Close
עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 81 עד 100 מתוך 102
  1. #81

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    אסף ,אתה מדבר על הספקים ומומנטים עד לסל"ד של 3000 ,זוהי נקודת עבודה רגילה, תיקח כל מנוע AC סטנדרטי ,תחבר אותו לרשת (50 הרץ) והוא ירוץ ב3000 סל"ד ,עם זה אין בעיה, כל ממיר תדר דביל באלף שקל ישמור על המומנט עד סל"ד זה.
    הבעיה מתחילה כשאתה רוצה לעבור את סל"ד נקודת העבודה הזו ולהעלות הספק- להעלות סל"ד+מומנט.

  2. #82

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    הנה מצאתי משהו שיכול להסביר יותר טוב ממני.

    https://www.pumpsandsystems.com/topi...-vfd-frequency

  3. #83

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    איזה דיון מאלף! תענוג!

    הייתי עסוק קצת אתמול, בקרתי בג'אנק יארד של השכן. יצאתי משם עם 2 משני תדר ל-0.5 כ"ס, מנוע עם גיר חלזוני 0.3 כ"ס, וואריאק 0-260v
    20 אמפר, ורתכת jasic arc 200 תקולה, בלי מחברי יציאה לכבלים. כמה שעות עבודה , ניתוק צמות ובדיקת מתחים וכמה שינויים בחיווט, חזרה הרתכת לעבוד. מי שניסה לתקן, פשוט החזיר חוטים למקומות הלא נכונים, התקלה המקורית היתה נגד degaussing בכניסת המתח, שניתק מגע כמה שניות אחרי הרמת מתג ההפעלה. .... סיפוק ענק.

    אסף,
    גם אני נפלתי למלכודת הזאת, גם אותי לימדו כך וזה נראה מאוד הגיוני שאם הסל"ד עולה הספק המנוע עולה. אבל זה לא כך.
    ישנם הפסדי ברזל, שקשורים לגודל הפיזי של ליבת המנוע (סטטור ורוטור) , והם עולים יותר ויותר ככל שאתה מעלה את התדר למנוע
    באנגלית magnetic saturation.
    זה בעצם די דומה לשנאי, הגודל הפיזי של ליבת הברזל, מכתיב כמה הספק אתה יכול לצרוך.
    רוצה יותר הספק? אתה צריך שנאי עם ליבה גדולה יותר.

    הסבר מצוין על מבנה המנוע, כאן: https://www.youtube.com/watch?v=w5ug...pnQvBg&index=2
    יש סרטון המשך על משני תדר.

    וסרטון נוסף בנושא שלנו המסביר מצוין למה ההספק אינו עולה. https://www.youtube.com/watch?v=DiKc...FtLDWGw-pnQvBg

    שוב, תודה לטל, ושבוע טוב.

  4. #84

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    מה שאני מבין בעיקר עכשיו זה שעד נקודת העבודה של המנוע ״הרגילה״ אין מניעה לשחק ולווסת מהירות. מעליה אפשר אבל צריך פיצוי והוא עולה בהפסדים.
    (מקווה שכתבתי נכון).
    עכשיו חוזרים לעזור למיכה?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  5. #85
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    זה בסדר. כרגע מיכה מחפש מנוע ובוכנה. יקח זמן.

  6. #86

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    lizard,
    יכול להציע לך פתרון מכני לבוכנה התלת שלבית.(אם היא מתאימה לך בקוטר ומהלך) איך להפוך אותה מ-singel action ל-double action, ולהשתמש בשסתום שיש לך, ואיך לבטל את 3 השלבים כך שתעבוד רק על הקוטר הגדול.

  7. #87
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    אשמח לשמוע. לפי מה שאני מבין (ובאמת לא הרבה) חוץ מלשים קפיץ שיחזיר את הבוכנה אין לי הרבה אפשרויות.

    יש אפשרות נוספת אבל היא ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא רצויה והיא הפיכת כיוון העבודה. במקום שה"תקרה" תרד, ה"רצפה" תעלה. ואז ממשקל התושבות/סדנים הבוכנה תסגר אבל אני ממש לא רוצה את זה.

    כמו שכתבתי במהלך השרשור, יש לי 4 בוכנות 3". הבעיה היא שהן ממש ארוכות. סביבות 18-20 אינץ', אולי אפילו יותר. בנוסף הן צריכות שיפוץ. מנסיון קודם על בוכנות דומות שיפוץ זה עניין של 450-650 שח. אז אם אצליח לשפץ לבד, אולי יהיה לי פשוט יותר להשתמש בזוג או שלישית בוכנות כאלו. האורך לא אידיאלי אבל זה מה יש.

  8. #88

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard צפיה בהודעה
    אשמח לשמוע. לפי מה שאני מבין (ובאמת לא הרבה) חוץ מלשים קפיץ שיחזיר את הבוכנה אין לי הרבה אפשרויות.

    פרה פרה.
    1.ראשית, ראיתי שכבר פתחת בעבר בוכנות ואינך חושש מזה, וזה מעולה.

    2. יש אפשרות להפוך את הבוכנה מ- single action כך שתוכל להפעילה בשני הכיוונים בעזרת לחץ שמן. נכון שאטם הצוואר שלה
    לא מיועד לעמוד בלחצים גבוהים אבל אל תשכח שבפעולת החזרה כלפי מעלה, הבוכנה עולה ללא עומס מלבד המשקולת התלויה למטה.

    3.לכל בוכנה כזו חייב להיות פתח איוורור ליד הצוואר. כל שעליך לעשות הוא לפרק את הבוכנה, (להחליף אטמים אם צריך) לבדוק אם פתח האיוורור מספיק גדול ולרתך מופה מתאימה לאביזר שייתחבר שם, (ריתוך אטום לחלוטין ) וזה מייתר את השימוש בקפיצים.

    4. לגבי 3 השלבים. את 3 השלבים "קושרים" זה לזה. מספיק להכין פלטה או כוסית שתתחבר עם ברגים (לא גדולים, כי אין עומס) אל שטח הפנים של הבוכנה הגדולה ביותר (משטח טבעתי) והיא מבטלת את מהלך הבוכנות הבינונית והקטנה. אל הפלטה הזו ניתן לחבר "אוזניים" שייתחברו אל החלק הנייד שבמכבש.

    5.ישנן אפשרויות נוספות "לקשור". בטוח. לא ראיתי ת'בוכנה, וזו שרשמתי נראית לי הכי פשוטה.

    יש אפשרות נוספת אבל היא ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא רצויה והיא הפיכת כיוון העבודה. במקום שה"תקרה" תרד, ה"רצפה" תעלה. ואז ממשקל התושבות/סדנים הבוכנה תסגר אבל אני ממש לא רוצה את זה.

    רד מזה. גם לי זה לא נראה.

    כמו שכתבתי במהלך השרשור, יש לי 4 בוכנות 3". הבעיה היא שהן ממש ארוכות. סביבות 18-20 אינץ', אולי אפילו יותר. בנוסף הן צריכות שיפוץ. מנסיון קודם על בוכנות דומות שיפוץ זה עניין של 450-650 שח. אז אם אצליח לשפץ לבד, אולי יהיה לי פשוט יותר להשתמש בזוג או שלישית בוכנות כאלו. האורך לא אידיאלי אבל זה מה יש.
    1. האורך לא צריך להטריד. כל עוד מספיק ארוך, הכל בסדר.

    לא חייבים להשתמש בכל המהלך, אתה עוצר היכן שאתה רוצה, ושם גם תישאר הבוכנה, רק מה, יהיה לך מכבש גבוה יותר.

    2. ישנן 2 בעיות. א. את כל הבוכנות צריך לעגן עגינה מכנית אל מוביל שנע על מסלולי המכבש, וגם בחלקן העליון.(הרבה עבודת מתכת.)

    ב. צנרת. הרבה צינורות ומחברים על נפח קטן יחסית, יקשה על החיבור, וגם הוצאה כספית.

    מקווה שאני מובן.







  9. #89
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי זוהר לב צפיה בהודעה
    1. האורך לא צריך להטריד. כל עוד מספיק ארוך, הכל בסדר.

    לא חייבים להשתמש בכל המהלך, אתה עוצר היכן שאתה רוצה, ושם גם תישאר הבוכנה, רק מה, יהיה לך מכבש גבוה יותר.

    2. ישנן 2 בעיות. א. את כל הבוכנות צריך לעגן עגינה מכנית אל מוביל שנע על מסלולי המכבש, וגם בחלקן העליון.(הרבה עבודת מתכת.)

    ב. צנרת. הרבה צינורות ומחברים על נפח קטן יחסית, יקשה על החיבור, וגם הוצאה כספית.

    מקווה שאני מובן.






    כן אני יודע. אולי לקנות בוכנה יהיה בסוף זול יותר

  10. #90
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    אני מחזיר את השירשור מהאוב.
    יש לי מנוע של שני כ"ס וארבעת אלפים rpm.

    המשאבה צריכה שש כ"ס וארבעת אלפים rpm לביצועים מקסימליים של 22gpm ו3000psi.

    להבנתי rpm זה כמות הליטרים פר דקה וכוח הסוס זה הלחץ המסופק.

    נניח שאני יכול להסתפק בחצי מהכמות ליטר-דקה ועל המנוע יש פולי של 35ממ. איזה פולי אני צריך על המשאבה? 70ממ קוטר?
    במקרה הזה יהיה לי 11gpm ו2000psi?

  11. #91

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    קשה להעריך איזה לחץ מקסימלי תקבל מכיוון שאין לנו את נתוני המומנט. יש מצב שעדיין תקבל את הלחץ המקסימלי (לכל משאבה יש לחץ מקסימלי שמעליו הלחץ נפרק) אבל הספיקה תהיה נמוכה יותר.

  12. #92
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    איזה נתונים צריך? מומנט של המנוע ? ספיקה נמוכה, אפשר לחיות עם זה כל עוד לא נוראי. מה גם שתמיד אני יכול לקנות מנוע ייעודי. המטרה כרגע היא לחסוך.

  13. #93

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי lizard צפיה בהודעה
    אני מחזיר את השירשור מהאוב.
    יש לי מנוע של שני כ"ס וארבעת אלפים rpm.

    המשאבה צריכה שש כ"ס וארבעת אלפים rpm לביצועים מקסימליים של 22gpm ו3000psi.

    להבנתי rpm זה כמות הליטרים פר דקה וכוח הסוס זה הלחץ המסופק.

    נניח שאני יכול להסתפק בחצי מהכמות ליטר-דקה ועל המנוע יש פולי של 35ממ. איזה פולי אני צריך על המשאבה? 70ממ קוטר?
    במקרה הזה יהיה לי 11gpm ו2000psi?
    החישוב שלך נכון. תקבל שליש מסך היכולות של המשאבה.

    לגבי הפולי. איני יודע באיזו רצועה תשתמש,(מניח טרפזית) אבל 35 מ"מ נראה לי קטן . הרצועה חובקת את הגלגל בפחות ממחצית ההיקף,(תלוי גם במרחק שבין הפולים) ונדרשת להעביר 2 כ"ס. מתח גדול על הרצועה אוליי יעביר את ההספק אבל ייצור מאמצים מיותרים על מיסבי המנוע ומיסבי המשאבה.
    בנוסך רדיוס החביקה הקטן יגרום לבלאי מואץ של הרצועה.(אתה כאילו שובר אותה). פולים יותר גדולים - יותר טוב. לשיקולך.

    בכל מקרה אם תישאר בקונפיגורציה הנוכחית, ישנו תרסיס מונע החלקה לרצועות. השתמש בו, ואל תמתח יותר מידי.

  14. #94
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    רצועה כמו של רכב. לא וי. מחר תמונה. פולי מקורי של ההליכון

  15. #95

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    רצועה משוננת כמו של טיימינג? או שטוחה עם כמה רכסים לרוחבה?

  16. #96
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    שטוחה עם רכסים

  17. #97

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    צריך לבדוק במשאבה-מה המומנט הנדרש בעומס מלא (לחץ מקסימלי) - אם המומנט של המנוע נמוך מהמונט הזה-לא תצליח להגיע ללחץ המקסימלי.
    בד"כ יש גרף מומנט-לחץ\ספיקה. אם אין לך את נתוני המשאבה-כל ניחוש יכול להיות נכון.

  18. #98
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    זאת המשאבה.
    http://www.baileyhydraulics.com/Two-...Rated-GPM-11_2

    אבל אני לא רואה שום מידע מעבר למה שכתוב ושידוע לי.
    שלחתי להם בקשה לעוד מידע.

  19. #99

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי elitkh צפיה בהודעה
    צריך לבדוק במשאבה-מה המומנט הנדרש בעומס מלא (לחץ מקסימלי) - אם המומנט של המנוע נמוך מהמונט הזה-לא תצליח להגיע ללחץ המקסימלי.
    בד"כ יש גרף מומנט-לחץ\ספיקה. אם אין לך את נתוני המשאבה-כל ניחוש יכול להיות נכון.
    טורק המנוע מגולם כבר בנתון ההספק.
    יש מקרים שטורק גדול נחוץ בזמן התנעה כמו למשל במדחסים ושם משתמשים במנועים מרובי קטבים - זה לא המקרה.

  20. #100
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל תגובה: מומחה להידראוליקה באתר?

    הבנתי אז אין מה לשאול אותם. גם אני חשבתי שנתון הטורק גלום בהספק.

    חבל שאי אפשר לשרשר כמה מנועים למנוע גדול

עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 23456 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. מומחה ליוקון
    על ידי דני רוד בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 27-10-11, 18:14
  2. דרוש חשמלאי רכב מומחה
    על ידי שי משה בפורום פרויקטים
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 26-10-10, 15:12
  3. מחפש מומחה
    על ידי 5099019 בפורום פורום רכב פולסייז אמריקאי
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 14-08-10, 20:23
  4. המלצות לחשמלאי רכב מומחה
    על ידי 23FZ1 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 10-07-09, 23:44
  5. חוות דעת מומחה
    על ידי ספי גוזלן בפורום פורום רכב פולסייז אמריקאי
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 05-09-08, 16:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •