Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 57
  1. #21
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    אתה לא יכול לוודא שמצבו טוב, אלא בנסיעה. אתה יכול לנסות לראות אם יש משהו שקל לראות בעין, כמו למשל סינכרונים טחונים.
    סינכרון לא שחוק, כשתנסה להצמיד אותו אל גלגל השיניים ששייך לו, ייעצר במרחק מסוים מגלגל השיניים ולא ייצמד אליו. צריך לראות כדי להבין על מה אני מדבר. אני חושב שיש גם בספרות את הנתון של המרווח הרצוי בין הסינכרון לגג"ש.
    בנוסף, צריך לראות ששלושת המלבנים הקטנים שנכנסים אל תוך הסינכרון לא חרגו מהתחום המיועד להם, שוב, זה משהו שצריך לראות כדי להבין. אם המלבנים חרטו את הסינכרון אז מי שמכיר כבר יראה את זה. תביא את הגיר למישהו מנוסה שיסתכל עליו. אתה יכול גם להביא אליי את הגיר, ואני אשתדל לראות, עם מעט נסיוני, אם יש משהו שאני רואה. רק אם אתה עושה את זה, אז תבוא עם נכונות לפרק ולהחליף את מה שדורש החלפה, אחרת חבל על המאמץ של כולם.

    אתה יכול לנסות ולהרגיש חופשים במיסבים, אם כי זה יהיה די קשה, למעט מצב שבו משהו טחון בצורה רצינית.
    לגבי הטרנספר, אין לי נסיון, ולכן אני לא אביע דעה.

    אגב, על פניו, עם הסתייגות שנובעת מהעובדה שהיתה לך בעייה סופנית במנגנון המצמד שמיסכה את כל מה שמסביבה, הגיר שלך הרגיש לי בסדר, למעט ההילוך הרביעי , שלא יצא לי לשלב אותו.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  2. #22
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    אוקי.

    אני אנסה לפרק ולראות וויזואלית. אני אצלם כמובן תמונות למרות שהבנתי שזה לא כל כך יעיל במקרה הזה שצריך "להרגיש" את הגיר.

    אחרה"צ אני אעשה את זה, אם ארגיש שאני לא מצליח אז אני אפנה אליך.

    תודה רבה
    מיכה

  3. #23
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    בדקתי מחירים, די יקר.

    אני לא אגע בגיר .
    כשאצטרך לעשות אוברול אז אני גם אשפץ או אחליף את הגיר.

    תודה על העזרה. מקווה שאצליח להרכיב את מה שפרקתי עד עכשיו.

  4. #24
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    צילמתי את המנגנון מצמד (שעדיין מחובר למנוע)


    לא ראיתי נזילות שמן, והזר נראה בסדר. אני אבדוק אותו ביסודיות ואת הגג"ש בסטרטר מחר.

    רוקנתי את השמנים בטרנספר ובגיר.
    היו המון שבבים בפקק ריקון של הגיר. כל כך הרבה שהייתי בטוח בהתחלה שזה איזה יציקה בפקק או ריתוך. רק אחרי שהשתמשתי במברג זה יצא. שבבים בצבע צהוב.
    השמן היה אפור בהיר. מה שאומר, עד כמה שאני יודע, מים נכנסו לגיר.
    הזרמתי דרכו קצת סולר, סגרתי את הפקק התחתון, מילאתי סולר, בערך חצי ליטר, סגרתי את הפקק מילוי וניסיתי קצת ל"שקשק" את הגיר. הוא כבד אחרי זה פתחתי את הפתח מילוי וריקון ורוקנתי את הסולר. הוא יצא אפור בהיר, אבל אני מניח שזה בסדר.

    האם, בגלל כמות השבבים, רצוי לפתוח לראות מה קורה? עקרונית אין לי כרגע כסף לשיפוץ אבל אם חייבים אז חייבים. מה דעתכם?

    את הטרנספר אני אשטוף בסולר מחר (נגמר לי). השמן שיצא ממנו היה אדום כהה אבל אדום. אני מניח שזה הצבע של השמן ולא נראה שהיה מים בשמן. כמות השבבים הייתה נמוכה מזה שבגיר אבל היו שבבים. האם כדאי לפתוח לראות ?

    שאלה נוספת, האם צריך לשים סיליקון בנוסף לאטם (אני משתמש בזה שיש לי אחרי הפירוק) בחיבור בין הגיר לטרנספר? האם צריך אטם וסיליקון בין הגיר לבית הפעמון?

    שאלה אחרונה, לבנתיים, כשאני מחזיק בציר הגיר ומזיז אותו קדימה ואחורה יש חופש של בסביבות מלימטר, האם זה תקין?

    תודה
    מיכה

  5. #25
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    השבבים בצבע צהוב הם כנראה הסינכרונים שלך. שווה להרים מכסה עליון ולבחון את מצבם.

    יש מאחורי הגיר מתאם בין הגיר לטרנספר. בחלק הקדמי שלו יש אטימה אל הגיר. בחלק האחורי שלו אין אטימה לטרנספר. תלוי מהיכן הפרדת את הגיר מהטרנספר.

    בין הגיר לבלהאוזינג והמנוע אין אטימה.

    חופש של מ"מ בציר הכניסה של הגיר? לא נשמע כל-כך טוב, אבל קשה לי להעריך את זה ככה.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  6. #26
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    שמן אדום בטרנספר ? אני לא מכיר את כל סוגי השמנים אבל בדרך כלל אמור להיות שם שמן 80-90 ירוק-צהוב. אדום זה בדרך כלל לתיבות אוטומטיות או לטרנספר של סופה וזה שמן דליל בהרבה .
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  7. #27
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    קישור לתמונות של הטרנספר והגיר.
    לא זכור לי שהיה איזה שהוא מתאם בניהם.

    http://www.lizard.co.il/4x4/clutch/

    בקשר לשמן, זה לא מפתיע אותי. בכל מקרה קניתי 2 גלונים של 80-90 ואני אחליף.

  8. #28
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    כנראה שאתה מתכוון ללוח שמחובר עדיין לטרנספר. לא ידעתי שזה מתאם.

    אז צריך למרוח על כולו סיליקון ועליו אטם? או שלא חייבים סיליקון?

    אני כנראה אצטייד באטם חדש רק ליתר בטחון ובסט אטמים לגיר (מאחר ואני פותח אותו)

  9. #29
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    אזור נחשון לטרון
    הודעות
    890

    ברירת מחדל

    איו צורך בסיליקון רק אטם . בא שם אטם גדול שרצוי להדביקו עם מעט שמן לצורך נוחות בהרכבה.

    עצה קטנה לענין ההרכבה של הגיר חזרה למקומו , תרכיב גיר לבד ואח"כ טרנספר כי את הגיר קצת קשה לחבר בגלל ההתאמה אל המנוע ואיל החיבור של הטרנפר לגיר הולך קל .

    שיטה נוחה להרים את הגיר היא להשתמש בחבר שישב בתוך הגיפ ועם רצועת גרירה \הרמה קצרה פשוט ירים את הגיר מלמעלה ואתה מתחת לרכב תבצע את ההתאמה די בקלות .

    לדעתי אם הגיר למטה הייתי מבצע : החלפת קלאצ' , מיסב לחץ , חריטת גלגל תנופה, החלפת סינכרואים לפי הצורך , והחלפת הקוביות פח במשלבים .



    בהצלחה
    סיקס 89, ארוך,נעול כפול ,נועל mtr , סטנדרטי.
    היילקס 97 , נעול אחורה ובקרוב קדימה , סט ראנצ'ו , סטנדרטי
    היילקס 95 טוטאל לוס אחרי תאונה.

  10. #30
    חבר רשום tzagi's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2005
    מיקום
    Granada Hills CA
    הודעות
    6,704

    ברירת מחדל

    שמן אדום בטרנספר

    There are couple of possabilities
    Most New Procces cases that are made in the last 20 years call for ATF or what they call "transfer case fluid"
    that is nothing more then ATF

    I guess its possable that if you take the jeep to a garage and the tech knows to put ATF in Chevy transfer cases.....They will pour it in the Dana as well,

    I assume Micha got the T176 4 speed So that calls for 80-95w or similar
    But if he had a SR4,T4 or T5, they all come with ATF right from the factory, and if the trans to tcase seal is bad, it will allow the ATF to leak into the Tcase, colloring the oil red

    The final option is that it has synthetic oil in it
    Lots of them are red
    Such as RED LINE

    I personaly seen all 3 posabilities happen

  11. #31
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    תודה שחר, שלחתי לך ה"פ.

    לצערי אין לי תקציב, בייחוד אם אני צריך עכשיו לעשות אוברול לגיר.
    כנראה שלא יהיה מנוס מהחלפת סינכרונים, זה כבר איזה 400 ש"ח לפני מע"מ...יותר ממה שתכננתי להוציא כרגע, אבל אם זה מה שצריך אז זה מה שצריך.

    ג'ו, ע"פ איך שהרכב הזה היה מתוחזק בעבר רוב הסיכויים שמדובר על שמן גיר לגיר אוטומטי או איזה שמן אחר בצבע אדום.

    נקודת האור היחידה בנושא הזה היא שלמרות חששותי הרבים, ברגי הריקון והמילוי דווקא יצאו יחסית בקלות. אחרת בכלל זה היה סיפור רציני לסדר את זה. (בייחוד הבורג ריקון של הטרנספר שהוא פיצפון ובעייתי מבחינת חליצה, לפחות אצלי)

    מחר אני אפרק את הגיר (בטרנספר אני לא נוגע כרגע למרות שמבחינתי הוא החלק החשוב יותר מהגיר, אותו אני לא הולך להחליף בעתיד ואת הגיר אולי כן) ואבדוק מה צריך להחליף. בתקווה שרק את האטמים ואת הסינכרונים. אבל אי אפשר לדעת.

    תודה, מחר אני אעלה תמונות של הגיר מפורק ואחרי שטיפת סולר נוספת.

  12. #32
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    יוסי, זה T176 ודנה300 .

    מיכה, שוב: תרים קודם מכסה ותראה מה העניינים. למה אתה זורק את עצמך לתוך פרויקטים? הגיר לא עשה שום סימנים שהוא דורש טיפול. חכה. תרים מכסה ואז תחליט.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  13. #33
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    ברור שאני לא קונה כלום לפני שבודקים את המצב.
    בגדול אני מחר בבוקר פותח את הגיר ובודק, עד כמה שאני מבין, מה המצב שלו.
    בכל מקרה אני צריך לנסוע ליאנוביץ' כדי לקנות צלבים, אז כנראה אקנה גם לפחות סט אטמים חדש (אלא אם כן אפשר להשתמש בסיליקון בלבד).

    הקטע עם השבבים קצת הלחיץ אותי.

  14. #34
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    פירקתי את הגיר, חסרים לי כלים אז אני אצטרך להמשיך עם זה מחרתיים. היום אני אצטרך לחפש כלים.

    עושה רושם שלפחות סינכרון אחד טחון לגמרי, יש לי עוד 2 לבדוק (השלישי תקין) לצערי רק אחרי שאפרק את הגיר לגמרי (אני חייב כדי להחליף את הסינכרון) אני אדע.
    המיסבים עושים רושם בסדר. לא הרגשתי חופש בהם והם זזים חלק.

    יש רעיונות מאיפה לרכוש את הכלים הנחוצים? רצוי שם של חנות.

    תודה
    מיכה

  15. #35
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    אלו כלים אתה צריך מעבר לכלים הרגילים שיש בארגז הכלים?
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  16. #36
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    בתור התחלה חולץ מיסבים.
    כמו שיש בתמונות בספר דרג ג'.

    אני כרגע תקוע בשלב של הוצאת המיסבי קצה.

    אני עוד מעט אסע לת"א לקנות כלים. מקווה שאמצא מה שאני צריך.

  17. #37
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    חרא :cry: :cry: :cry: :cry:
    ליאנוביץ' אין את הסט שיפוץ. אתמול נקנה האחרון.
    רק בעוד חודש יהיה להם.

    רעיונות מה לעשות יתקבלו בברכה. אם יש אתר באינטרנט שאפשר לקנות דרכו אני אשמח לדעת.

    אוףףףףףף

  18. #38
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    אתה לא צריך חולצים בשביל להוציא את המיסבים האלה, במיוחד כשאתה ממילא מתכוון להחליף אותם:

    תשאיר את הרינג שעוטף את המיסב, על המיסב, שים בין הרינג ובין הקייס של התיבה משהו שנכנס ברווח. תתחיל בשייבה דקה ובסוף תעבור לאומים עבים. דפוק על הציר וכך הוא ישתחרר מהמיסב. קשה להסביר בכתב, קל לבצע.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  19. #39
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    לא תכננתי להחליף אותם. עד כמה שאני מבין הם בסדר.

    מה לעשות עם הנושא של קיט השיפוץ?

  20. #40
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    נסה לחפש "עזראכו" .

    אם לא, תן לאצבעות ללכת במקומך: "דפי זהב" . בסוף תמצא.

    אתה יכול גם לשים מוטות הברגה ארוכים במקום הברגים המקוריים ובמקום להכות על הציר פשוט לדחוף אותו עם המחזיק המקורי שלו.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. הורדת שלאקה (שאלות בנושא הורדת שלאקה)
    על ידי tkui בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 10-08-07, 23:37
  2. הורדת צריכת הדלק
    על ידי didind בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 24
    עדכון אחרון: 09-05-06, 12:30
  3. הורדת מדבקות ישנות
    על ידי ישי.פ בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 10-04-06, 21:35
  4. הורדת ספר רכב
    על ידי thegood1 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 14-07-05, 10:29
  5. פרוצדורה לגבי שינוי צבע ברשיון
    על ידי UNIX בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 25-07-04, 21:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •