תתחדש. לי יש היילקס ויגו דומה, קצת צעיר יותר.
לגבי נעילה קדמית - בדגם הויגו עברו מדחפרנציאל קדמי 7.5 אינץ' שהיו לו לא מעט אפשרויות נעילה לדיפרנציאל 8 אינץ' מסוג clamshell. בזאת ישרו קו עם הלנדקרוזר 120. זה הדיפרנציאל הקדמי הקיים מאז ועד היום ברוב רכבי השטח של טויוטה עם מתלים נפרדים - לנדקרוזרים, FJC, טאקומה ופוראנר אמריקאים וכמובן היילקס.
לדיפרנציאל הקדמי הזה אין נעילה מקורית. הנעילה שיש זה ARB. אין אוטומטיות (אני לא נתקלתי).
לגבי הגבהה - זה דווקא קל. יש כמה וכמה קיטים מאושרים בארץ - אספיר, EFS, אולדמן. בטח עוד. החל מאזור 5,000 ועד 11,000 לקיט אולדמן מלא כולל קפיצי עלים חדשים.
אני בחרתי בקיט אולדמן המלא, וממליץ בחום. פשוט נותן חיים חדשים לרכב.
לגבי צמיגים ונוגע-לא-נוגע - עם הגבהה של 50 מ"מ בוודאות לא תהיה שום בעייה, לדעתי גם בלי הגבהה אין בעייה, אבל זה תלוי גם בג'אנטים, רוחב ואופסט. צמיגים 235/85R16 על חישוקי 16 מקורים של דגם ידני עובדים מצויין עם ובלי הגבהה.
השיפור הכי גדול לרכב, כמו לכל רכב שטח, הוא צמיגי שטח מלא. אחר כך הגבהה כאמור, ובגדול זהו. ככה אני נוסע ארבע שנים. אפשר להוסיף אינסוף דיגומים וזיוודים לטעמך שמשפרים את החיים בשטח אבל לא משנים כלום לעבירות.
אתה מוזמן לקרוא את השרשור בחתימה שלי, כתבתי שם על ההוצאות השונות כולל סיכום תלת שנתי.
שמרו על קשר