התיבה של סופה 2 עדיפה בכל מקרה .
הרבה יותר מדוייקת ( לא משייטת בכביש ) ,היגוי יותר קשה ברמה הנכונה , ונתפסת עם ארבעה ברגים לעומת שלושה ברוב התיבות האחרות .
אילן
על הסיקס היום מורכבת תיבה הידראולית של gm. כמו רוב הסיקסים לדעתי.
על המדף יש לי תיבת הגה של סןפה 1 ותיבה של סופה 2.
מה ההבדלים בין התיבות מבחינת נוחות ודיוק ההיגוי בסוף?
שווה להחליף את התיבה הנוכחית?
התיבה הנוכחית תקינה וההיגוי טוב עד טוב מאוד במונחים של סיקס. אבל אם אפשר לשפר עוד אז למה לא?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
התיבה של סופה 2 עדיפה בכל מקרה .
הרבה יותר מדוייקת ( לא משייטת בכביש ) ,היגוי יותר קשה ברמה הנכונה , ונתפסת עם ארבעה ברגים לעומת שלושה ברוב התיבות האחרות .
אילן
אילן תודה.
צריך ליצר לה תושבת חדשה?
ובכלל מה ההתאמות הנדרשות בהחלפה כזו?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
תבדוק את מידת היציאה בתיבת הגה.
אצלי שעברתי מתיבה של רכב אמריקאי לתיבה של סופה הייתי צריך להחליף את המוט...יש שני גדלים.
הברגים התאימו בלי שינויים אבל התיבה של הסופה היתה יותר ארוכה מהקודמת. עלול ליצור בעיה אם יש לך טמבון נמוך או משהו בסביבת התיבה
שמרו על קשר