μξιθα δαπϊι μtbi ξϊηαψιν 2 φιπεψεϊ χωιηιν ξαψζμ,ΰηγ (αςμ δδαψβδ αχεθψ δβγεμ ιεϊψ)ςαεψ λπιρϊ δγμχ ξδθπχ μξφςψϊ/ξπες εΰιμε δφιπεψ δωπι(δδαψβδ δχθπδ ιεϊψ) δεΰ μξςωδ φιπεψ δξιεςγ μδηζψϊ ωΰψιεϊ/ςεγσ δγμχ δμΰ ξπεφμ αηζψδ μθπχ,ΰπι ξαιο πλεο?δβεξιιδ ωηρψδ μι διΰ ωμ φιπεψ δηζψεϊ ωμ δγμχ δςεγσ μθπχ ΰζ ΰπι ξπιη ωπιϊο ιδιδ μαθμ/μρϊεν ΰεϊε ςν τχχ ,πλεο?ζδ μΰ ΰξεψ μδτψις μςαεγδ δϊχιπδ ωμ δξπες μΰ?
λμ ζδ αΰετο ζξπι λξεαο ςγ ΰωψ ΰωιβ αιεν ψΰωεο ΰϊ δβεξιιδ δξϊΰιξδ.
ωξψε ςμ χωψ