אני לוקח דווקא את הכותרת שלך:
דווקא מערכת המתלים הקונבנציונאלית מתוכננת במידה רבה אפשר להגיד בלי תלות בשיכוך הצמיג - ואת שיכוך הצמיג אפשר לשנות על ידי לחץ האויר ואופי הצמיג.דיון תיאורטי-תיכנון מערכת מיתלים ללא תלות בשיכוך הצמיג
לגלגל בכל מקרה תמיד יהיו מאפיינים של מסה-קפיץ-מרסן, אלא אם אתה מדבר על גליל פלדה קשיח לחלוטין - מכבש בטון. צמיג גומי מלא אויר נותן, כנראה, שילוב טוב של משקל ויכולת כוונון לטווח תדרים גדול - למעשה מה שרשמת בתור סעיף שלילי:
הוא היתרון הגדול של צמיג פנאומטי.הורדת התלות של מערכת המתלים בפרמטר נוסף ומשמעותי(אופי הצמיג,מידות,לחץ ניפוח,סוג החומר).
צמיג הוא פרמטר חיצוני, קל מאד להחלפה ולכוונון. אתה צריך להחליף אותו בסוג אחר של גלגל שיתן יכולת כוונון, ולו רק בשביל לפצות על משקלים שונים של הרכב - או שאתה מתכוון שתצטרך לשנות קבועי קפיץ וריסון במערכת המתלים בגלל שהגלגל החדיש יהיה קשה לכוונון?
שמרו על קשר