Close
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 31 of 31
  1. #21

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    התייחסתי לתגובה שלפניך של אייל


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    לקרנף יש ראיה חלשה, אבל זו לא הבעיה שלו

  2. #22
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,726

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    זיו שאלתי שאלה פשוטה אותך ישירות כמה תגובות למעלה. אשמח אם תתיחס.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #23
    חבר רשום
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    , Israel
    Posts
    286

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    שלום רב

    בקרת המשיכה ברנגלר לפחות ב2014 מעולה ומתפקדת מצוין ללא השהיה בכלל ומי שלא הולך לטחון סלעים רצינים לא צריך נעילות בכלל כן גם אני לא האמנתי אבל במשך שנה אני נוסע מעלות חול סלעים והכל ללא נעילות האוטו מתפקד מעולה כולל עשוש ורדית מרזבה וזיק חורשן וכדומה ללא שום שוני ביני לבין רכב נעול שנוסע איתי ההבדל היחידי שזיהיתי זה בדרדרת יש הבדל לטובת רכב נעול

    יוסי

  4. #24
    חבר רשום
    Join Date
    Apr 2003
    Location
    הרצליה
    Posts
    3,114

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    יוסי

    תודה על התגובה העניינית שנאמרה מתוך ניסיון אישי.

    זה בדיוק סוג המידע שהייתי מעוניין בו.
    שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
    03-6883445

  5. #25
    מנהל בוזי's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    Posts
    3,241

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    שכחתם עניין חשוב (סליחה נמרוד):
    מערכת בקרת אחיזה שמשתמשת בבלמים ע"מ לגרום לדיפרנציאל להעביר את האנרגיה לצד עם האחיזה, גורמת לגלגל להסתובב פי 2 יותר מהר, כלומר יוכל להתגבר על פי 2 פחות מומנט נדרש, כלומר זה כמעט כמו שתהיה במצב HI בטרנספר. למה? ככה בנוי דיפרנציאל. הקורונה מסתובבת במהירות שהיא ממוצע המהירויות של הציריות. ואם גלגל אחד עומד - השני יסתובב במהירות כפולה, ע"ח המומנט.
    נעילה מכנית מסובבת את שתי הציריות במהירות של הקורונה, וכל גלגל צורך את המומנט שהוא צריך בכל רגע נתון.
    הסידור האחרון מאפשר לנסוע לאט כמה שרוצים, והראשון... נו, גם טוב

  6. #26
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    7,793

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    כל עוד גלגל באוויר והוא ניבלם ניחא, אבל בדרדרת, פודרה וכו' הנ"ל בולם את הרכב שצריך להשקיע יותר מאמץ כדי להיתקדם, מה גם שבמעברים ארוכים זה הופך למכונת כביסה כשכל פעם גלגל אחר נבלם, בלאי ונזק מיותרים למכלולים רבים.
    RAM 3500 on "35

  7. #27

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    Quote Originally Posted by בוזי View Post
    הסידור האחרון מאפשר לנסוע לאט כמה שרוצים, והראשון... נו, גם טוב
    גם טוב כי כיום הרכבים הם עתירי מומנט , מה גם שכמעט כולם עם ממירי מומנט/ תיבות אוטומטיות .
    הבעיה המורגשת בהבדלים היא כפי שנדב ציין, כשצריך כל פיסת אחיזה מכמה שיותר גלגלים בכדי להתקדם בצורה סבירה.
    borderline velocity disorder

  8. #28
    חבר רשום nir.samo's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    ירושלים
    Posts
    1,474

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    העניין של חצי מומנט נכון רק אם הגלגל בלי האחיזה נבלם לגמרי, מהירות אפס שזה כנראה מה שקורה בפועל.
    אם הבלימה לא תהיה למהירות אפס אלא רק למהירות של ההתקדמות אז הגלגל המניע יקבל מומנט כמו בנעילה מכנית כי המהירות של שני הצדדים שווה.
    ואז הברקסים יישחקו עוד יותר.
    שורה תחתונה עדיף מכנית.

  9. #29
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,243

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    Quote Originally Posted by zivo View Post
    אין לי מושג על איזה סרט אתה מדבר.
    אני התייחסתי למערכות של הסופה ( "
    אני עוד זוכר שפגשתי את אושיות האתר הזה שבת אחת, באזור ערד, על פוקפורן של חיים רכס, בסיום סוף שבוע עם הסופה 3.
    אני זוכר שהם לא הצליחו להבין איך רכב בלי נעילה מכנית מתנהג כל כך טוב (וזה היה לפני הרבה שנים)."

    אתה פגשת אותנו עם 2 סופות 3 אב-טיפוס.
    ואנחנו הבנו טוב מאוד למה הן התנהגו כל כך טוב - שתיהן היו מצויידות בבקרת המשיכה על שני דיפ'ים מוגבלי החלקה 70% TRUETRAC. זה אכן שילוב מרשים ויעיל מאוד.
    כמו כל דבר טוב - מכיוון שהסט-אפ הזה התנהג באופן קרוב למושלם, צה''ל כמובן לא רצה בו.
    כנראה עובד טוב מדי, יגרום לג'יפ להפגין עבירות מרשימה, מה שיגרום לחיילים להעיז להתפרחח בשטח.

    בסופות 3/4 צבאיות בהן נהגתי/הדרכתי אין בקרת משיכה כלל ורק הדיפ' האחורי מוגבל החלקה.
    העבירות כמובן בהתאם - מעוררת רחמים. או שתתגרזן באלימות.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  10. #30

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post
    זיו שאלתי שאלה פשוטה אותך ישירות כמה תגובות למעלה. אשמח אם תתיחס.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    נמרוד,
    אני מבין למה אתה מכוון, והנדסה טהורה אתה צודק.
    אני גם מבין את התשובות (התאורטיות) האחרות.
    אבל, אני מנסה להגיד משהו טיפה שונה,
    1- אין ארוחות חינם. אנחנו לא עוסקים רק בשאלה, מה סוחב טוב יותר. ואם בתחום העבירות \ סחיבה זה 95% אבל זה 50% יותר אמין? יותר זול? ולכן גם שאלתי (את אילן) האם זה מדיד? או שאנחנו עוסקים רק בתאוריה?
    2- תאורטית, כולם היו צריכים לנסוע באותו רכב, סופה, סיקס, או אולי יונימוג והאמר...... אבל בסופו של דבר לכל אחד יש סידרי עדיפות שונים, ולכן גם צריך לקמט את התאוריות למשהו כמותי, שניתן יהיה לקחת החלטה מושכלת.
    3- בסופו של יום, ואני אישית לא יודע לקמט את המספרים והסיבות המדוייקות, המערכות האלו, ורנגלר במיוחד, מקבלות חוות דעת טובות מאוד ממי שנוהג בהן ביום יום. תראה את התגובה של יוסי (וגם של דרור, שזו מערכת אחרת, אבל עדיין לא נעילה "קלאסית").

    תחזרו למקור, ולפחות איך אני מבין את השאלה של שלמה - הוא לא שאל מה יותר טוב, הוא רוצה לדעת אם זה טוה בשבילו.
    הרבה מהתשובות פה, לקחו את זה לדיון התאוריטי מה יותר טוב.
    תאורטית כוווולכם צודקים, אבל זה פשוט לא מה שהוא שאל :-)

    לדעתי, ואין לי רנגלר, ונסעתי בכזה רק פעם אחת........ מי שקונה 4X4 בשביל לטייל, ולא משנה לאן, זה יותר ממספיק לצרכים שלו.
    מי שקונה רכב לתחרויות עבירות, כנראה יש פתרונות טובים יותר.

  11. #31
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,243

    Default תגובה: Jk 2012- עד כמה יעילה בקרת המשיכה?

    Quote Originally Posted by zivo View Post
    נמרוד,
    מי שקונה 4X4 בשביל לטייל, ולא משנה לאן, זה יותר ממספיק לצרכים שלו.
    מי שקונה רכב לתחרויות עבירות, כנראה יש פתרונות טובים יותר.

    ושוב - יש טיולים ויש טיולים.

    מי שמטייל קצת יותר קשה (עדיין לא אקסטרים/כמריר וכו' ששם צריך עוד כמה דברים שמעבר לזוג נעילות...) - נעילה אמיתית היא הפתרון הכי טוב כמובן. יש לה מחיר לא קטן בכסף וכמובן נדרשת גם מיומנות נהג. מנסיוני עם אנשים בהדרכות אני יכול להעיד שהבעיה השנייה קשה יותר.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Similar Threads

  1. טעימה : 3 שנים של טיולים ...
    By עדיאל in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 5
    Last Post: 10-08-14, 12:58
  2. טעימה המטיול למדבר...
    By tomig in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 4
    Last Post: 25-10-11, 11:10
  3. טעימה ותמונה מההגבהה
    By esmadar in forum פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    Replies: 1
    Last Post: 05-06-10, 01:41
  4. תכירו - ניוטון ה CJ בעל המשיכה
    By שלומי in forum פורום Readers Rides
    Replies: 3
    Last Post: 26-04-05, 16:35

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •