Close
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    חולון
    Posts
    734

    Default מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    המוכר שאל אותי היום איזה אתה צריך,עם פקקים או בלי הכל פתוח ולא ידעתי מה לענות לו והאם העניין בכלל משמעותי וקריטי לתפקוד המנוע?

  2. #2
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    חולון
    Posts
    734

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    בעל מיקצוע בתחום אמר לי שהאטמים עם הפלח מתכת נועד יותר לארצות קרות (קנדה)אך בעיקרון אין בעיה להשתמש בשניי סוגיי האטמים גם פה בישראל ולא יקרה שום התחממות או אסון.

  3. #3

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    ישנו מעבר גזי פליטה דרך סעפת היניקה בשביל לחמם את הסעפת יותר מהר וכך להקטין את פליטת הגזים המזהמים ולאפשר לרכב לנסוע פחות זמן עם צ'וק.

    הפקקים מיועדים להצרה של מעברים אלו וכך בעצם אפשר לשלוט על המהירות שבה מתחממת הסעפת.

    בראשים וסעפות שמיועדים לביצועים אין את המעברים האלו בדרכ
    הג'ימי שלי,בלוג שיפוץ כאן
    ועכשיו גם כתבה על בניית מנוע V8 כאן

  4. #4
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    חולון
    Posts
    734

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    למיטב הבנתי הפקקים/הפלחים הללו נמצאים בקצוות האטמים היכן שעובר נוזל הקירור שבין הסעפת לראשים ולא בפתחים האמצעיים של גזיי הפליטה.
    אז בעיקרון כמו שנאמר לי היום שפה בארץ אין ממש חשיבות לפקקים הללו ולמעשה ניתן לשים את שניי סוגיי האטמים מבלי לגרום לסכנת התחממות במנוע ,אני מבין נכון?

  5. #5
    חבר רשום tzagi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Granada Hills CA
    Posts
    6,704

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    Are we talking about the 2 small metal plates in the center?
    https://www.summitracing.com/parts/f...kaAh5ZEALw_wcB
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)

  6. #6

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    Quote Originally Posted by ybar View Post
    למיטב הבנתי הפקקים/הפלחים הללו נמצאים בקצוות האטמים היכן שעובר נוזל הקירור שבין הסעפת לראשים ולא בפתחים האמצעיים של גזיי הפליטה.
    לא נכון!
    הג'ימי שלי,בלוג שיפוץ כאן
    ועכשיו גם כתבה על בניית מנוע V8 כאן

  7. #7
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    חולון
    Posts
    734

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    Quote Originally Posted by tzagi View Post
    Are we talking about the 2 small metal plates in the center?
    https://www.summitracing.com/parts/f...kaAh5ZEALw_wcB
    כן אנחנו מדברים על הפלחים ממתכת האלה ,שמתי לב שיש שניי סוגיי אטמים למנוע 5 ליטר אחד עם פלחים סגורים ואחד בלי פלחים בכלל ,מה יותר טוב ובריא למנוע שלי?
    אגב,הפלחים האלה אטומים לגמריי ונמצאים בקצה האטם בצד האחורי של המנוע קרוב לקיר האש והמפלג.

  8. #8
    חבר רשום tzagi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Granada Hills CA
    Posts
    6,704

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    הפלחים סוגרים את הפתחים שח האגזוז מתחת ל קרבורטור. אם אתה גר באלסקה אתה לא משתמש בהם. אצלכם...תשתמש באחד סגור בצד אחד ובצד השני באחד עם חור

    Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)

  9. #9
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    חולון
    Posts
    734

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    אצלי המצב הוא שבסעפת עצמה המקורית בפתחים המרכזיים שמתחת לקרבורטור יש רק צד אחד פתוח והשני סגור,בראשים עצמם הכל פתוח,אז למעשה אין לי צורך בכלל בפחיות הללו ,פשוט להשתמש באטמים "הרגילים" שכל הפתחים בהם פתוחים,נכון?

  10. #10
    חבר רשום tzagi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Granada Hills CA
    Posts
    6,704

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    אז לא צריך אותם בכלל

    Sent from my SGH-M919 using Tapatalk
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)

  11. #11
    חבר רשום
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    חולון
    Posts
    734

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    סתם לידע כללי,הפחיות הללו ניידות וניתנות להעברה בין החורים/פתחים או שהם חלק בלתי נפרד מהאטם?
    אגב,כל ארבעת מעבריי המים שבקצוות החיצוניות ביותר של הסעפת/ראשים חייבים להיות פתוחים תמיד,נכון?
    ראיתי כבר גם סעפות סמול בלוק עם קרבורטור שמעבריי המים שבחלק האחורי של המנוע ליד המפלג/קיר האש חסומים,מה המטרה לכך?זה לא מהווה סכנת התחממות בתנאים מסוימים?
    בשורה התחתונה המים בסעפת נועדו לקירורה ואילו מעבריי גזיי הפליטה שעוברים דרכה נועדו לחימומה?אני מבין נכון?

  12. #12
    חבר רשום tzagi's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Granada Hills CA
    Posts
    6,704

    Default תגובה: מה תפקידם של "הפקקים" שיש באטמיי סעפת היניקה שבמנוע שבי סמול בלוק 305?

    Here you go again...
    פתרונות אלגנטיים לבעיות יבוא מארה'ב לישראל [email protected](זכויות יוצרים: קובי ט.)

Similar Threads

  1. Replies: 1
    Last Post: 16-08-17, 11:12
  2. סעפת פליטה "הדרס" לסופה
    By lishay7 in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 3
    Last Post: 30-04-15, 22:26
  3. Replies: 5
    Last Post: 28-09-14, 21:12
  4. סעפת היניקה והפלטה - עזרה!
    By riko in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 18
    Last Post: 25-05-11, 12:25
  5. הולי 750CFM דאבל פאמפר + סעפת יניקה סמול בלוק שברולט
    By lowrider in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 4
    Last Post: 04-12-09, 09:54

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •