Close
עמוד 1 מתוך 4 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 61
  1. #1

    ברירת מחדל ויגו או האנטר?

    אם הכוכבים יסתדרו בשורה, עוד כמה חודשים לי-סינג הולכת ולא כדי לחזור, לאחר שהבנתי שהיא גם עולה לי כסף וגם מגבילה אותי מלהחזיק רכב א' אמיתי.
    המצב הרפואי של חוליות הגב שלי הוא כזה שאני לא יכול יותר להרים חלקים כבדים לפחות כמה חודשים קדימה (הבעיה היא לא בנסיעה אלא בנשיאה) - אז כל נושא גרוטאות שטח אספנות גם צריך להיפסק.
    מה שמביא אותי לרכב שטח מודרני. עכשיו תעזבו אותי מהתפלפלויות ומסלול ההחלטה עד כאן - לא, אני לא קונה דיסקברי 3 וגם לא גראנד. אני רוצה היילקס ויגו. אבל הם יקרים. אז אולי המתחרה היחיד שלו - האנטר.
    בכל מקרה ידני, עם נעילה אחורית מקורית.
    האנטר עד 2010 הוא באורך 5000 מ''מ. גם ויגו וגם האנטר אחרי 2010 באורך 5200 מ''מ רק השלוחה האחורית של ויגו מסודרת יותר טוב. כולם עם בסיס גלגלים של 3 מטר.
    אני זוכר תנוחת נהיגה מזעזעת בהאנטר. נניח שמתרגלים או מחליפים מושב...
    מבחינת מחיר, בסכום של ויגו אפשר לקנות האנטר חדש ב3-4 שנים, ועם קילומטרז' סביר. אני לא רוצה כלי עם יותר מ200 אלף ק"מ כי זה הגיל שבו מתחילות להתפתח כל הצרות של המסילה המשותפת, ומצד שני אם זה רכב שפונק בדלק איכותי, זה הגיל שעוד אפשר להציל אותו עם טיפול מונע של ניקוי ומסננים בדלק ובשמן.

    אז..

    אני יודע שכמה חברים כאן הצטיידו ומטיילים עם האנטר מהשנתונים הרלוונטיים. טוב? לא טוב? ממה להיזהר?

    שתפו שתפו.... אני אמשיך בשאלות עם התקדמות הדיון.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  2. #2

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    Click image for larger version. 

Name:	1ft1bj.jpg 
Views:	746 
Size:	32.5 קילובייט 
ID:	120608

    משמאל זה הפרצוף שלי כשאני מקבל מפול הרכבים של העבודה את אחד הדימקסים ומימין זה שדוחפים לי את האנטר...

    תנוחת ישיבה מזעזעת זכרת...אצלי ברך ימין לחוצה על הדאשבורד, מה לגבי רעידות? כל האנטרים שאי פעם קיבלתי ב5 שנים האחרונות רעדו, יותר מהדיפנדרים, יותר מאלטו 3 בוכנות לא מאוזן בסרק.

    מתלים שבועטים בגב, מניח שניתן לשפר...

  3. #3
    חבר רשום yoni_0000's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,720

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    היו לנו כאלה בעבודה עד שהגיע הטרייטון (המוצלח בהרבה). זו הרגשה אישית - הרכב מרגיש לי כמו גרוטאה. חלש, צמיגים של אופניים, מרווח גחון גרוע, מתלים רופסים וכאמור תנוחת נהיגה מזעזעת. אין לי בסיס השוואה לטויוטה.
    כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jun 2005
    מיקום
    סביון גני יהודה
    הודעות
    391

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    מציע לשקול שוב את הדיסקברי 3...
    יש נעילה אחורית אמיתית, נוחות ללא תחרות, מחירים סבירים וכבר כל המחלות ידועות ופתירות.

    מוזמן לסיבוב,

  5. #5
    חבר רשום יובל48's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2004
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,120

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    אני כבר שנה חמישית עם האנטר ,2010 ו 2011,לא כ"כ מבין על מה מתלוננים.
    אבל אולי אני סתם ספרטני,לא התלוננתי על הסופה וגם לא על ההילקס 2002
    מבחינת נוחות נסיעה,כך ש.....גם מבחינת כח מנוע לא מתלונן, ה 136
    המוצהר טוב לי בודאי יותר מה 103 של ההילקס ולא חסר כח לא בכביש ולא בשטח.
    בעיית זוית הגישה ועוד יותר הנטישה מוכרת לרוכבי הטנדרים,
    ומיגבלת מידת הצמיגים הגובה מחייבת נהיגה זהירה יותר.
    בעייה אחת שמטרידה אותי כרגע היא קרעים בפח של ארגז המטען הפתוח שעליו מונח
    ארגז סגור עם תאי צד וגגון המשקל של הארגז הנוסף והעמסת משקל
    מפעם לפעם על הגגון לצרכי עבודה הם האחראים למצב היום.יתכן שלרכב אחר זה לא היה קורה אבל אין לי מקור להשוואה.
    take nothing but memories
    leave nothing but footprints

  6. #6
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    הודעות
    23,243

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    אסף, אתה גבוה והרגליים שלך ארוכות.
    תנוחת הנהיגה ברוב הטנדרים מהמזרח אכן בלתי אפשרית עבורך.

    אבל ככה זה בטנדר יפני שתוכנן ויוצר בתאילנד עבור שווקי מזרח אסיה בעיקר. הנדסת האנוש בכלים האלה מכוונת לאנשים קטנים עם רגליים קצרצרות וידיים ארוכות. מין אורנג-אוטנגים כאלה. זו הסיבה שמושבי הנהג גבוהים מדי, וגלגלי ההגה נמוכים ואופקיים מדי. זה לא מתאים למבנה גוף מערבי.

    המצב בויגו קצת יותר טוב אבל לא בהרבה. כי גם בטויוטה מאמינים במושב גבוה מדי ובגלגל הגה נמוך מדי שנמצא אי שם בין הברכיים.
    אבל בויגו יש מושבים יותר טובים - ואיפה שההאנטר באמת הכי גרוע מכולם זה המושביים הקדמיים. לא תומכים ולא אוחזים בשיט. בגלל זה הברך שפוגעת בדשבורד היא פיצ'ר ולא באג - היא מונעת מהנהג להתגלץ' קדימה וליפול מהכיסא.....

    מתלים איומים - זה טנדר. למה אתם מצפים?....
    בניגוד לרכב מהעבודה, בטנדר פרטי שמשמש ליומיום ולטיולים ולא מעמיס טון בארגז, החלפת כל מערכת המתלים לסחורה איכותית ומותאמת אישית היא לא פינוק אלא חובה.
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  7. #7

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    ההנחה היא שיום אחד אחרי, איזה טנדר שלא יהיה, יזכה לסט קפיצים ובולמים ולצמיגים 32". גם זה וגם זה חובה לשיפור איכות הנסיעה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    מה עם עוד חברים שנוסעים בהאנטר? קצת תמיכה..?

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    עוטף ישראל , כרם שלום
    הודעות
    130

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    מה ששמעתי מעמיתיי היערנים בקק"ל, ההאנטר הוא דרעק גדול.

  10. #10
    חבר רשום גל מגל's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2006
    מיקום
    על האש
    הודעות
    231

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    3 שנים עם האנטר.
    אנסה לסכם.

    הדגם המוסדי פחות מומלץ מגיע עם צמיגים צרים ואיבזור פנימי בסיסי בנוסף המושבים שונים לרעה.

    אצלי דגם פרו אוטומטי עם נעילה אחורית נשלטת 2007 ארגז קצר.

    מושבים קידמיים - טנדר יפני קח בחשבון אם יש לך בעיות גב בשניהם תיאלץ להחליף לכיסא של אספיר. ויגו והאנטר אותו דרעק בשנים האלה.
    תנוחת ישיבה כמעט זהה. לי בויגו וגם בהילקס החדש קשה למצוא תנוחה נוחה.
    בהאנטר סביל (אני 1.80...).

    בעיות ידועות בהאנטר:
    אין שונה מרכב דיזל מודרני.
    הegr יחייב ניקוי,
    עוד דבר ששווה לבדוק הוא שסתום הwest gate לוודא שהוא לא תפוס.
    עלות מזרק דנסו 1250₪

    בגדול רב הדומה על השונה. טנדר יפני לטוב ולרע.

    אם יש בעיות גב אז למה טנדר?
    לא נכשלתי, רק מצאתי 10,000 דרכים בהם זה לא פועל.(תומס אדיסון)

  11. #11

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    טנדר כי זה הדבר הכי קרוב לרכב שטח לטיולים שיכול גם להיות רכב א', גם להיות בשנתון סביר (מעל 2008) וגם דיזל (כי אני עושה 30000 קמ בשנה) במחיר שמתאים לי ובעלויות שאני יודע לאכול.
    ואני חייב לומר שמנסיון עם טנדרים, סט אולדמן למשל, ומידת גלגל 32", הנוחות ממש בסדר ובשטח אפילו טוב יותר מכמה רכבי פנאי שטח רופסי מתלים שסוגרים את הפרונט על כל חריץ ושולחים את הזנב למעלה.

    אני שואל את עצמי למה הדעות כה חלוקות בעניין ההאנטר. נראה שמי שמחזיק כזה פרטי מרוצה, ומי שמשתמש בכזה מוסדי, ממש לא. אבל זה אותו רכב...

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  12. #12
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,991

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    אני נוסע על כזה מוסדי (או רכב חברה, או איך שתקראו לזה),
    ואני ממש מבסוט ממנו.
    נכון, יש לו סגירת מתכת לארגז, בגובה הקבינה, וזה מן הסתם מרסן מעט את הישבן.

  13. #13
    חבר רשום yoni_0000's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,720

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    כי מי שלא משלם עליו יכול להרשות לעצמו להיות יותר ביקורתי לגבי ביצועים, ומי שכן משלם עליו אומר תודה שהוא מניע כל בוקר ובסה"כ עושה את העבודה..

    וזה הסיפור שלו.. האמינות סבירה, המחיר סביר, ביצועי השטח והכביש סבירים (מינוס..), אבל בסה"כ אם לא תדחוף אותו לקצה הוא יביא אותך לאן שתצטרך. אין ספק שמתלים טובים וצמיגים גדולים יעשו שיפור משמעותי בשטח.
    כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    אני כבר מעל 10 שנים עם האנטר שלי 2007. כעת עם 270,000 קמ. הרכב עם ארגז סגור, ידני. החלפתי לבולמי אולדמן. זה רכב העבודה שלי כך ש 95 אחוז מהזמן על הכביש ופעם בחודש מטייל, כולל כ 3-4 טיולי מדבר של מספר ימים.

    לאחרונה התגלתה בעיית סחיבה שתפתר, מקווה, בקרוב עם ניקוי שסתום זה או אחר. מעבר לזה הרכב היה חף מכל תקלה.

    נוחות הנסיעה בכביש מעולה וגם אחרי יום שלם על ההגה (רכב חלוקה עם הרבה נסיעות עיר, חניות, פקקים או הלוך חזור לרמת הגולן) מרגיש רענן. שעתיים בפלואנס של אישתי ובא לי לעצור לשעור פילאטיס. לא מבין את התלונות על תנוחת ישיבה ואיכות הכסא (אני 1.78מ). כנראה שזה אינדיודואלי.

    בשטח נוחות הנסיעה סבירה (עם האולדמן. עם הבולמים המקוריים זה היה על הפנים). מבחינת יכולת עבירות אני מאוהב באוטו הזה. הוא מאפשר לצלוח באלגנטיות מעברים מורכבים בלי להשתולל על הגז. אני מניח שזה בזכות מהלך מתלה ארוך, הרבה כח בסלד נמוך (כמו כל מנוע דיזל), נעילה אחורית אמיתית וגם הנהג כנראה עושה משהו טוב. במעברים מורכבים אני מתכוון לשבילי טיולים רגילים עם המעלות המוכרים (כמדומני רק בוורדית נאלצתי לסגת כי מרחק הסרנים התלבש בו זמנית על 2 מדרגות הסלע והרבה פודרה. גם היילקס חדש שהיה איתי עם צמיגי שטח מלא לא עלה באותו היום.)

    יש לי גם לא מעט שעות ויגו(ים) בטיולים עם חבר טוב גם כנוסע וגם כנהג. אני לא הבחנתי בהבדלים משמעותיים מלבד אלו:
    1. הויגו מהשנתונים האלו 2008 היה חלש מהאנטר
    2. ההילוך הראשון של הויגו ארוך יותר מה שנוח בנסיעה איטית כך שאין צורך לשחק בין ראשון ושני.
    3. הפלסטיקה בויגו טובה יותר ויש פחות קרקושים (יתכן והקרקושים אצלי כתוצאה מיותר מידי שנים עם הבולמים המקוריים).


    אני אוהב טנדרים יפנים. מאוד. מבחינתי אין סיבה לנסוע ברכב אחר. יש לו ערך מוסף של תא מטען אין סופי ובלי הרבה פשרות אחרות.

    טויוטה או מיצובישי? חדש טויוטה ומשומש מיצובישי. קשה ויקר לקנות טויוטה משומשת במצב טוב ולכן לדעתי מיצובישי משומש זו עסקה טובה יותר.

  15. #15
    חבר רשום אדי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    פרדס חנה
    הודעות
    1,264

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    מניסיון ארוך, אבל קצת רחוק, על האנטר מוסדי (אוטומטי, הדגם הפשוט, המנוע החלש), כמה נקודות שאני זוכר:
    • נוחות: המושבים אכן לא כל כך נוחים, אבל עברתי על האנטרים שונים (חדשים) מעל 200,000 ק"מ, רובם בכביש והמצב היה סביר. הפנים מאוד בסיסי, לא הפריע לי באופן אישי, אבל צריך לקחת את זה בחשבון.
    • ביצועים בכביש: סביר להתנהלות יום-יומית, לא מעכב את התנועה :-)
    • שטח:
      • בסה"כ עבירות סבירה במגבלות זוויות המרכב (הייתה נעילה אחורית), להערכתי מספיקה לרכב טיולים משפחתי.
      • זווית הנטישה בדגמים המאוחרים יותר בעלי הארגז האורך מאוד בעייתית ומחייבת תשומת לב.

    • צריכת דלק: בסביבות 8-10 ק"מ/ליטר, רכב חדש עם צמיגי כביש במידה מקורית (רוב הנסיעות היו בינעירונית, לעתים פקקים).
    • אמינות: אצלי היו חדשים ולא עבדו קשה מדי, אז אני לא יכול לחוות את דעתי בנושא, פשוט לא היו צרות. באחד מההאנטרים שהגיע לסביבות ה150-160 אלף ק"מ התמסורת התחילה להרגיש קצת בלויה.


    בהצלחה,
    אדי

  16. #16

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    אז בדקתי וגיליתי שאולדמן אומרים שאי אפשר להגביה האנטר ביותר מ 10ממ. והם ניסו.
    לא טוב.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  17. #17

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    מה הבעיה בלהגביה את הרכב? זה קליפ שערכתי בזמנו כבדיחה אבל האנטר שם לחלוטין בנוי לשטח.

    https://youtu.be/YLThesRh8t4

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  18. #18
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,991

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    או שקישרת סרטון לא נכון,
    או ששכחתי איך נראה האנטר (הכי קרוב שיש שם זה פג'ארו ספורט, ואין לי מושג אם הוא זהה).
    (אגב, לא סרטון בדיחה כלל וכלל).
    אהבתי את התמונה ב01:00, של אוהלים באמצע הטיול בין הרכבים (שזה בד"כ סימן למישהו שנתקע לילה על מכשול (-; ).

    ואם נשים בדיחות בצד,
    יש הבדל בין להגביה רכב באופן פרטי תוך התחשבות בבלאי או שינויים נוספים שצריך לעשות כדי שהרכב יוכל לנסוע גם ביומיום, לבין חברה גדולה שצריכה לספק קיט הגבהה בסיסי שיעמוד בדרישות בטיחות/תפעול יומיומיות.
    עריכה,
    עכשיו זה הוביל אותי נכון.
    משום מה קודם הגעתי לסרטון של כמריר 🤔

  19. #19
    חבר רשום YoavR's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2005
    מיקום
    פתחת ניצנה
    הודעות
    1,493

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי opl צפיה בהודעה
    מה הבעיה בלהגביה את הרכב?
    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    תחלס הכל אפשרי.
    אולד מן מייצרים הגבהה שתעמוד בתקינה אוסטרלית. שם מדובר על יחס בין מהלך מתלה כולל לבין מהלך הפתיחה שנשאר לרכב
    Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing

  20. #20

    ברירת מחדל תגובה: ויגו או האנטר?

    אין עניין להגביה ולשבת על הבאמפסטופ. המבנה של המתלה למעשה לא מאפשר הגבהה שמשאירה מהלך מתלה בהחלפת קפיצים ובולמים בלבד.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

עמוד 1 מתוך 4 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. ספר רכב למיצובושי האנטר האנטר 2013
    על ידי Avihaysb@gmail.com בפורום רישוי רכב בישראל
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 14-03-18, 21:52
  2. חלקים לטנדר ויגו
    על ידי khaled_z בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 15-06-17, 08:25
  3. ויגו מול פאג'רו
    על ידי khaled_z בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 17-05-16, 16:19
  4. ויגו 2008
    על ידי פומפוי בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 31-07-14, 23:11
  5. הגבההת ויגו
    על ידי toy4FUN בפורום פורום טויטה Toyota
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 09-04-10, 20:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •