יש איזה נקודה, שאתם לא מזכירים, אבל אותי זה מטריד -
סוג הסרן \ הנעה ? סרן חי לעומת IFS.
אני לא חושב שהשיקולים זהים.
הרדיוס סיבוב, החסינות של המערכת הנעה, הכל שונה.
ללא שום קשר לדיון הזה, אני חושב שמי שיכול להוסיף לוקרים (וע"י זה להשבית את הסרן הקידמי לחלוטין) זה חשוב.
תחושת בטן לא מבוססת -
בסרן חי, הייתי שוקל, ב IFS הייתי נמנע.
דרך אגב, חוץ מהדיון התיאורטי, בהנחה שיש נעילה אחורית, רכב כמו הוויגו המדובר ואופי הטיול של בעליו, למה בכלל הוא צריך נעילה קידמית?
כמה מקומות הוא וויתר בשנה האחרונה בגלל מחסור בנעילה קידמית?
בויגו, נעילה קידמית זו סתם עוד טכנולוגיה, עוד הוצאה כספית, עוד מערכת לטפל...... ועוד נקודת כשל.
אלא אם אתה חושב כמו כלב![]()
שמרו על קשר