השם ישמור רק שלא יקנה דאסטר.
השם ישמור שלא יקנה טויוטה. יהרוג לנו את השוק.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אני מכיר לא רע את תוצרת קרייזלר. כלים על הכיפאק. אבל.
אחרי עשור בשטח זה מתחיל להיגמר. לא נעים לומר אבל הם נפתחים, נפרמים, נסדקים... שזה אחלה לרכב טיולים שנהנה ממחזורי תיקון כל כמה שנים, אבל לא לרכב א' שצריך להניע ולקחת אותי כל יום לעבודה.
די צפוף (במושב האחורי לשניים מהנוער ועוד אחד בכיסא תינוק).
תכלס כלים שבמקור נוסעים על זיתים ובשביל לדחוף גלגל בקוטר נורמלי צריך להגביה והרבה. ואז אתה נוסע בכלי משופר בכבדות - מה שמנוגד לדרישה הבסיסית לרכב א' משפחתי..
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני לא מאמין שפתחת את החזית הזאת עכשיו....
![]()
זה אוגוסט. הכל מותר, לא?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אז אפשר להשתולל ולהציע לך את זה?
https://www.blessthisstuff.com/stuff...an-gte-active/
Sent from my LG-H930 using Tapatalk
תמיד יש את הסובארו הידנית למכירה ..
צועניה ..
אסף, 2 אינץ תיקניים וחוקיים זה השיפור הכבד שצריך לצמיגים ראויים, עזוב דעות קדומות, כל הרכבים הדומים בני ה 10 כולם מפלצות, טוארג רכב גרמני עם בעיות לא פחות, ועלויות חלקים בשמיים, wk אינו אמין כמו קורולה זה נכון, אך מצד שני ב 5 שנים שאני מחזיק אותו עלתה לי התחזוקה שלו רבע ממה שעלה לי להחזיק את ה zj הישן, ישנם כאלה שבהחלט נוסעים עליו יום יום כרכב א' ואם תרצה דיזל כזה שכבר משופר מטופל ומלוקק עי חבר ותיק מכאן אשמח לשדך לך,
יכול להבין את מה שדרור רשם קודם על אי היחודיות של הרכבים האלה.. אכן האינדיאנים הפכו לנפוצים עם סטיגמה לא משהו על העגלונים שלהם.. אין את ההילה שיש לעגלון דיפנדר או סיקס מעל הראש
בכל אופן קח את מה שהלב שלך רוצה, אף אחד ושום דבר לא יזיז מי שנעול בראש על רכב מסויים.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
אתה רואה רמי.... הנה אני לא נעול לכולם יורדים עלי.
יאללה שדך לי. נלך לראות. אבל זה חייב להיות משהו שמתאים בתור רכב א'. כלומר לא ישן מ2008 נגיד.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
זה יגמר בלנדקרוזר.
כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
אני מקווה שעד עכשיו הבנת שכותרת הדיון היא לא יותר מתרגלים מחשבתי שמחזיר אותי לSUV יפני שבא במקור עם שילדה מברזל וצמיגים בגודל נורמלי ובקרת אחיזה סבירה... ויחסית לאלו wk הוא ג'יפון שצריך הרבה מזל למצוא אחד עם צירוף האותיות הנכון לשטח ואז כדי לדחוף גלגלים 32 צריך עוד להזיע קצת.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אתה התחלת עם הטוארג ...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
שמגיע במקור, אגב, עם גלגלים 32 ונעילה אחורית מלאה עם כפתור, מרווח גחון גדול משל wk ובקרת אחיזה מצויינת.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני רוצה לראות אותך קונה רכב עם כזה 32" ... תצטרך תקציב צמיגים נפרד לכל ירידה מהאספלט ...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
אני עדיין לא מבין למה ירדת מהפאת'פיינדר.
הוא פשוט לא מוצא אחד ראוי
נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
עוד מעט סופ"ש
לא ירדתי. מחפש בקצב ההיצע. יש זמן. בינתיים מדבר שטויות.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר