להתעלל בגרמנים זו מצווה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אסף למה אתה צריך 3 אנשים מאחורה בטיול ? ..
צועניה ..
כי דמי מזונות זה יקר?
גיא זה הזמן שלך לעלות את רמון!
אני עושה אותו על בסיס שבועי
והוא בהחלט במצב הכי קל שלו בשנה וחצי האחרונות.
עם נעילה גם אתה וגם טוארג יכולים לעלות![]()
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
גיא,
לדעתי הכל שאלה של זמן וקצב.
אין במעלה רמון שום מדרגה או מעבר שלא ראיתי אותך עובר, הבעיה (מבחינת הדאסטר) זה האורך של המעלה והתיאור שלכם על התחממות והשבתת הרכב.
מספיק לאט וסבלני, יעלה, בקצב של טוארג :-) , תתקע.
מניסיון שלי עם GV2006 (שיש לה הילוך כח, ולעולם! לא סבלה מהתחממות ושאר תופעות לוואי), כל העניין עם הרכבים היותר "רכים" זה רק תשומת לב, יותר בניה, וקצבים יותר איטים. לעבור, זה בעיקר נהג.
צועניה ..
מעלה רמון מלא באבנים גדולות וככל שמרווח הגחון והגלגלים של רכב קטנים יותר, הוא פשוט דורש יותר תשומת לב בכיוון ודיוק בנהיגה. מה שאין במדרגות של מעלה רמון זה שיפועים גדולים, ולכן אפשר בסופו של דבר להעלות בו כמעט כל דבר. גיא יעלה במעלה רמון, זה יקח זמן אבל יעלה. והוא לא יהיה הראשון שעולה עם דאסטר.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אבל לא כמו שאני הייתי רוצה לעלות, וכמו שכבר עליתי עם שלל כלי רכב את מעלה רמון. אני בתחושה שעם גלגלים במידה נורמלית (יותר מ31) ומרווח גחון נורמלי (יותר מ20) הילוך כוח ונעילה אחורית, זה לא מבצע מורכב אלא חלק מהטיול.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר