:shock:
או אולי הזדמנות עסקית...
הרבה מעבר למתיחת פנים הפעם, כמעט SUV , הנחמה - 2 סרנים חיים (בינתיים?)
קבלו פטנט מדהים...גם ביקיני גם גג מלא וגם סאן רוף...
עוד תמונות ומידע-
http://www.rockcrawler.com/reviews/j...2006/index.asp
אצלי הוא עבר :lol: יש לו תחת יפה ....אצלכם?
איך שלא תהפוך את זה ...
:shock:
או אולי הזדמנות עסקית...
איך שלא תהפוך את זה ...
בעיני הוא דווקא יפה מאד, ויש לו ברוך השם סרנים חיים!
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
יפיוף אמיתי.
אהבתי את הגוף דמוי הסירה, ואת הכנפיים הקדמיות.
כדאי לקרוא את המיפרט הטכני. מעורר תיאבון, ולא רק בגלל שני סרנים חיים. אלא בגלל יחסי העברה סטנדרטיים ואופציונליים מעניינים
בהמשך יהיה גם מנוע V8... מרכב ארוך עם 5 דלתות, טנדר... איזה יופי.
קצת מאכזב - גיר אוטומטי עם 4 הילוכים בלבד. הלו קרייזלר! העולם רץ קדימה עם 5, 6, 7 ואפילו 8 מהירויות...
סרנים - לא כתוב במיפרט איזה דגם.
צמיגים - שמתם לב שהרוביקון נפרד מה-MTR לטובת BF MUD הישן והטוב? אומר משהו לדעתכם?
כמו כן, אין יותר ברזנט, אלא רק גג קשיח פריק (מעניין איך יתייחסו לזה בישראל מבחינת רישוי... :evil: )
שימו לב שיותר אי אפשר להשכיב חלון קדמי :evil: מה יהיה?
חלומות באספמיה: אולי פעם, בעוד 10 - 15 שנים, יהיו לנו כאלה ארוכים, תחת השם "סופה 3"....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
אהבתי את העיצוב. הכנף הקדמית שכבר לא "אילתור" בשביל להתאים לסרן רחב- עכשיו, שוב, הכנף והכנפון הם חלק אחד שלא נוגס מהגריל... כמו לפני כמעט 30 שנה. והכנפיים שטוחות... שובו של הFLATFENDER כמעט..
מגיני סף מובנים, קוים יותר נקיים מבדגם הנוכחי, עוד הרבה פרטים... בסה"כ האבולוציה קיימת, אבל עושה רושם שיותר מתמיד מדובר בעיצוב חדש ולא עוד טלאי (הTJ עם כל החידושים בו, עדיין היה סוג של הטלאה).
מעבר לעיצוב אין חידושים- וטוב שכך.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
דווקא יש חידושים.
גיר ידני עם 6 הילוכים ומנוע V6 בנפח 3.8 המחליף את ה4.0L הותיק..
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
SUV, כבר נאמר.
יותר מידיי פלסטיק, כמו שזה נראה יהיו לא מעט מוצרי After market להחליף את הפלאסטיק העודף.
זוויתי מידי אבל זה כבר טעם אישי.
מצד שני המפרט הטכני הוא חלום של כל בעל ג'יפ מדורות קודמים.
סה"כ, צעצוע יאפי אופייני.
--?
עושה רושם שמה שצריך זה להחליף את החלק הזה בציר , לזה התכוונתי בהזדמנות עיסקית...נכתב במקור על ידי דרור ברלי
מי צריך ברזנט עם גג מושלם כזה?! חסר לך הרעש של הברזנט...כמו כן, אין יותר ברזנט, אלא רק גג קשיח פריק (מעניין איך יתייחסו לזה בישראל מבחינת רישוי... :evil: )
מבחינת רישוי אמורה להיות עם זה בעיה?!?! למה? הרכב מגיע בכל מקרה עם כלוב ספורט.
הכל כתוב בקישור שנתתי , 30 ו35 או 44(אני משער ברוביקון).סרנים - לא כתוב במיפרט איזה דגם.
איך שלא תהפוך את זה ...
מנוע בנזין זה לא חידוש. אם היו עוברים למתלים נפרדים- זה היה חידוש. בסה"כ הג'יפ נשאר ג'יפ, שלא כמו יצירות אחרות שנושאות את אותו שם (אם כי לא ראויות לו).נכתב במקור על ידי ערן המסוקס
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
http://www.rockcrawler.com/reviews/j...troduction.asp
כל החידושים בדגם החדש.
איך שלא תהפוך את זה ...
[quote="tayrie"][quote="דרור ברלי"]
מבחינת רישוי אמורה להיות עם זה בעיה?!?! למה? הרכב מגיע בכל מקרה עם כלוב ספורט.
quote]
חיים, אל תנסה לשכנע אותנו בטיעונים הגיוניים.
פה זה ישראל,הגיון לא חודר את משרד הרישוי.
מה יהיה כתוב ברשיון של רנגלר כזה? סגור? פתוח?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
דרור, אל תהיה קטנוני... :lol:
כמה שאני חושב על זה מאז שחיים שם את התמונות אתמול - הרנגלר החדש יפה, ונכון, ואני חושב שיש כאן פגיעה בול. אני די בטוח שזה יחזיר את החיוך אחרי שני הפספוסים קודמים מבית ג'יפ.
תחשבו עמוק לתוך העתיד - איזה עוד מכונית חדשה של היום יכולה להחליף את הג'יפים שלנו?
(תשובה - סופה סימן 2, והרנגלר הזה - במידה וימכרו בארץ כמויות רציניות, לא כמו הרנגלר TJ)
מכשירי תנועה - תקשיבו טוב - את הנבלה הזאת אנחנו רוצים שתביאו, וכמה שיותר מהר אינשאללה.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
יש גבול לכל תעלול , ברכב הזה כבר יהיה קשה להם לא להבין שהגג הוא אופציה.
מה יהיה כתוב ברשיון? - אולי "פתוח\סגור" או פשוט "פתוח" כי הגג פריק ברגע ולא באמת חלק מהבודי ...
איך שלא תהפוך את זה ...
פשוט יפה.
כמה שעיצוב הרכב הזה בבסיסו ישן, כך הוא נראה צעיר ומשובב לב ועין.
עם כל הביקורת על קרייזלר, במחשבה שניה אפשר להבין את ההגיון. - לחזק את יכולות השטח של רכבי השטח הטהורים (רנגלר) - נעילות דריפנציאל כסטאנדארט, ניתוקי מוט מייצב חשמלי בלחיצת כפתור!!! אחחח... גם אני רוצה כזה ורצוי רוביקון.
לעומת זאת-( פיספוסים???) רכבים כמו הגראנד החדש - שאולי נחות מהדגם הישן בשטח, אך חזק בהתנהגות הכביש שלו ופוגע ללקוחות שהשטח הטכני הקשה פחות חשוב להם, והם הרוב!!! תתארו לכם מה היה קורה אם היו לו 2 סרנים חיים. הוא היה נקטל בכל מבחן דרכים בעולם בגלל התנהגות כביש פרימיטיבית. לא טוב לנו, טוב למכירות של קרייזלר.
נכתב במקור על ידי נמרוד
כן בטח.
כמו שהם "הציפו את השוק" ב-TJ.
על רוביקון כבר לא היה מה לדבר אפילו, אבל מילא. כמה עלה כאן TJ ברזנט 4.0 ידני בסיסי? יותר מ-250K?
גם את זה הם בטח יביאו, אין שום סיבה שלא. אבל אני גם מנחש שזה יעלה יותר מ-300K.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
הרנגלר הראשון עם 4 דלתות!
מה דעתכם עליו?
מה דעתכם עליו מול הסופה 2?
איך שלא תהפוך את זה ...
אנחנו מדברים בשיבחי הרנגלר החדש ,אך הסיכוי שנראה אותו בארץ קלוש לדעתי .
כיוון שהיבואן בארץ לא מיתאמץ כלל לשווק את המותג בארץ .גם המיצוב של המותג ניתפס בארץ כרכב יוקרה ולכן התימחור שלו מאד גבוה .
בארץ נימכר הרנגלר סהרה ב265000 ש'ח וכרגיל אינו במלאי היבואן .
וביננו כמה מחברי האתר ירכשו אותו ?
זה אני או שהמראה הכללי של הרנגלר 4 דלתות נראה דומה להאמר? בכוונה או כי זו הצורה האפשרית היחידה?
בכל מקרה, ארוך מידי לטעמי :-) אבל אהבתי את הקשת האחורית
חברים,
חזרתי עכשיו מארה"ב
רק מילה אחת
המממממממממממ
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
שמרו על קשר