אם הדיון הזה הפך רציני אז הנה השנקל שלי.
לא נסעתי מעולם על טוארג, כן נסעתי על טרנספורטרים/קראוולים מהשנים הרלוונטיות.
אחרי 50-60 אלף קילומטר התחילו בעיות בגיר וזה נגמר בעלות של עשרות אלפי שקלים (יותר מרכב אחד. יאמר לזכות אחד מהם שהוא היה מועמס במשקל קיצוני רוב הזמן, אבל השני היה נוסע ריק רוב הזמן כך שאין לו תירוצים). בנוסף, כל מיני דברים הקשורים בגימור הפנימי עצבנו אותי מאוד, בהתחשב בכך שמדובר ברכב שאמור להיות איכותי. למשל, מכסי פלסטי- או מחזיקי כוסות שנתקעים או נשברים. ציפוי דמוי גומי/מט שמתקלף, או ספוגים שמתפוררים (למשל הספוג הקשיח של ידית ההילוכים).
אנקדוטה מעניינת. התופעות בגיר הופיעו גם במרצדס ויטו משנים מתקדמות יותר, וגם קילופי הציפוי של הכפתורים. אין לי מושג אם שתי החברות משתמשות באותם חלקים, אבל מאיך שזה נראה בשטח, זה לא יפתיע אותי.
שמרו על קשר