Close
Page 7 of 7 FirstFirst ... 4567
Results 121 to 133 of 133
  1. #121

    Default

    לפני שבוע גם אני התחדשתי בbp51 על ההילקס שלי, חלום!

    העניין היחיד הוא שבמעבר באמפר במהירות בינונית ומעלה, ברגע שהקדמיים עוברים את שיא הגובה הם נופלים ופותחים את המתלה עד הסוף בליווי מכה. כנ״ל גם במעבר מעל בורות בשטח. קורה בכל מצבי הריבאונד, כולל בהתנגדות מלאה.
    קורה גם אצלך נמרוד?

  2. #122
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,724

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    Quote Originally Posted by Amit Sadot View Post
    לפני שבוע גם אני התחדשתי בbp51 על ההילקס שלי, חלום!

    העניין היחיד הוא שבמעבר באמפר במהירות בינונית ומעלה, ברגע שהקדמיים עוברים את שיא הגובה הם נופלים ופותחים את המתלה עד הסוף בליווי מכה. כנ״ל גם במעבר מעל בורות בשטח. קורה בכל מצבי הריבאונד, כולל בהתנגדות מלאה.
    קורה גם אצלך נמרוד?
    לא ברור לי המצב שאתה מתאר.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #123
    חבר רשום איל מ's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    Posts
    13,074

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    זה נשמע כמו כיול לא טוב של בולם, בשילוב הגעה לסוף מהלך פתיחה.
    על פניו לא הגיוני בבאמפרים רגילים.

  4. #124
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    בבית
    Posts
    25,105

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    או בורג לא מהודק.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

  5. #125

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post
    סיכום ביניים ראשון, חצי שנה על הטנדר.
    הגעתי לסט-אפ די רך, הן בריבאונד והן קומפרשן, וככה אני נוסע.
    מה הקונפיגורציה שבחרת?
    זהה גם בכביש וגם בשטח?
    כמה בריבאונד כמה בקומפרשן?

  6. #126
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,724

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    Quote Originally Posted by הכוכב הכחול View Post
    מה הקונפיגורציה שבחרת?
    זהה גם בכביש וגם בשטח?
    כמה בריבאונד כמה בקומפרשן?
    1. אני לא זוכר. צריך לבדוק בפעם הבאה שהרכב אחרי שטיפה.
    2. זהה בכביש ובשטח. אני לא נגעתי בבולמים הרבה זמן.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  7. #127

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post
    הצקצוקים מהמיסב הכדורי של הבולמים הקדמיים חוזרים.



    כנראה שאין ברירה אלא להחליף כל שנתיים. הפעם בעצמי.
    שקלת לשים גומיות או אוקלונים במקום?
    למה שלא יחזיק מעמד כמו בכל בולם פשוט?

  8. #128
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,724

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    אני מסתכל על השרשור הזה, עברו שנתיים מאז שהחלפתי את מיסבי קצה בעצמי והצקצוקים לא חזרו. אז כנראה שזה באמת עניין של הקפדה בהתקנה.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  9. #129

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post
    אני מסתכל על השרשור הזה, עברו שנתיים מאז שהחלפתי את מיסבי קצה בעצמי והצקצוקים לא חזרו. אז כנראה שזה באמת עניין של הקפדה בהתקנה.
    יודע להגיד מה חשוב בהתקנה שעושה את ההבדל?

  10. #130
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,724

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    יש שתי גומיות אורינג שאמורות לאטום את המיסב. אם הגומיה נקרעת, גריז בורח, מים נכנסים, וזה מה שמוביל בסופו של דבר לציקצוק שהוא מיסב הרוס (נדמה לי שצירפתי בעבר תמונות).

    צריך למלא בגריז ולהדק את הבורג לא יותר מדי ורק כשהרכב כבר על האדמה ולא על הליפט. זו ההנחייה הטכנית של הנפלד והשתדלתי ליישם.

    אני מניח שבדיקה פעם בשנה של שלמות הגומיות ואולי פתיחה יזומה וגריז טרי זה רעיון טוב.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  11. #131
    חבר רשום
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    פה ושם
    Posts
    2,880

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    Quote Originally Posted by Amit Sadot View Post
    שקלת לשים גומיות או אוקלונים במקום?
    למה שלא יחזיק מעמד כמו בכל בולם פשוט?
    בולם פשוט ברכב אינו נושא עומס, אחראי רק על ריסון פעולת הקפיץ.
    החיבור התחתון של הבולם הקדמי למשולש בטויוטה לנדקרוזר מ 96 והילקס מ 2006זה פשוט כשל תכנוני של היצרן.
    מכוון שהבולם הקדמי נושא עליו את הקפיץ ותומך ברבע ממשקל הרכב (בערך), הוא פשוט קטן וחלש מידי לעומס שמופעל עליו והתוצאה היא עיוות הגומי וקריסת הבושינג בזמן וקילומטראז׳ נמוכים.
    עם השנים התופעה החמירה כי הרכב "השמין" אבל הבושינג של הבולם נשאר באותו גודל.
    זה קורה מתישהו בין 50 ל 150 אלף קמ, שזהו גם בערך אורך חיים תקין של בולם.
    זה קורה בבושינג גומי של בולם מקורי וגם בבושינג פוליאוריטן של בולם אפטרמרקט אוסטרלי .
    יצרנים של בולמי קצה עברו לשימוש במיסב עין, זה מונע קריסה אבל מיסבי העין רגישים ללכלוך ומתפתחים רעשים וחופשים.

    הפתרון הנכון הוא בושינג גדול יותר בקצה התחתון של הבולם ותושבת גדולה יותר במשולש התחתון, בהתאמה.
    אבל זה כבר הינדוס רציני מאד.
    הפתרון המקובל הוא להתייחס ולטפל בבושינגים או מיסבי העין פעם בשנה שנתיים גג

    בברכה,טושי
    מנהל "המוסך של מייק" - מוסך מורשה במדרשת בן גוריון.
    מתקן טויוטות זקנות. 0544517924

  12. #132
    חבר רשום YoavR's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    פתחת ניצנה
    Posts
    1,505

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    Quote Originally Posted by נמרוד View Post
    יש שתי גומיות אורינג שאמורות לאטום את המיסב. אם הגומיה נקרעת, גריז בורח, מים נכנסים, וזה מה שמוביל בסופו של דבר לציקצוק שהוא מיסב הרוס (נדמה לי שצירפתי בעבר תמונות).

    צריך למלא בגריז ולהדק את הבורג לא יותר מדי ורק כשהרכב כבר על האדמה ולא על הליפט. זו ההנחייה הטכנית של הנפלד והשתדלתי ליישם.

    אני מניח שבדיקה פעם בשנה של שלמות הגומיות ואולי פתיחה יזומה וגריז טרי זה רעיון טוב.

    רק תיקון קטן:
    המיסב מצופה בחומר סיכה מיוחד. אחרי בירור שעשיתי מול ARB ההנחיה היא לא לגרז את המיסב. הם טוענים שהגריז יפגע התכונות השימון העצמי של המיסב ויקצרו את חייו.

    כן חשוב מאוד לוודא בהתקנה שהגומיות יושבות במקום כראוי ולסגור לפי המומנט שמצויין בהוראות ההתקנה כאשר הרכב על הקרקע.
    Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing

  13. #133

    Default תגובה: Article: קיט מתלים BP-51 לטויוטה היילקס

    עזרתם לי מאוד, תודה רבה.

Page 7 of 7 FirstFirst ... 4567

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •