Close
מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18
  1. #1

    ברירת מחדל 2 סוגי מצבר ? ? ?

    ברשותי רנו קליאו 2015 עם כל החיישנים החדשים ברכבים החל מחיישן מגבים וכלה בפתיחה והתנעה ללא מפתח ועוד ועוד ועוד....

    המצבר "המקורי" של הרכב החזיק כשנתיים וחודשיים (היה לי רכב יפני ניסאן שהמצבר המקורי החזיק 5 שנים !)

    להפתעתי אמר המוסכניק במוסך המוסמך (הרכב באחריות עדיין)
    א. שזה קורה וזה הנורמה בגלל עודף חיישנים
    ב. מחיר מצבר חדש (רכב בעל נפח מנוע 1200 סמ"ק) כמעט כפול ממצבר "רגיל" - בכל מקרה מעל 1000 שקל.

    שאלות :
    1. האם בגלל החיישנים המצבר מסיים חייו יותר מהר.
    2. מה יקרה אם אשים מצבר רגיל (60 /70 אמפר וכו..) או שחייבים מצבר מיוחד לרכב מודרני כזה ?

    בתודה.

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    איזה מצבר מתומחר בהצעה החדשה?

    הרכב הוא מאלו שכבים ונדלקים בכל עצירה?

    להערכתי המצבר שלך הוא 55 אמפר שעה ואמור לעלות כ 400-500 שח



    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    חפש בגוגל ותתקשר ל"מקס מצברים", תקבל הצעת מחיר "נורמלית" עבור מצבר לרכב שלך... כולל בדיקה שהמצבר אכן בסוף חייו וזו לא בעיה אחרת.
    עוד מעט סופ"ש

  4. #4
    חבר רשום נדב42's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    בסוף מערב
    הודעות
    11,125

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    א. אם מדובר ברכב עם כיבוי והתנעה אוטומטיים בעצירה, אז כנראה מדובר במצבר שמותאם לזה ותכונותיו מעט שונות. והוא גם יקר יותר כמובן. אה, והוא נטען במתח שונה אז לא כדאי לשים מצבר רגיל במקומו ...

    ב. מה שארז אמר, מקס מצברים ...
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי נדב42 צפיה בהודעה
    א. אם מדובר ברכב עם כיבוי והתנעה אוטומטיים בעצירה, אז כנראה מדובר במצבר שמותאם לזה ותכונותיו מעט שונות. והוא גם יקר יותר כמובן. אה, והוא נטען במתח שונה אז לא כדאי לשים מצבר רגיל במקומו ...

    ב. מה שארז אמר, מקס מצברים ...
    אכן רכב שכבה ונדלק מעצמו,אבל עד כמה שאני יודע אין קשר בין מערכת זאת לבין המצבר (ההצתה נעשת אוטומטית כשיורד לחץ בבוכנה שעברה טיפלה את נ.מ.ע.(לכן הוא ניע לבד לאחר שהייה "ארוכה"
    יתכן באמת שיש מתח טעינה שונה למצבר אבל כנראה היצרנים עושים זאת לא כצורך,אלא כמשאבת כסף מהנהגים

  6. #6

    ברירת מחדל 2 סוגי מצבר ? ? ?

    לפחות צלם את המדבקה על המצבר הנוכחי שלך...
    תעזור לעזור לך

    יכול להיות שהמצבר הוא AGM.
    זו טכנולוגיה שונה ומצבר יקר יותר. עדיין המחיר שדרשו ממך נשמע יקר אבל חסרים הנתונים...

    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    זה סוג המצבר שהרכיבו לי במוסך מוסמך של רנו כי הרכב עדיין באחריות.
    לפי הטיקט - מיוצר בגרמניה ועלה כמעט כפול ממצבר "רגיל"- אז מה המיוחד בו ולמה אי אפשי מצבר רגיל ?


    Click image for larger version. 

Name:	ככככ.jpg 
Views:	399 
Size:	156.9 קילובייט 
ID:	119221

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    http://www.schnapp.co.il/?CategoryID=242&ArticleID=174


    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ

  9. #9

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי boaz avrahami צפיה בהודעה
    http://www.schnapp.co.il/?CategoryID=242&ArticleID=174


    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ
    תודה , אבל זה נראה קישקוש שיווקי לסחיטת כסף
    אני מדבר על מכוניות stop & start ולא על המכוניות ההיברידיות

    הצריכה (הגבוהה יחסית) הנוספת של חשמל בעת שהמנוע כבה היא של מאוורר המזגן.
    צריכת החיישנים ומערכת השמע היא מזערית + רוב הנסיעה היא רציפה .
    כמו כן התנעת המנוע לאחר ה stop היא אוטומטית לא ע"י המצבר אלא מנצלת את לחץ דחיסת התערובת בצלינדרים להתנעה מחודשת.
    כמו כן בקיץ רוב הזמן אני נוסע עם מנתק מנוע מנוטרל ע"מ לא להיצלות.

    אצא מתוך הנחה שהמצבר "המקורי" (עאלק), לא עומד בסטנדרטים של מצבר יפני !
    נראה כמה זמן יחזיק ה "גרמני"

  10. #10
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,384

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    דווקא מכוניות היברידיות, לפחות אלו שאני מכיר, לא משתמשות בagm, אלא בחומצה עופרת, או ליטיום. המצבר שם עובד מעט מאוד ובזרמים קטנים, שכן ההתנעה נעשית מסוללת המתח הגבוה. המצבר נמצא שם בעיקר בשביל השכמת מחשבי הרכב בעת ההתנעה.

    אני מעריץ קטן מאוד של מערכות הסטארט סטופ, וברכבים האישיים שלי הן תמיד מנותקות לצמיתות, אבל מי שמעוניין בתפקוד מערכת תקין, צריך להישאר עם מצבר agm.

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    בחלק מסויים מהסידרה מצויין שהמצברים agm.
    בחלק אחר של סידרת הסטרט סטופ של שנפ לא מצויין במפרט שהוא agm.
    האם רשם agm על המצבר?




    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    בתמונה שדידין העלה רשום EFB.
    גם מצבר המתאים למערכות הStart and Stop.
    אכן המצברים האלה יקרים, לפני שנה בערך החלפתי לVarta AGM. עלה 750ש"ח. (ל60ah)

  13. #13
    חבר רשום tallevi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    3,179

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג צפיה בהודעה
    דווקא מכוניות היברידיות, לפחות אלו שאני מכיר, לא משתמשות בagm, אלא בחומצה עופרת, או ליטיום. המצבר שם עובד מעט מאוד ובזרמים קטנים, שכן ההתנעה נעשית מסוללת המתח הגבוה. המצבר נמצא שם בעיקר בשביל השכמת מחשבי הרכב בעת ההתנעה.

    אני מעריץ קטן מאוד של מערכות הסטארט סטופ, וברכבים האישיים שלי הן תמיד מנותקות לצמיתות, אבל מי שמעוניין בתפקוד מערכת תקין, צריך להישאר עם מצבר agm.


    פרט נמק והסבר...ברמת העיקרון.


    תודה,

    טל.

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    יש פה הסבר של בוד על אכנולוגית ה EFB.

    מעניין אם המצברים האלו טובים יותר גם לפרופיל השימוש עם מקררים.

    https://www.ledico.com/articles/10324-2/


    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ

  15. #15

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    בועז,
    בגדול, במצבים מסויימים כן.
    התייחסתי לזה בעבר באחד האשכולות על מצברים למקררים.
    שאומרים "מצבר פריקה עמוקה" יש כמה טכנולוגיות, ו AMG זו אחת מהן (יש גם GEL וכל ה Li).
    אם צריך מצבר רק לצרכנים (פריקה עמוקה), לא בטוח שהייתי בוחר ב AMG, אבל, מי שמשתמש במצבר(ים) של הרכב גם לרכב וגם לצרכנים (אותו המצבר), אז זו בהחלט אפשרות הגיונית (זה אמור למנוע את קיצור החיים שאנחנו עושים למצבר רגיל בגלל המקררים שלנו).
    יש רק בעיה כלכלית קטנה- AMG יותר יקר והאחריות בערך אותו אורך חיים. אז איך לחשב ROI?
    על הניר, לפי התקופה המובטחת (אחריות), זה לא כדאי.
    עוד שתי נקודות,
    אי אפשר \ מאוד לא רצוי, לחבר מצברים כאלו סתם במקביל למצבר רגיל, המתחים שלהם שונים.
    שים\מו לב להערה על פליטת גזים, המצבר לא יכול להיות בתוך התא נוסעים.

    https://www.aussiebatteries.com.au/d...battery-guide/

  17. #17

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    היה לי לפני כמה שנים פריקה עמוקה של acdelco. לא AMG.
    אחריות שנה וחי כשנה... לא אהבתי.

    אם אין יתרון ברור לסוג מצבר שונה אז אני עם המשוואה של מחיר לחלק בחודשי האחריות. מעבר לזה הכול בונוס


    Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
    Honda TRX300EX
    4Z7BOZ

  18. #18

    ברירת מחדל תגובה: 2 סוגי מצבר ? ? ?

    זו בדיוק הנקודה.
    תאורטית, יש יתרון ברור ל AMG, עובדתית מודל האחריות של היצרנים \ יבואנים, לא מתאים לג'יפאים ( כל אחד אחר, עם הרבה צרכני חשמל).
    באחריות של המצבר, לא כתוב שאסור לשים מקרר ולפרוק את המצבר כל חודש חודשים ל 60%.
    ולכן, מאחר ויצרן שנותן 20 חודש, נותן את אותם 20 חודש לשני הסוגים, מעשית, עדיף לקנות את הזול, ואם הוא יתקלקל, לקבל תחליפי מהאחריות.

נושאים דומים

  1. מה עדיף? מצבר עופרת גדול או מצבר פריקה קטן יותר?
    על ידי ד ו ר ו ן בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 87
    עדכון אחרון: 24-10-17, 22:30
  2. מצבר להיילקס 95 4X4 (שאלה על מצבר והגבהה)
    על ידי zivi בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 21-11-08, 12:47
  3. שאלה לגבי מצבר (איזה מצבר להיילקס 99 וכמה עולה היום?)
    על ידי spiderman בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 12-11-08, 19:06
  4. מתג סודי
    על ידי MOALEM בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 19
    עדכון אחרון: 12-09-08, 00:14
  5. פיצול מדיון אחר: מצבר כפול בקומות והאם צריך לנתק מצבר כדי לרתך?
    על ידי חימושניק בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 08-02-07, 08:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •