ומיכל של 100 ליטר?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
בשנים האלה קאיין רק בנזין.... או טורבו... אז המספרים בהתאם (הוא מדבר על 4-5 ).
לא בשבילי, ובהשוואה לטוארג דיזל זה המון.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ומיכל של 100 ליטר?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אחרי שהיתה לך ריו (המשאית, לא קיה) 4-5 ק"מ לליטר לא אמורים להפחיד אותך....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
וכל תקופת הבעלות על הריאו היה שימוש בליטר אחד או שניים...
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
לפחות 40 ליטר....
אבל זה היה אמור להיות רכב א' שעושה קילומטרז' יומיומי.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
בדור הראשון (2004-2007)
מנועי 3.2 (V6) ו 4.5 (V8) שמגיע גם בגרסה אטמוספרית (S) וגם בגרסת טורבו (GTS)
בדור השני (2008-2010)
מנועי 3.6 (VR6) ו 4.8 (V8) שמגיע גם בגרסה אטמוספרית (S) וגם טורבו (GTS)
כ"ס הוא כ- 300, 385, 450 בהתאמה.
בדור השלישי נשארו אותם המנועים ונוסף גם מנוע דיזל המוכר של פולקסוואגן שיש גם בטוארג וגם באאודי.
בכל המנועים יש מערכת ניהול מנוע של פורשה, גם אם זו פלטפורמה משותפת לרכבים אחרים של הקונצרן.
צריכת הדלק בבנזינים (לא משנה איזה) היא בד"כ 1:6
בדיזל 1:8
תהנו.
Touareg... and wishful thinking of getting it off-road
אסף התחיל, סיקרן חלק, עורר עניין ולבסוף בחר בטויוטה, משהו כנראה חילחל לתאים מסויימים במוח, אחרת לא מובן לי למה לכל הרוחות יש לי טוארג בחנייה.
קצת מוזר לעבור מ wk לטוארג, אך זה קרה לא בכוונה, חבר החזיק טוארג דיזל v6 3L שנת 2006, רכב שמור ומטופל היטב, רצה הגורל ובדיוק הייתי צריך רכב לא יקר, אז נוצר שידוך, כרגע ללא כוונת שטח, אך אולי לטיולים קלים נאתגר אותו.
לרכב יש חבילת שטח מסויימת, הילוך כח, מערכת מיתלים עם כריות אויר ונעילת דריפנציאל מרכזי, לצערי אין נעילה אחורי נשלטת, רק סוג של בקרת אחיזה.
וכעת לתובנות ולעידכונים לגבי כל מה שנרשם בשרשור הארוך הזה...
הטוארג מבחינה מכנית ומבנה כללי עושה רושם מוצק, בדרך כלל הכל מהודק, מאוד מהנה בכביש, מערכת המתלים מכוונת על מצב אוטו, וההתנהגות מופלאה, מורגש שזה רכב גרמני שנועד לשייט במהירות גבוהה באוטובן,
מצד שני, חלק מגימור הפנים פשוט רע, ציפוי המתגים של המזגן, ידיות הדלתות, תאורה, וכו' פשוט מתקלף לא יפה, ריפוד הגג מזכיר לי דיסקברי דור1, לחצן של הקונסולה בין המושבים לא נועל את הדלת, פנסי חזית קסנון מתוחכמים בעלי מנועים שמזיזים ומדליקים נורה נוספת בפניות, מנוע הרפלקטור הימני אצלי מזייף קצת, מחיר פנס כמעט חצי אוטו, אז נחייה עם זה..
ברכב שלי הוחלפו כבר כל כריות האויר, טיפלו במזרקים, המון רכיבי מתלה חדשים, כך שלפחות זה נחסך ממני.
שיטוט במרחבי האינטרנט גילה לי שמחיר בולם אויר כזה לא כה נורא כמו שנאמר מתחיל ב 140 דולר בעלי אקספרס עד 450 לאמריקאי, יש מגוון די גדול של חלקים, לא בהרבה יקרים ממה שהורגלתי עם משפחת ג'יפ,
דבר מעניין נוסף שגיליתי שהרכב מאוד נפוץ בפירוקיות במזרח אירופה, אסטוניה, פולין, גוגל טרנסלייט מגלה שם הפתעות רבות במחירי חלקי חילוף משומשים, מאוד זול.. והם שולחים לארץ.
מסקנות ביניים, האמא של המפלצות המוצצות, כל עוד שהכל תקין מאוד כייף, מתקלות גדולות שהשם ישמור אותי, תקלות קטנות ניתנות לתיקון לא מסובך וחלקים שונים יש בשפע, לא יקר כמו שחשבתי ולא נורא למי שזה רכב משני, ומורגל בייבוא חלקים מחול.
לגבי שטח, נראה לי שמערכת ההגבהה די נחמדה, צמיגים במידה 265.65.17, יעשו עבודה טובה ונוחה יותר מה 265.70 הכבדים והקשים.
לא נראה לי שיתקרב ליכולת שהפגין ה wk עם ה qd2 המופלא, אבל ננסה ונראה.
Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
מה שאתה מציין לגבי גימור חלקי פנים, מתגים וכד, אופייני לעוד דגמים של vw.
מנסיון עם גולף וראיתי גם על passat ואחרים...
הכל אגב בר החלפה מאד בזול דרך איביי ושות.
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
מרתק לקרוא את השרשור הזה מראשיתו.
אסף חיפש פת׳פיינדר, השתעשע ברעיון הטוארג ובסתר ליבו חלם על טויוטה.
דרור שחשב שהוא מכיר את אסף ניחש שטויוטה זה רכב בנאלי מדי לאסף... התבדה.
רמי שהמליץ לאסף על WK ומצא את עצמו מוכר את ה WK שלו וקונה טאורג מקץ כמה חודשים...
נמרוד שחשש מזה שאסף יקנה טויוטה וישבור את השוק של טויוטה אבל בסוף הטנדר שלו נמכר לאסף...
סרט בורקס
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
גם אסף טען : לי זה לא יקרה.
Sent from my SM-N950F using Tapatalk
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
רמי תתחדש.
ראיתי כמה וכמה טוארגים במסע החיפושים הזה - שהיו או ישנים מדי או שחוטים מדי, אני ממש שמח שמצאת אחד שמתאים לך, לדעתי אתה תראה לכולם שהמפלצת ממש לא נוראה.... ושאפשר להנות מזה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מישהו קרא את השרשור הזה ...
עוד מעט סופ"ש
חלקנו, גם בזכות אסף.. גילה את אמריקה לפניהם.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
סרט בורקס שמתאים לקיץ המהביל שאנחנו חווים.
רמי, ״איך נפלו גיבורים....״
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
ניר, אחלה סרט שכנראה משתבח ככל שמתבגרים ומבינים שלהחזיק רנגלר על 35 בשביל כמה טיולים שנתיים במסלולים קלאסיים בנגב זה אוברקיל, בזבוז משווע של כסף, אני בדעה ששווה טיול אחד בשנה במואב ארהב מ 2 בנגב, שכבר חרשנו 5 פעמים בעבר.
החברים כאן הפכו דאסטר לרכב שטח במיינסטרים, זה אמיתי?? נראה לך שטוארג נחות ממנו או מרכבים כמו פאטפיינד, דיסקברי 3-4 ודומים? הרי הכל קשור בתרבות העדר, מה שיש לכולם כנראה זה הנכון.
אז זה לא.. הוא לא פחות ואפילו יותר, תראה לי רכב אחד בשוק שנותן את כל מה שבא בטוארג, הילוך כח, בקרת אחיזה/נעילה, הגבהה של 3 אינץ בלחיצת כפתור וכל זה במחירים מצחיקים של 20-40 אלף שח למודלים 2005-9.
שליש או חצי מחיר מ wk מקביל.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
ברור שאמיתי שדאסטר רכב שטח.
במעמקי הנטישה שלך את ה WK אני משוכנע שנפל לך האסימון גם בזכות הדאסטר שאפשר לשלם הרבה מאוד פחות כסף בשביל חוויה מאוד קרובה.
הצלחתם לפמפם את ה WK בלי הצדקה מעשית והמחיר שלהם השתפר.
עשית בשכל שמכרת אותו בשיא ולקחת משהו יותר מתאים לפרופיל השימוש שלך.
בהמשך אם תתגעגע תקנה סופה או סיקס בהפרדת רשויות.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
בועז, פיספסת קצת...
את הדאסטר לצערי אני לא מעריך כרכב שטח, אין מצב שהייתי רוכש דבר כזה, ויסלחו לי גיא וחברי טל, שלמרות היותו נהג אדיר שיודע לקחת את הדאסטר למצבי קיצון, עדיין אותו מצב קיצון היה טיול קליל על רגל אחת ועיניים עצומות ל wk, ה wk עדיין נשאר לטעמי לפחות עם qd2 הsuv הכי טוב שיש בשוק, עד כדי כך הוא טוב שלא אחטא ואומר שהוא לא נחות ואפילו עולה בביצועיו בשטח על רנגלר מקביל בשיפורים, שום פימפום לשוק, אלא חוות דעת כנה ואמיתית מאחד שכבר אין לו שום אינטרס בכיוון.
אבל.. כיוון שכמות ואופי הטיולים שלי השתנה, אכן היה צעד נכון לדעתי למכור את ה wk בשיא ולרכוש שוב רכב שהוא אנדרדוג, טוארג, בדיוק כמו שבעבר רכשתי את ה zj ה wj וה wk בזמנים שאף אחד לא האמין שאלו רכבי שטח, והיכן הם היום, האמת זה כייף גדול ואתגר לראות אם ההימור הצליח, בוא נראה מה יקרה בעוד שנה שנתיים עם הטוארג.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
שמרו על קשר