μξιθα δαπϊι μtbi ξϊηαψιν 2 φιπεψεϊ χωιηιν ξαψζμ,ΰηγ (αςμ δδαψβδ αχεθψ δβγεμ ιεϊψ)ςαεψ λπιρϊ δγμχ ξδθπχ μξφςψϊ/ξπες εΰιμε δφιπεψ δωπι(δδαψβδ δχθπδ ιεϊψ) δεΰ μξςωδ φιπεψ δξιεςγ μδηζψϊ ωΰψιεϊ/ςεγσ δγμχ δμΰ ξπεφμ αηζψδ μθπχ,ΰπι ξαιο πλεο?δβεξιιδ ωηρψδ μι διΰ ωμ φιπεψ δηζψεϊ ωμ δγμχ δςεγσ μθπχ ΰζ ΰπι ξπιη ωπιϊο ιδιδ μαθμ/μρϊεν ΰεϊε ςν τχχ ,πλεο?ζδ μΰ ΰξεψ μδτψις μςαεγδ δϊχιπδ ωμ δξπες μΰ?
λμ ζδ αΰετο ζξπι λξεαο ςγ ΰωψ ΰωιβ αιεν ψΰωεο ΰϊ δβεξιιδ δξϊΰιξδ.




φιθεθ δδεγςδ αϊβεαδ
ωξψε ςμ χωψ