לא באמת הבנתי את השאלה.נכתב במקור על ידי karlos
אתה יכול לפרט ?
אם יד חופש לידית, זה בדר"כ במנופים בין הידית לטרנספר.
אם הידית זזה (כלומר, יש חופש), עדיין יכול להיות שהטרנספר נשאר במצבו.
חבר מעונין לקנות סופה, בסיבוב שעשינו ברכב שמתי לב
כי בכל המצבים של הטרנספר, לאחר השילוב הידית פיסית לא נשארת במקום כי אם יכולה לזוז
יש לציין כי הטרנספר נשאר משולב ולא קפץ גם ממכות גז.
מניסיוני עם הסופה המצב לא מוכר אם הידית זזה אז הטרנספר לא משולב.
הואלו כמה סברות.
התרשמותכם?
" IF IT BLEEDS WE CAN KILL IT "
לא באמת הבנתי את השאלה.נכתב במקור על ידי karlos
אתה יכול לפרט ?
אם יד חופש לידית, זה בדר"כ במנופים בין הידית לטרנספר.
אם הידית זזה (כלומר, יש חופש), עדיין יכול להיות שהטרנספר נשאר במצבו.
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
השאלה היא מה הסבירות היותר גבוהה שבמאמץ גדול השילוב של הטרנספר ישתחרר
מה שיעיד אולי על בלאי בגג"ש או שסבירות גבוהה שזהו רק כיונון של המנופים?
אני מדבר על תזוזה גדולה (10 ס"מ ) של הידית בכל המצבים.
" IF IT BLEEDS WE CAN KILL IT "
אתה יכול לבדוק את זה בקלות.
תשחרר את המנופים מהטרנספר, ואז תראה אם החופש נשאר.
אם כן, אז זה לא המנופים, אלא פנימית.
האם זה בלאי שיגרום לטרנספר לקפוץ ? יום אחד בטוח שכן.
כמה היום הזה רחוק ? אי אפשר לדעת מראש.
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
חופש בידית הטרנספר שבתוך הרכב אינה מעידה על חופש בטרנספר.
הידית בתוך הרכב מחוברת בלחץ עם גומי ופחית ברזל ,לעוד ידית שמחוברת לבודי של הרכב.
לדעתי פשוט צריך להחליף את הגומי והפחית.
אם אתה רוצה לבדוק באמת חופש בידית אתה צריך לרדת מתחת לרכב ולבדוק את הידית
שיוצאת ישירות מהטרנספר.
תודה לזאביק ול "קלארק", על על התשובות
זה פחות או יותר מה שהנחנו.
תודה
" IF IT BLEEDS WE CAN KILL IT "
שמרו על קשר