זה ממש לא מסובך ואין הרבה מה לפרט.
בגדול אסור להגביה אף רכב. כל שינוי בקפיצים או הגבה לפי החוק דורשת עמדה מס' 1 בחולון על שינוי מבנה.
אבל כל אתה לא עושה דברים קיצוניים שקורצים לבוחן בעיין, זה בסדר.
בגדול הגבהה = החלפת קפיצים לקפיצים ארוכים יותר או מעורגלים יותר או לערגל את שלך.
לערגל זה אומר לתת לו יותר בטן.
מה שלא חוקי זה:
א. נדנדות ארוכות מהמקורי (זה מה שמקשר בין הקפיץ לשאסי בצד אחד של הקפיץ, הצד השני מתחבר לשאסי ישירות)
ב. בודי ליפט, זה הוספת אוקולון בין הבודי לשאסי, מה שמרים רק את הבודי למעלה. (אני לא אכנס כאן לחסרונות ויתרונות ואם כדאי או לא, אני נגד בודי ליפט בגדול.
ג. ריבולברים, זה בא במקום הנדנדות, מתחבר באותו מקום, ונותן לך פתיחת מהלך יותר גדולה, כי שיש לחץ הוא בעצמו נפתח, הוא בנו משני חלקים.
כאשר אתה מגביה את הרכב אתה צריך לקחת בחשבון:
א. החלפת בולמים, צריך להתאים אותם לגובה הרכב ולפתיחת מהלך וסגירתו.
ב. לבדוק האם ההגבה מחייבת החלפת צינורות ברקס ארוכים יותר.
ג. הארכת ציינורות נשם של הסרנים (קדימה/אחורה)
ד. אם ההגבה גבוה יחסית כמו 4" או 4.5" צריך לעשות הנמכה לטרנספר.
ה. רצוי להתאים את זרוע הפיתמן לגובה ההגבה (החלפת הזרוע לזרוע מונמכת בהתאם להגבהה).
אתה מוזמן אלי למוסך, על כוס קפה, אני אסביר לך הכל.
יניב.
שמרו על קשר