טוארג עולה ברמון בלי לעשות אבק אפילו
לגבי הקאיין.. לצערי הוא נועל חישוקים של 20 אינץ ולכן כל מה שמעל כורכר מסכן את הצמיגים שעולים מעל 1000 ש"ח לאחד.
אבל היי, אם ג'יפולוג מממנים את הצמיגים, אני מתייצב במעלה.
אני אנסה לחפש קצת סרטונים של הטוארג הראשון עולה כמה מעלות בנגב, כדי שתקבלו פרופורציות מה אפשר לעשות.
וסתם כדי לסבר לכם את האוזן, נהייתי כל כך בטוח ביכולות של האוטו הזה שבאחד הטיולים באתי לעלות איתו את זיק ורק במזל (כנראה..) הרכב שעלה לפני שבר דרייבשאפט ונאלצנו להסתובב חזרה
Touareg... and wishful thinking of getting it off-road
את המיגונים עשית לבד? יש סקיצות, משהו?
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הסקיצה זה המגן פלסטיק המקורי שישב שם
פשוט עשיתי את אותו הדבר ממתכת, ובגלל קוצר זמן, עשיתי את זה בבית בערב לפני הטיול הראשון למדבר... זה למה זה נראה ככה.
Touareg... and wishful thinking of getting it off-road
זה גם חוסך ליפט.
אפשר לעשות לאוטו טיפול מלא מלמטה עם ההנפות האלו
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
תמונות מגניבות !
האנדרדוג רוללז!!!!!1
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
בהתחלה חשבתי שזה המתיחת אחד באפריל הכי מושקעת שהייתה פה EVER פשוט עם בילד אפ ארוך מאוד.
עכשיו אני מתחיל קצת לפקפק...
עכשיו ברצינות. למה לא?
כולם כאן מתוך שמועות בלבד מספרים כמה זה נורא. היחיד שניסה - נהנה.
בעבירות, כך לפי קובי, אין בעיה. המבחן שלי הוא להגיע למעלה רמון ולעלות בלי עניינים.
בכביש, כנראה שגם לא תהיה בעיה... ייסע במהירות התנועה בלי להרגיש נחות.
אמינות... לא יותר ולא פחות מכלים יפניים. מבחינתי אני מתכנן להוציא בין 5000 ל 6000 שח בשנה במוסך בממוצע על טיפולים ותיקונים. כמו על טויוטה או מיצובישי או ניסאן.
אז למה לא לנסות? מה, בגלל שהוא מניף גלגלים? למה, פאג'רו BK לא מניף גלגלים?
בגלל שהחלפים שלו נורא יקרים? למה, מזרק דנסו של מיצוטויוטה לא נורא יקר? או שסתום לחץ של איסוזו? או סתם.. זורק.. מודולטור ABS של לנדרובר?
באמת, למה לא? זו מטרת הדיון. למה לא להחזיק פולקסווגן טוארג דיזל סלילים בתור רכב משפחתי-שטח?
דברו עכשיו או שתחשו לעד.
הוא יותר חסכוני מהם כנראה, בדלק, וזה חשוב. עולה פחות לאותו שנתון וזה גם חשוב. הוא לא נחשב רכב שטח ולכן קל יותר למצוא כזה שבאמת "לא ראה שטח", ואפילו זה חשוב.
ובסוף אם בתחילת הדיון הזה זה היה חצי בדיחה, עכשיו בא לי לקחת טוארג ולהוכיח לכם שאין לכם מושג מהחיים שלכם.
חוץ מזה, 2010 זה השנתון האחרון עם הילוך כוח ונעילה. אם לא עכשיו אני כבר לא אקנה כזה- עוד 3 שנים הם יהיו ישנים מדי.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אסף, אני מאוד בעדך ולמען האמת עשה לי המון חשק פתאום הדיזל...
גולף אתלטי
Jeep Grand Cherokee ZJ 98 V8
Honda TRX300EX
4Z7BOZ
בטיול סוכות הקרוב שלנו נשלב את מעלה רמון במיוחד בשבילכם.
ונסריט לכם טוארג עולה למעלה
Touareg... and wishful thinking of getting it off-road
רק תיקון קל, מודולטור abs אולי עולה הרבה (לא כזה הרבה כמו שאתם חושבים),
אבל התיקון שצריך לעשות עולה את המחיר של חוט חשמל באורך של 30-40 ס"מ, פלוס עלות של סופית אחת למינוס לגוף, פלוס עלות של קצת בדיל.
לחילופין כמה מאות ש"ח לבעל מקצוע שמכיר את הסיפור.
וזה ההבדל הגדול. כמות הידע שיש על רכבים של "מאמינים", כמו לנדרובר או ג'יפ, היא לאין שיעור גדולה מזו של הטוארג. אתה פשוט תצטרך להתאמץ הרבה יותר כדי למצוא את הפתרון הנכון.
זה לא שאני חושב שהטוראג יתגלה כמפלצת מוצצת יותר מכל השאר. או שהוא לא יעבור בשטח כזה או אחר. זה יותר עמוק מזה...
ממתי אסף קציר קונה רכב עם הגיון? באיזה שלב הלב פינה מקום לכל החישובים האלה של אמינות, מחלות ילדות ו(השם ישמור) צריכת דלק.
אסף קציר קונה ריו, קונה נ"נ, גור אריות, קאמפר וואן. ועכשיו טוראג? הדבר הזה בכלל עושה לך את זה? אל תשקר לנו.
הוא כל כך גרוע ולא הגיוני שהוא עושה לו את זה. זה לפי ההגיון שלך. או שלהיפך.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
תהרוג אותי אלירן.... לא מבין מאיפה עלה לך הרעיון המוזר שלקנות טוארג זה הגיוני באיזשהו יקום.....
זה כל כך מטופש, למרות שזה כל כך הגיוני.... שזה כל כך מטופש...
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
הכוונה שלי הייתה ממתי אתה משתמש ב"הגיון" בשביל לקנות רכב... מעולם לא רמזתי שיש הגיון בטוראג אפילו לא קצת.
שמרו על קשר