Close
Page 31 of 84 FirstFirst ... 112128293031323334415181 ... LastLast
Results 601 to 620 of 1672
  1. #601
    חבר רשום גיא's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אזור חיוג ... תפוס
    Posts
    18,023

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    היתה לי לוקרייט קדמית בהיילקס 97.
    לא זוכר בעיה. למעט בגרירות של אלישרא בעליות של המפעלים. שם נסעתי ב לואו עם לוקרים פתוחים.

    היתה לי גם בסמוראי. שם זה היה יותר מורגש. קצת כמו טרקטורון ..


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צועניה ..

  2. #602

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    יש איזה נקודה, שאתם לא מזכירים, אבל אותי זה מטריד -
    סוג הסרן \ הנעה ? סרן חי לעומת IFS.
    אני לא חושב שהשיקולים זהים.
    הרדיוס סיבוב, החסינות של המערכת הנעה, הכל שונה.

    ללא שום קשר לדיון הזה, אני חושב שמי שיכול להוסיף לוקרים (וע"י זה להשבית את הסרן הקידמי לחלוטין) זה חשוב.
    תחושת בטן לא מבוססת -
    בסרן חי, הייתי שוקל, ב IFS הייתי נמנע.

    דרך אגב, חוץ מהדיון התיאורטי, בהנחה שיש נעילה אחורית, רכב כמו הוויגו המדובר ואופי הטיול של בעליו, למה בכלל הוא צריך נעילה קידמית?
    כמה מקומות הוא וויתר בשנה האחרונה בגלל מחסור בנעילה קידמית?

    בויגו, נעילה קידמית זו סתם עוד טכנולוגיה, עוד הוצאה כספית, עוד מערכת לטפל...... ועוד נקודת כשל.

    אלא אם אתה חושב כמו כלב

  3. #603
    מנהל בוזי's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    Posts
    3,241

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    זה לא מדוייק, זיו.
    ברכב בעל מהלך מתלה קדמי קצר, בכל עליה עם הצלבה קטנה, אם אין נעילה או tc הגלגלים הקדמיים למעשה לא משתתפים במאמץ.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  4. #604
    חבר רשום נדב42's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    בסוף מערב
    Posts
    11,132

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    זה כנראה תלוי ברכב, או בנהג, או גם וגם.
    אצלי הקדמית האוטומטית משגעת את ההיגוי, לא נוסע ב-4x4 אם אני לא ממש מוכרח..

    אם מישהו רוצה את האוטומטית שלי, מוזמנים לקבל אותה תמורת העבודה של אסף הלוי והחלקים הנדרשים כדי להשאיר את הסרן הקדמי שלי משוחרר מהנעילה המקוללת הזו. (דנה 30 4.10)
    וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן

  5. #605
    מנהל בוזי's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    Posts
    3,241

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by נדב42 View Post
    זה כנראה תלוי ברכב, או בנהג, או גם וגם.
    אצלי הקדמית האוטומטית משגעת את ההיגוי, לא נוסע ב-4x4 אם אני לא ממש מוכרח..

    אם מישהו רוצה את האוטומטית שלי, מוזמנים לקבל אותה תמורת העבודה של אסף הלוי והחלקים הנדרשים כדי להשאיר את הסרן הקדמי שלי משוחרר מהנעילה המקוללת הזו. (דנה 30 4.10)
    אצלי בסיקס בדיוק אותו דבר.
    בשבילים מהירים זה מאבק בלתי פוסק בהגה, בטיפוסים תלולים ואיטיים לפעמים יש מצב שהגלגלים פונים הצידה אבל הרכב נוסע ישר...
    תמרונים צפופים זה בכלל סרט.
    לכן, בשורה התחתונה, הלוקרים פתוחים רוב הזמן והרכב עומד בחנייה. אהה.... נוסע בהנעה אחורית.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  6. #606

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by בוזי View Post
    זה לא מדוייק, זיו.
    ברכב בעל מהלך מתלה קדמי קצר, בכל עליה עם הצלבה קטנה, אם אין נעילה או tc הגלגלים הקדמיים למעשה לא משתתפים במאמץ.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    בוזי,
    יש תאוריה, ויש פרקטיקה.
    תגדיר "בכל עליה קטנה". תשאל את אסף או נימרוד, כמה פעמים הם נתקלים בבעיה הזו בכל טיול?

    כל מה שאני אומר שרכב כמו וויגו, בשביל המקרה האחד של הצלבה כזו, קצת תנופה והוא עובר.
    זה לא רכב לזחילת סלעים.

  7. #607
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    אסף, העלות כולל משלוח לפני מיסים, 1,100 שקלים. זה לא אמור ליפול תחת חלקים בטיחותיים. שלחתי להם כדי לוודא התאמה לדגם שלי, שאלתי גם לגבי Mate שלי עם היילקס 2008 ומה ההבדל בין דגמי clamshell ו8 אינץ' "קלאסי".
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  8. #608
    מנהל בוזי's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    Posts
    3,241

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    זיו, לא בא לי להתווכח, באמת.
    עובדתית, כשהרכב בהצלבה, הגלגלים הקדמיים לא מניעים. עד פה אני מקווה שכולם מסכימים.
    זה קורה הרבה? מעט? יש דרכים להתגבר על זה? צריך נעילה או לא צריך? על זה אפשר לנהל דיון.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  9. #609
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    7,792

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    בטנדרים גם ככה המהלך מתלה אחורי לא גדול...
    אמנם הם נעולים אחורה אבל אם לא הוא עמוס אז גם אין משקל שיעזור לאחיזת הצמיגים...
    RAM 3500 on "35

  10. #610
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,502

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    נעילה זו ברכה, כל השאר זו מיומנות.

    נותן את הקרדיט לאסף ונמרוד שידעו להתמודד.

    Sent from my LON-L29 using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  11. #611
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by נדב ש. View Post
    בטנדרים גם ככה המהלך מתלה אחורי לא גדול...
    אמנם הם נעולים אחורה אבל אם לא הוא עמוס אז גם אין משקל שיעזור לאחיזת הצמיגים...
    קונספציה שגויה שהגיע הזמן להוריד מהשולחן.
    כמו זו לגבי ״בטנדרים אין משקל מאחור״.

    הסיבה לשתי התפיסות המוטעות האלו הן שברוב הטנדרים יש קפיצים שמיועדים למשקל גבוה.
    ולכן ללא משקל מתאים, המתלה לא מנצל את המהלך האפשרי והרכב מצליב יחסית בקלות.

    זה פתיר ב-2 דרכים:
    ויתור על חלק מכושר ההעמסה ע״י קפיצים רכים יותר, או להעמיס משקל בארגז כשנוסעים בשטח.

    עובדתית, ואסף ציין את זה כבר, חלוקת המשקל בטנדרים מאוזנת קדימה/אחורה.
    אצלי לדוג׳, הארגז פתוח, עם דיגום קבוע במשקל עמה עשרות קג, לא שונה ממה שיש ב-SUV עם ציוד סטנדרטי בתא המטען.

    למרות פגוש כננת מקדימה, המשקל על הסרן הקדמי נמוך ב-50קג מהמשקל על הסרן האחורי.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  12. #612

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    1. אין מגבלות יבוא על נעילה.

    2. בטנדר יש נעילה אחורית נשלטת חשמלית.
    אין סיבה שזה יפגע בהיתנהגות של ההיגוי אם האחורית משוחררת והקדמית נעולה ומושכת את האף בדיוק לכיוון ההפניה של הגלגלים.


    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94

  13. #613
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    7,792

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by ד ו ר ו ן View Post
    קונספציה שגויה שהגיע הזמן להוריד מהשולחן.
    כמו זו לגבי ״בטנדרים אין משקל מאחור״.

    הסיבה לשתי התפיסות המוטעות האלו הן שברוב הטנדרים יש קפיצים שמיועדים למשקל גבוה.
    ולכן ללא משקל מתאים, המתלה לא מנצל את המהלך האפשרי והרכב מצליב יחסית בקלות.

    זה פתיר ב-2 דרכים:
    ויתור על חלק מכושר ההעמסה ע״י קפיצים רכים יותר, או להעמיס משקל בארגז כשנוסעים בשטח.

    עובדתית, ואסף ציין את זה כבר, חלוקת המשקל בטנדרים מאוזנת קדימה/אחורה.
    אצלי לדוג׳, הארגז פתוח, עם דיגום קבוע במשקל עמה עשרות קג, לא שונה ממה שיש ב-SUV עם ציוד סטנדרטי בתא המטען.

    למרות פגוש כננת מקדימה, המשקל על הסרן הקדמי נמוך ב-50קג מהמשקל על הסרן האחורי.
    הבהרת את מה שכתבתי.
    רוב הטנדרים יותר גבוהים מאחור, בגלל זה רוב ערכות ההגבהה לא כוללות החלפת קפיצים מאחור, רק מקדימה כדי לאזן את הרכב.
    זה לא אומר שאי אפשר לשפר את הנ"ל, ברור שניתן להגדיל את המהלך פתיחה בכל מיני דרכים.
    אם תיקח טנדר as is תעמיס משקל מאחור הוא "ישקע" ויתאזן עם החלק הקידמי, תוצאה מיזה יהיה יותר מהלך פתיחה.
    RAM 3500 on "35

  14. #614

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    א. לא נכון. או לפחות לא מדוייק . זה היה נכון אולי לטנדרים של לפני 20 שנה
    ב. לא רלוונטי. יש לי קיט מתלים.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  15. #615
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    7,792

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by asafk View Post
    א. לא נכון. או לפחות לא מדוייק . זה היה נכון אולי לטנדרים של לפני 20 שנה

    אסף.
    ב 2005 היו לי טנדרים שנתונים 97' ו- 2000...
    RAM 3500 on "35

  16. #616

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    אגב, הדרך הכי קלה וזולה להוסיף להיילקס מעל 2005 מהלך פתיחה היא להתקין קפיצים של דימקס יחד עם שאקלים טיפה ארוכים ובולמים של ערכת הגבהה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  17. #617
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,070

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by נדב ש. View Post
    הבהרת את מה שכתבתי.
    רוב הטנדרים יותר גבוהים מאחור, בגלל זה רוב ערכות ההגבהה לא כוללות החלפת קפיצים מאחור, רק מקדימה כדי לאזן את הרכב.
    זה לא אומר שאי אפשר לשפר את הנ"ל, ברור שניתן להגדיל את המהלך פתיחה בכל מיני דרכים.
    אם תיקח טנדר as is תעמיס משקל מאחור הוא "ישקע" ויתאזן עם החלק הקידמי, תוצאה מיזה יהיה יותר מהלך פתיחה.
    הפוך..
    הערכות הזולות כוללות קפיץ אחורי ומתיחת מוטות פיתול מקדימה.
    בטנדרים החדשים יותר עם קפיץ סליל זה כבר פחות נפוץ, כי מחליפים את הסליל.

    החלק האחורי ממוקם גבוה במעט מהקדמי במקור, כלומר הקפיץ לא מתוח ויש מהלך פתיחה תקני, זה לא כמו הגבהה פיראטית של ערגול מוגזם שפוגע במהלך.
    ואז כשהרכב עמוס, הוא מאוזן ועם חלוקת משקל תקינה על הסרן הקדמי להיגוי ובלימה.

    אצלי עם קיט אולדמן תקני, הרכב באותה הזוית כמו המקור.

    ״איזון/יישור״ זה סידור קוסמטי שפוגע בתפקוד של הטנדר כשהוא מועמס, כי זה מוציא את הרכב מאיזון, ע״י הורדת משקל מקדימה ופגיעה בהיגוי ברגע שיש משקל מאחור.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  18. #618
    מנהל בוזי's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    Posts
    3,241

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    אין סיבה שזה יפגע בהיתנהגות של ההיגוי אם האחורית משוחררת והקדמית נעולה ומושכת את האף בדיוק לכיוון ההפניה של הגלגלים.
    זה מניסיון?
    ממה שאני מכיר, כשהנעילה הקדמית נעולה, הרכב נוסע ישר קדימה, בלי קשר ממשי לכיוון שאליו הגלגלים מופנים.


    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  19. #619

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by בוזי View Post
    זה מניסיון?
    ממה שאני מכיר, כשהנעילה הקדמית נעולה, הרכב נוסע ישר קדימה, בלי קשר ממשי לכיוון שאליו הגלגלים מופנים.


    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
    וזה מנסיון?!

    כשהסרן האחורי נעול אז הם דוחפים את האוטו די בנחרצות ישר ויש להגה פחות השפעה על הכיוון.
    מה הסיבה שיש לאוטו להתעלם מההגה כאשר הסרן הקדמי נעול והאחורי פתוח?


    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94

  20. #620
    מנהל בוזי's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Avihayil, Hamerkaz, Israel, Israel
    Posts
    3,241

    Default תגובה: בלתי שביר - היילקס 4x4 ויגו 2008 ידני

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    וזה מנסיון?!

    כשהסרן האחורי נעול אז הם דוחפים את האוטו די בנחרצות ישר ויש להגה פחות השפעה על הכיוון.
    מה הסיבה שיש לאוטו להתעלם מההגה כאשר הסרן הקדמי נעול והאחורי פתוח?


    Jeep ZJ V8 98
    Honda EX300 94
    בג׳יפ שלי יש שתי נעילות אוטומטיות. בתנאים של אחיזה ירודה מאוד, כמו בוץ חרסיתי חלקלק שלא בתוך קוליס, הרכב נוסע רק ישר. להיגוי יש מעט מאוד השפעה, למרות שלכאורה כלום לא מונע ממנו לפנות, תוך החלקה של האחוריים כמובן. כנראה שהעובדה שהקדמיים מסתובבים באותה מהירות, גוברת על העובדה שהם מופנים הצידה.

    Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Page 31 of 84 FirstFirst ... 112128293031323334415181 ... LastLast

Similar Threads

  1. היילקס ויגו 2008 Ute ליום-יום וטיולים
    By נמרוד in forum פורום Readers Rides
    Replies: 161
    Last Post: 30-04-18, 19:02
  2. למכירה היילקס ויגו 2008
    By דניאל מאירי in forum לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    Replies: 2
    Last Post: 17-07-16, 11:28
  3. למכירה אביזרים למנוע ויגו 2008 ידני.
    By ערן שני in forum לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    Replies: 0
    Last Post: 20-07-15, 15:40
  4. Replies: 0
    Last Post: 28-04-13, 15:54

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •