נחל פרצים עליון, מעלה/נחל עזגד
https://r.tapatalk.com/shareLink?sha...3&share_type=t
Sent from my iPhone using Tapatalk
למה סופסוף ? גם רמי grand בעלים גאה של טוארג ואם לשפוט לפי העבר שלו - זה יהיה הטרנד הבא .
נחל פרצים עליון, מעלה/נחל עזגד
https://r.tapatalk.com/shareLink?sha...3&share_type=t
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
זה מה שאנחנו רצינו לבדוק
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
הבנתי
לדעתי לא כדאי להכניס רכב בלי מינימום מיגונים לשטח קשה..
היי ברוך הבא, אל תתרגש מהדאחקות על הטוארג, יהיו כמה מן הסתם, פרצים עליון לטוארג סטנדרטי ללא מיגון הגבהה וצמיגי שטח זה מתכון נחמד לנזק כמעט וודאי, הכי חשוב לטעמי בטוארג זה המיגון, חבל שאבן אקראית שהתעופפה לך פנימה תשבית שמחה, לצערנו קשה למצוא מיגונים במחיר סביר בארץ, והיחיד בעולם שמייצר מיגון טוב וגם בזול נמצא ברומניה ולא מוכן לשלוח לישראל..
טוארג עם כריות האויר כמובן שלא זקוק להגבהה, צמיגים אגרסיביים זה תמיד טוב.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
משום מה .. יש בזה קצת הגיון.
מיגון זה מינימום. למרות שבמסלול ההוא אין סלעים מסוכנים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
סופר גרנד טוארג יקרא שמו
הגיפ האולטימטיבי לסופר...
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
עשיתי את פרצים עליון בל דראמות עם טוארג v6 כשיצא חדש ,אחד הראשונים, אבל היו בו מתלי אוויר. בקרת האחיזה שלו הייתה יעילה יותר מכל דבר אחר שפגשתי.
להשוות את הפוטנציאל והיכולות של כלי כזה לג׳יפונים זה סתם בדיחה.
רמי, החתמת את הרומני על הסכם הפצה בלעדי בישראל ? המכה בדרך.
RAM 3500 on "35
האמת שלא, אבל אולי שווה לשקול להחליף את כל גל ההינע לחדש, אישית לא אוהב שיפוצים של גל הינע, ולמיטב זכרוני חדש לא כה יקר, לפחות בחול..
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
שווה ניסיון, אולי תשאל את יעקב היכן ביצע
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
אחלה, תודה אני אעדכן פה בהמשך
הפרק בסידרה שלקחו אותו למואב...
כל הזכויות שמורות לאסף ק.
יש גם קטעים שהרכב נוסע באמת מול מכשול או שזה בסרטון אחר?
ברצינות,חוץ מקטע קטן בסוף הסרטון, הכל נסיעה על משטחים חלקים בלי מדרגות ובלי אתגר שטח אמיתי.
גם במדרגות הוא מצביע על חריצים במדרגה ותכלס עובר בצד..
מזכיר שסוג הסלע הזה מאפשר אחיזה מאד גבוהה, שמאפשר טיפוסי שיפועים תלולים למדי בלי החלקה.
Slowly..
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
אכן דורון מאוד צודק, רוב המסלולים במואב עד דרגה 5 כולל, עשויים ממשטחי הסלע או שבילי חול טובים, הטוארג זה רכב מצויין לשם.
מי שהיה שם ועשה מסלולים ברמה 6 ומעלה יודע שצריך רוביקון משופר שגם הוא יעבוד קשה, הטוארג לא היה עובר בלי נזקים קשים.
החברים האלה משעשעים בסרטונים שלהם, עסוקים בהתפעלות מעצמם רוב הזמן.
יש מרצדס עם מצב שטח ו 455 כ"ס.
הרכב המטופש בעולם שגורם לחייך ולבלות במוסך כל הזמן.
אילן, מה שהיה נראה לנו קל עם רוביקון על 37 קשה לרכבים סידרתיים, זה נכון.
זה לא רנגלר אבל מצד שני בתור רכב סידרתי זה לא רע.
אבל.. אתם מפספסים את העניין, מה שהתחיל את הפוסט הארוך הזה בשאלה האם זה רכב שראוי לשטח, חלקנו חשבנו שכן ורובנו גיחכנו וחשבנו שלא..
בשנה איחור פתאום החברה אמריקאים האלה קיבלו הארה והגיעו לאותה תובנה כנראה, שיש כאן פיספוס גדול, אולי בגלל שזה פולקסוואגן ללא מוניטין שטח ולא ג'יפ, טויוטה או לנדרובר? וואלה.. במחירים כל כך זולים, גם בארץ.
מדוע לא לצאת מהקיבעון והשמרנות הזו ולחשוב קצת שונה?
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
שמרו על קשר