Close
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 41 עד 57 מתוך 57
  1. #41
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    מצאתי באתר הזה את מה שאני צריך לדעתי:
    http://www.jeep4x4center.com/cj8/t176.htm

    אני מדבר על חלקים 8,21,34 ו38.
    האם אני צריך משהו נוסף?

    תודה
    מיכה

  2. #42
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    22
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  3. #43
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    את זה אני מקווה שאתה מכיר:
    http://www.jeepolog.com/j6tech_t176_overhaul.htm
    CTRL+A יעזור לך לקרוא (ודרך אגב, צריך לתקן את הצבעים בכתבה הזו)

    http://www.jeepolog.com/jp_forum/vie...r /> E2%E9%F8

    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  4. #44
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    את 22 כבר יש לי.

    תודה עירא, שכחתי שזה קיים.

  5. #45
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    ההרכבה תעשה בסדר הפוך כפי שמפורט בספר , ע"י שימוש בגלמים
    למה הכוונה בגלמים?
    מאיפה אפשר להשיג?

  6. #46
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,438

    ברירת מחדל

    תייצר לך, או שתקפוץ אליי ותיקח. אתה צריך צינורות כלשהם, פלסטיק או מתכת, שיהיו בקוטר של ציר הקונטרה-גיר ושל ציר הרוורס, ובאורך שבין שתי הדיסקיות משני צידיהם של הצירים האלה. אתה צריך את הגלמים האלה כדי למלא את החלל שבתוך הקונטרה גיר וציר הרוורס על מנת שהרוליקים לא יפלו בזמן ההתקנה. לאחר ששמת את הקונטרה גיר במקום ואת ציר הרוורס אתה דופק את הצירים המקוריים למקומם תוך כדי שהצירים המקוריים דוחפים את הגלמים, וכך הרוליקים לא יזוזו ממקומם.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  7. #47
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    אוקי זה מה שחשבתי.
    אני אפרק אצלי והכי הרבה אלך לחרט שייצר לי כאלה מפלסטיק. זה בטח לא יעלה הרבה.

    חוץ מזה יש עוד איזה שהם כלים ייעודיים שיכול להיות שיחסרו לי?

    כרגע אני צריך להצטייד במפסק טבעות אבטחה (אין לי מושג מה השם שלו).
    בחולץ (רצוי רב תכליתי)
    ובגלמים האלה.

    יש לי שמן וקניתי גם גריז. בספר רשום וזלין, אפשר להשתמש בגריז רגיל או שחובה להשתמש במשהו אחר?

  8. #48
    חבר רשום עירא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2003
    מיקום
    בין סניף בנק למעיין
    הודעות
    2,377

    ברירת מחדל

    בעיקרון גריז רגיל לא טוב כי הוא עלול לחסום את המעברים. אצלי השתמשתי בגריז.
    תגיד לי אתה רציני ללכת לחרט בשביל התותבים? תאלתר חביבי תאלתר (וזה במידה שלא תיקח מחנן) אני חתכתי חתיכה מצינור שהיה ידית של מכשיר לשטיפה של הרכב שהיה בקוטר המתאים (יש שם אופצייה למשחק של 2-3מ"מ בקוטר של הצינור וזה הרבה).
    לגבי המפסק טבעות(נדמה לי שהשם הוא סי קליפ REMOVER), אני השאלתי מחבר אחד שהיה עם ראשים מתחלפים (כזה של SIGNAT עולה 50ש"ח) והוא היה קצת עדין מדיי אבל איתו ועם שני מברגים הסתדרתי.

    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  9. #49
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    כמובן שאם יהיה לי דרך לאלתר משהו אז אני אאלתר. אני בטוח שהחרט לא יקח ממני כלום על זה. בסה"כ מדובר על פלסטיק.

    צריך לבדוק מה הקוטר.

    תודה

  10. #50
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    אזור נחשון לטרון
    הודעות
    890

    ברירת מחדל

    אתה לא צריך שום כלי יעודי לכל השיפוץ של הגיר שלחתי לך תמונות שמראות איך לחלוץ את המייסב עם כמה חתיכות עץ ופטיש בריא , נכון נראה קצת כמו מדורה אינדיאנית אבל עובד .

    אל תשתמש בגריז . זה סותם את המעברים ועובד לרעתך עם הזמן תשתמש ווזלין ואם תרצה שיהיה יעיל יותר תקרר אותו לפני.

    לשחרר את הטבעות הקפיציות כמו שחנן אמר שני מברגים יעשו את העבודה ואם תקריב אותם ותחדד להם תראש לשפיץ יהיה לך נוח יותר.

    בהצלחה
    סיקס 89, ארוך,נעול כפול ,נועל mtr , סטנדרטי.
    היילקס 97 , נעול אחורה ובקרוב קדימה , סט ראנצ'ו , סטנדרטי
    היילקס 95 טוטאל לוס אחרי תאונה.

  11. #51

    ברירת מחדל

    לשחרר את הטבעות הקפיציות כמו שחנן אמר שני מברגים יעשו את העבודה
    אם בכל זאת תרצה את הכלי היעודי דבר איתי. אני בת"א כל יום.

    אביגדור

  12. #52
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    אני ארצה. לא אוהב להשתמש באילתורים, בייחוד כשמדובר על חלק שאני רוצה להשתמש בו שנית (אני אלוף באילתורים, את הטבעות הקטנות על המיסבי קצה פירקתי בצורה משעשעת למדי)

    חוץ מזה, חולץ טוב זה דבר מאוד שימושי.
    מחר אני אסע לת"א לחפש כלים. מקווה למצוא בקלות.

  13. #53

    ברירת מחדל

    מחר אני אסע לת"א לחפש כלים. מקווה למצוא בקלות.
    אני אשתדל לזכור לקחת את זה איתי מחר, אשמח עם תזכיר לי בערב.

    אביגדור

  14. #54
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל

    לקחת מה?
    חולץ? אני רוצה לקנות אחד. אם אתה רוצה למכור אז בהחלט יש על מה לדבר.

    נמשיך בה"פ

  15. #55
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: הורדת גיר - פרוצדורה.

    קניתי היום חולץ מל.כ
    קניתי למעשה 2. אחד 2 זרועות מרובע. הוצאתי איתו את המיסב האחורי, של המוט שמתחבר לטרנספר. היה מתאים בול למשימה.
    את המיסב הקדמי הייתה בעיה להוציא כי החוץ הקטן היה קטן מידי (המוט ארוך מידי) והחולץ השני שקניתי, 3 זרועות 250מ"מ, היה גדול מידי.
    בכל מקרה, אחרי שפרקתי את המוטות התחתונים הוצאתי את כל רכיבי הגיר, אחרי שהמוט שמתחבר לקלאץ' היה בחוץ פשוט החזקתי אותו מהמיסב ודפקתי את הקצה שלו בקלות על השולחן (טוב לא ממש בקלות) והמיסב יצא. לדעתי ללא כל פגע.

    פירקתי את כל שאר החלקים, שטפתי אותם טוב עם ספרי ניקוי קרבורטורים וניקיתי טוב את התיבת גיר (עוד לא נגעתי במכסה ובידית עצמה, משאיר את זה לסוף) וצבעתי את המשטחים החיצוניים.

    עכשיו אני מחכה שהחבילה שהזמנתי מחו"לח תגיע. יש לי שם את כל מה שצריך בשביל השיפוץ.
    חוץ מזה, לצערי/שמחתי התברר לי שחוץ מסינכרון אחד טחון (נדמה לי של ההילוך הרביעי) כל השאר במצב טוב ולא ראיתי שחיקה בגג"שים. היו המון שבבים בגג"שים ובשמן. הכול נוקה.

    עכשיו אני צריך להשיג תותב להילוך האחורי ולהילוכים הקדמיים.

    החולץ הקטן עלה 40 שקל, הגדול 80. פלייר קפיץ עם רשים מתחלפים של סיגנט עלה לי 80 ש"ח.
    בנוסף קניתי 4 פיטמות גירוז חדשות (לכל מיני פרוייקטים נוספים) מקדח ומברז. עלה עוד 80 ש"ח בערך. פטמ גירוז אחת תחליף את הפטמה שהייתה במנגנון דוושה. האחרות כמו שכתבתי מיועדות למשהו אחר.
    בנוסף החלפתי מיסב לחץ. לא הייתי בטוח אם שלי תקין. אבל בכל מקה יש לי ספייר עכשיו, אם מישהו צריך הוא מוזמן ליצור קשר. יש לי גם 3 סינכרונים במצב לא רע.


    פינת הבקשות :-)
    אם למישהו יש גיר T176 ישן ולא תקין, אני אשמח לקחת כמה חלקים. הרעיון הוא ליצור תותבים להילוכים ולהשתמש בגיר הראשון למרכז את הקלאץ'. זה רק אם אמצא גיר לא תקין בחינם או תמורת סכום סמלי. אין לי צורך, כרגע, בשום חלק אחר.

    הטרנספר עבר ניקוי עם ספריי קרבורטורים (קניתי בזול 12 מיכלים ב15 שקל מיכל גדול) וסולר. בנוסף צבעתי אותו שיראה יפה :-) ועכשיו הוא מחכה להרכבה.

    מנגנון הדוושה עבר שיפוץ רציני (אולי הכי רציני בכל הפרוייקט) המזלג הוחלף, הוחלף גם הגומי והקפיץ שלו (והמיסב כמו שכתבתי) בית המצמד נוקה (עוד 2 מיכלי ניקוי קרבורטורים :-)) והוא נצבע גם כן (היתרון בצבע חדש הוא שאתה רואה איפה הרכב חטף מכה, פשוט אין שם צבע). כנראה מחר אני ארכיב את הבית מצמד.

    כמו שכתבתי, המנגנון דוושה שופץ מאוד. לצערי לא היה ליאנוביץ שטנגה (נדמה לי שככה קוראים לחלק בצורת ך) לכן הוא לא הוחלף. ברגע שיגיע חלק חדש הוא יוחלף.
    מישהו בעבר עשה קומבינה רצינית על המנגנון הזה, לא קומבינה טובה כמו של נמרוד אלא משהו אחר, אני מקווה שהצלחתי להחזיר את החלקים לתצורתם המקורית. אחד מהזרועות שמחזיקות את הציר דוושה (זה שבצד אחד מחובר למנוף דוושה ובצד השני ל ך) הייתה שבורה לגמרי. ניקיתי אותה מהריתוכים שעשו עליה בעבר (חריוני יונים זו הגדרה די טובה לריתוך שהיה שם) וריתכתי מחדש בצורה לא רעה בכלל אם יורשהלי לומר (מה לעשות, בסופו של דבר גם אני לומד).
    את החורים שנשחקו בציר עצמו (בזרועות הקצרות) מילאתי בריתוך ואחרי כמה נסיונות קדחתי את החורים מחדש כמו שצריך. מחר אני אסדר את ההברזה לפטמת גירוז וארכיב את כל המנגנון מחדש.

    בסה"כ אני חייב לציין שלמדתי המון. יש כמה דברים שלא ממש הבנתי (למשל איך המיסב לחץ עובד ומה הוא אמור לעשות) אבל ניתן לומר שכישורי המכונאות הבסיסיים שלי עלו מדרגה, כמו כישורי הפבריקציה שלי. (אני רק מקווה שכל מה שעשיתי לא ישבר אחרי או באמצע הנסיעה הראשונה...או בכלל :-))

    ברגע שהחלקים של הגיר יגיעו אני אמשיך לכתוב פה מה עשיתי ואשמח לתגובות.

  16. #56
    חבר רשום Demolition Man's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2006
    מיקום
    נהריה
    הודעות
    119

    ברירת מחדל חוזר: הורדת גיר - פרוצדורה.

    lizard תוכל לפרסם רשימת כלים ופרוצדורה כללית How-to על תיבת ההילוכים?
    אצלי הילוך 2 ו 3 חורקים (כרגע דאבל קלאץ עם או בלי גז ביינים עושים את העבודה).
    בעתיד הקרוב מתכוון לשפץ את הגיר בסוף שבוע אחד, אין רכב אחר :-( .
    People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it.
    I'm learning to Fly

  17. #57
    חבר רשום lizard's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2005
    מיקום
    כפר טרומן
    הודעות
    11,711

    ברירת מחדל חוזר: הורדת גיר - פרוצדורה.

    עוד לא סיימתי את השיפוץ כי החלקים עוד לא הגיעו.
    יש מדריך שעירא המליץ עליו. די מפורט.
    לי באמת שאין מספיק ידע על מנת שאוכל לכתוב על זה מדריך.

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

נושאים דומים

  1. הורדת שלאקה (שאלות בנושא הורדת שלאקה)
    על ידי tkui בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 10-08-07, 23:37
  2. הורדת צריכת הדלק
    על ידי didind בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 24
    עדכון אחרון: 09-05-06, 12:30
  3. הורדת מדבקות ישנות
    על ידי ישי.פ בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 10-04-06, 21:35
  4. הורדת ספר רכב
    על ידי thegood1 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 14-07-05, 10:29
  5. פרוצדורה לגבי שינוי צבע ברשיון
    על ידי UNIX בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 25-07-04, 21:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •