייתכן וישנה דרך ביניים כמו: יחסיי העברה, נעילה אחורית, צמיגי 29 אינץ', ואולי "לעורר"את המנוע.
    ייתכן ואני אקבל אוטו שמספק את הצרכים שלי ובא לציון גואל!
    עכשיו אני מבין שאני צריך אוטו שיספק את הצרכים שלי ולא אוטו שיספק איזה הגדרה אינפנטילית.

  7. #27

    Default

    רגע, אז אם אני אקח יונימוג, הסמוראי יהיה עביר יותר? (אני מדבר על כל תוואי שטח ובהכללה, דהיינו אם מצאתם שהיונימוג עביר יותר ב90% אבל פחות ב10% מסוגי השטח אז הוא עביר יותר ובענק).

    מאחר ולשניכם ברור שהתשובה היא "ברור שלא", תתחילו לחשוב למה. אם תחשבו על זה עוד קצת, תגלו שהכל מתקיים גם בהבדלים בין סופה לסמוראי, לטובת הסופה, בהפרשים קטנים יותר.

    אתם רק אומרים שסמוראי עביר יותר כי הוא סמוראי. אני אומר שרכב עביר יותר כי הוא מקיים נתונים מסויימים, שכבר הסברתי למה הם מתקיימים. כפיר, תבדוק משקלים לפני שאתה מבטיח שסופה עם 44 שוקלת הרבה יותר מסמוראי עם 44 ומנוע 1.6, כי ההפרש הוא פחות מ7%. נדמה לכם, אתם מרגישים, סוזי אפילו רואה, אז זה נכון. אז למה אתם לא מסוגלים להעלות את זה בקנ"מ אחד עם התיאוריה?

  8. #28
    חבר רשום
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    חולון 052-8377519
    Posts
    474

    Default

    סמוראי שלי נשקלה ב2 סרנים לחוד עם 31 +מנוע+טמבונים+נהג 80 קילו +כלים, רצועות שרשראות ברזל ,חלקי חילוף +קפיצים 6 עלים אחורה 5 קדימה (וארוכים יותר)

    530 ק"ג -גלגלים קידמיים 500 ק"ג גלגלים אחוריים -נשקלה במכון טסטים

    תראה לי סופה עם יחס צמיגים דומה שלא שוקלת לפחות ב50 אחוז יותר
    הסמוראי נמכר.. עקב נסיעה לחו"ל בקרוב, כשאחזור מתחילים לבנות מפלץ חדש

  9. #29

    Default

    אתם מדברים בעיקר באוויר. יותר מדי תחושות, יותר מדי סיסמאות על צריכת דלק ומשקל, אולי בלי להכנס לעומק של הדברים.

    שתי נקודות להבהרה:

    צריכת דלק בכביש תלויה בעיקר במשקל ובגובה (וגם, אבל פחות ברוחב הצמיגים). שני כלים באותו משקל ובאותו גובה יצרכו פחות או יותר אותה כמות דלק, גם אם לאחד יש מנוע 1300 ולשני 4 ליטר.
    משקל- חשוב יותר מהמשקל עצמו, ההיבט של יחס הספק למשקל או מומנט למשקל, או- היחס בין אחיזה מקסימלית בין הצמיג לקרקע (משקל על הגלגלXמקדם חיכוך) לבין הכוח המקסימלי שהמנוע יכול לתת לצמיג. אני מקווה שזה מובן (אבל לא בטוח שזה מובן).

    ועוד שתיים:

    ביצועי שטח? עבירות? תגדירו, בבקשה, על מה אתם מדברים. עבירות מוגדרת היטב בספרות כקומבינציה של מעברי מכשולים (תעלה, סוללה, מדרגה, שיפוע חזית, שיפוע צד), ומעברי קרקע גרגרית (שמתחלקת, מצידה, לבוץ טהור וחול טהור). בכל סוג שטח יתרון לרכב אחר. למרות שיש כלי רכב שיש להם יתרון בכל התחומים. יש גם "ניידות" שמדברת על מהירות ממוצעת בתא שטח סטנדרטי (יש כל מיני מסלולים), בשילוב עם הסתברות לתקיעה במסלול בגלל מכשול.

    דיברתם על אמינות ועל אמריקאים בנשימה אחת? החבר'ה האלה מטיילים שני מטר, ומוציאים רתכת. מבחינתם, אם לא ריתכת לפחות שלדה אחת או שני סרנים בטיול- לא טיילת. אז אל תספרו לי שבאמריקה מרכיבים גלגלים 40 אינץ' על סרנים של לאדה ניבה. אמריקה לא ממש מהווה דוגמה למה נכון לעשות, רק למה שאפשר לעשות אם לא דופקים חשבון לאמינות.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #30
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    רמת ישי
    Posts
    3,328

    Default

    http://www.jeeptrip.com/page.aspx?di...=2&item=655629
    על זה נאמר i rest my case :twisted:
    ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
    7 מליון עבדים של 7 משפחות

  11. #31
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    רמת ישי
    Posts
    3,328

    Default

    או אפשר גם :
    מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים
    ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
    7 מליון עבדים של 7 משפחות

  12. #32

    Default

    כן כפיר, ובסיס סרנים של 80 אינץ'... לא דיברתי על סמוראי קצר. זה מראש פסול כרכב עבירות ואתה יודע את זה. קח משקל על נייר של סופה פתוחה (קצרה), קח משקל על נייר של סמוראי, תוסיף הפרשי סרנים, הפרשי מנוע, ברזלים. אתה מגיע להפרש של קצת יותר מ100 ק"ג לטובת הסמוראי...

    תעלו, אחד אחד ונקודה נקודה, את יתרונות הסמוראי על הסופה לכל תוואי שטח נתון שמעניין אתכם. אם לא תבינו לבד תו"כ כתיבה למה לסמוראי כמו זה שתיארתי (ארוך, צמיגים 31, מנוע 1.6, דנה 44) אין שום יתרון בהבטי העבירות לשטח נתון, אני אשמח להסביר לכם. זה תמיד יסתכם באותה הנקודה - החסרונות יהיו כמעט תמיד זהות לאלו של הסופה (נניח שאתם מחשיבים משקל כחסרון בבוץ, לדוגמא) ואילו יתרנות הסופה תמיד יהיו משמעותיים.

    הפאנץ' ליין הכי נחמד זה שסופה על צמיגים 31 זה סטנדרט. ככה היא באה. הווה אומר, אם אתה רוצה לבנות ולהתקדם אתה מתחיל בסופה מאיפה שסמוראי נגמר... אם אתה הולך לקנות רכב טיולי לעבירות, לא ממש הגיוני לקנות סמוראי לאור זה, נכון?

  13. #33
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    בצפון
    Posts
    187

    Default

    חבל שהדיון הזה יצא מהפוקוס שלו וכעת הוא סביב נושא דבילי לחלוטין.

    כפיר, סופה בסופו של דבר תיהיה כנראה עבירה יותר.
    אבל בוא נשים את זה רגע בצד.

    מה שמעניין הוא כמה כדאי לשפר סמו ארוך, ועד לאן ללכת אם השיפורים?
    מי נותן לי בסופו של דבר יחס של תועלת לכסף טוב יותר? גם בבניה וגם באחזקה היומית.

    אלון חבל שאתה לא קורא\מתייחס למה שכתבתי, ואתה עדיין תקוע בהשואה שבין סמו לסופה
    כי אני כבר לא שם.
    אז לפי ההגדרה שלך סמו לא רכב עבירות,אז? מה שלא מספק אותך אותי ייתכן ובהחלט יספק.
    "אם אתה הולך לקנות רכב טיולי לעבירות, לא ממש הגיוני לקנות סמוראי לאור זה, נכון?"
    עכשיו בוא תסביר לי למה אתה שיפרת את האוטו שלך? למה ציפית מהאוטו?
    הריי את הנתונים הפיסיקליים שלו ידעת כבר אז, לא?

    אבל מה אני בעצם מקשקש, אנחנו כאן בגיפולוג, וכאן הרבה יותר מעניין להתווכח למי יש יותר גדול ובסופו של דבר, התוהים , כמו שכתבת ואני ביניהם יחכימו הרבה יותר. :evil:

  14. #34
    חבר רשום סולי's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow..
    Posts
    6,446

    Default

    Quote Originally Posted by אלון_ק
    הפאנץ' ליין הכי נחמד זה שסופה על צמיגים 31 זה סטנדרט.
    לא ממש רוצה להתערב בוויכוח שלכם, אבל למען הסדר הטוב.. סופה מגיע כסטנדרט עם צמיג 29"!
    :roll:
    "רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
    אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."

  15. #35

    Default

    עכשיו בוא תסביר לי למה אתה שיפרת את האוטו שלך? למה ציפית מהאוטו?
    הריי את הנתונים הפיסיקליים שלו ידעת כבר אז, לא?
    כן. בגלל אני אומר לך תבנה, חביבי, כי אתה לא מנסה לבנות מפלצת עבירות. אתה בונה לשם ההנאה שבבניה, כדי לקבל רכב טיולים נהדר עם יכולות סבירות בהחלט. זה מה שיש לי, זה מה שסמוראי כמתואר יתן לך (רק יותר טוב משלי, מן הסתם).
    אני עם סמוראי כי לי חשוב יותר תהליך הבניה מהתוצאה הסופית. אני יותר נהנה לראות את זה נבנה, לראות את המערכות עובדות ולדעת שאני בניתי אותם מאשר להיות מסוגל לטפס סלע יותר גדול. אם היה לי כסף, הייתי נהנה משני העולמות ובונה ע"ב סופה, אבל אין לי. אז לי חשוב יותר לבנות, לא להיות עביר, אז יש לי סמוראי ולא סופה.

    חבל שלא הבנת למה הדיון כן חשוב. אתה שואל :
    מה שמעניין הוא כמה כדאי לשפר סמו ארוך, ועד לאן ללכת אם השיפורים?
    מי נותן לי בסופו של דבר יחס של תועלת לכסף טוב יותר? גם בבניה וגם באחזקה היומית
    ואם לא שמת לב, בדיוק על זה דנים. סושי וכפיר טוענים שסמוראי יתן לך את יחס העלות/השקעה/תועלת הטוב ביותר, אני טוען שסופה. בסופו של דבר, אתה משקיע בה פחות כסף ומקבל תוצאה יותר טובה בעבירות ונוחות. בדרך, אתה מפסיד את כל הכיף של לבנות רכב, אבל אם התוצאה הסופית היא מה שמעניין אותך אז סופה. כל הטענה שלי מסתכמת בזה: כמה שלא תבנה את הסמוראי שלך במסגרת ההגיון בארץ (שים לב מה נכנס אצלי להגיון), הוא עדיין יהיה פחות עביר מסופה ויעלה יותר לבניה מאשר סופה סטנדרטית על 31 לקניה. זהו.

  16. #36
    חבר רשום nir.samo's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    ירושלים
    Posts
    1,473

    Default חוזר: מידות סרנים, התאמתם לסמוראי ודיון על יעילות השינויים

    הזכירו פה אמריקאים, מצאתי דוגמה משעשעת: 46" על סרנים מקוריים




  17. #37

    Default חוזר: מידות סרנים, התאמתם לסמוראי ודיון על יעילות השינויים

    תסתכל טוב, אלו סרנים מקוריים של טויוטה.

  18. #38

    Default חוזר: מידות סרנים, התאמתם לסמוראי ודיון על יעילות השינויים

    אלון אתה באמת נותן רושם שלא כדאי לשפר סמוראי.
    מה שכן אני איתך בענין של לבנות לבד ולהנות מזה כמובן,הכי קל זה לקנות משהו מוכן
    בסופו של דבר כמו שאמרת "כלי שבנית במו ידך יתן לך יותר" .גם אם בפועל הוא נותן "פחות" עבירות או כל דבר אחר
    אני בעתיד בונה על רכב נטו לשטח עם מנוע מאוד גדול סרנים גדולים וחזקים ועוד הרבה, בסופו של דבר לא ישארו הרבה חלקים מקוריים מהסמוראי אבל מה, אני אבנה את זה לבבבבבבבד
    בכל מקרה ברשותכם אני רוצה לחזור להשוואה עם הסופה
    סמוראי עם השיפורים שאני מדבר עליהם יהיה עביר בכמה רמות מעל סופה ולו רק בגלל מרחק הסרנים הקצר (זוית בטן) אחרי שיפורים שכאלה זווית הגישה והנטישה יהיו טובות בהרבה מסופה ואם תבנה בצורה טובה ונכונה זה יהיה אמין ועדיף פי כמה וכמה על סופה.
    בהתחלה זה לגיטימי לשבור פה ושם כי זה חלק מהתהליך להגיע לרכב "מושלם" אל תשכח שגם סופות שלדוגמא מגדילות צמיג ונעילה שוברות "וכמעט כל חלק" מוחלף למחוזק
    בברכת עשיה פוריה מי יתן ונראה יותר ויותר "מפלצות"בארצנו הקטנה
    נ.ב-כשאתה עולה על האוטו נותן בגז והאוטו "מעיף"אותך את מי זה מענין כמה דלק הוא אוכל
    אני מוכן שהסמוראי שלי יאכל 5\1רק תן לי עוד קצת כוח מה ביקשתי עוד כמה סוסים

  19. #39

    Default חוזר: מידות סרנים, התאמתם לסמוראי ודיון על יעילות השינויים

    רק בגלל מרחק הסרנים הקצר (זוית בטן)
    הפוך, גוטה. לא מדובר על בסיס סרנים של 50 מול בסיס סרנים של 200, מדובר על 93 מול 104. הסמוראי רק מפסיד.
    אחרי שיפורים שכאלה זווית הגישה והנטישה יהיו טובות בהרבה מסופה
    ניחוש יפה, אבל לא נכון. תבדוק מה המגביל לזויות הגישה של סמוראי וסופה. לא פחות חשוב, לחלוטין לא רלוונטי - אלו אינם מגבילי העבירות, אלו לא רכבי פלסטיק עם זויות של 20 מעלות. אם זוית הגישה היא 45 או 42 ממש לא יקבע מה קורה.
    כי זה חלק מהתהליך להגיע לרכב "מושלם"
    לא, חביבי, השבירות בסמוראי כזה נוצרות כי המכלולים חלשים מדי, לא כי בנית לא נכון. הסרנים פשוט לא מיועדים לעמוד בזה, גם לא התושבות, הצלבים, המיסבים...
    אל תשכח שגם סופות שלדוגמא מגדילות צמיג ונעילה שוברות "וכמעט כל חלק" מוחלף למחוזק
    יופי (ושוב, לא נכון), אבל אנחנו מדברים על השוואה לסופה עם 31, מה נקרא סטנדרטית.
    אלון אתה באמת נותן רושם שלא כדאי לשפר סמוראי
    נו, דיברנו על זה. מבחינה מעשית, כדי לקבל תוצאה סופית, באמת לא כדאי. כדי להנות מהתהליך, מאוטו ייחודי ומהרגשה של "אני עשיתי" כדאי גם כדאי.

  20. #40

    Default חוזר: מידות סרנים, התאמתם לסמוראי ודיון על יעילות השינויים

    אלון אני לא מזלזל בידע שלך אבל אתה מעביר אותו או יותר נכון לא מעביר אותו בצורה קצת מעצבנת
    אתה חותך משפטים שלי ונותן עליהם את הדעת בנפרד כאילו לא היה עוד טקסט לפני
    אלון כתב"לא, חביבי, השבירות בסמוראי כזה נוצרות כי המכלולים חלשים מדי, לא כי בנית לא נכון. הסרנים פשוט לא מיועדים לעמוד בזה, גם לא התושבות, הצלבים, המיסבים..."
    אתה מתייחס רק למה שבא לך אני כתבתי "שהכל כמעט יוחלף" ואתה אפילו לא מתייחס לזה אני לא מבין מה אתה מנסה לעשות, ליצור איזה רושם שאתה יותר "חכם" או שיש לך ידע מקצועי יותר נרחב
    תסלח לי אבל לי אתה גורם רק לסלוד ממך ואם כל הכבוד לידע שלך תלמד גם להקשיב כי אתה עדין לא יודע הכל וגם לא אני אז אני מבקש באם חשבת שאמרתי משהו שהוא לא נכון יש דרך נורמלית ולא מזלזלת לכתוב את הדברים .
    בקיצור אלון רק לך יש סמוראי עם כלכך הרבה שיפורים וושלך היחידי שמצליח "להחזיק" שיפורים שסמוראים אחרים לא יכולים זה כי הסמוראי שלך הוא פשוט משהו מיוחד (סליחה אתה משהו מיוחד).
    אני מקווה שאתה לא נפגע המטרה היא רק להעיר אותך ולקוות לדיונים קצת יותר מסעירים ,מה שקורה היום מישהו מעלה שאלה כמה חברים מתנגחים ובסוף לא מבינים כלום ולא התקדמנו לשום מקום

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 8
    Last Post: 24-05-09, 01:58
  2. מידות של צלבים לסמוראי ?
    By Hitrick in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 13
    Last Post: 02-01-08, 14:28
  3. יעילות חגורות הרכב הסטנדרטיות ברכב שטח
    By אמנון in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 19
    Last Post: 26-04-06, 22:50
  4. Replies: 91
    Last Post: 16-11-04, 02:52
  5. Replies: 4
    Last Post: 19-06-03, 22:24

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •