מי אמר שאני רוצה לקנות מהם ?
מי אמר שאני רוצה לקנות מהם ?
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
הקטלוג הכללי של אולדמן הוא מקור מידע מצויין ומקיף. חפש אותו באינטרנט.
אני מאמין שיש בו גם את דגמי BP51.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
יש בו, אבל אין בו מידות רק התאמה לדגמי רכבים ...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
בסוף הקטלוג יש מידות.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
לא של הPB51
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
אני לא אוהב להציק לבעלי עסקים אם אני לא מתכוון לקנות מהם, מרגיש לי לא הגון..
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
זה לא קשור אליהם, ברור לי שהרבה אנשים חופרים ומבלבלים להם במוח ובסוף לא קונים כלום. זה קשור אלי, אני לא רוצה להיות אחד מהאנשים האלו אם מראש אני יודע שבכל מקרה לא אקנה מהם אלא אביא בזול יותר מחו"ל ...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
זה ראוי לציון.
אחרי הצבא יצא לי לעבוד בחנות ריקושט גדולה, אתה שעה עם לקוח, מתאים לו תיק מודד איתו את כל הנעליים בחנות, בוחרים דגמים, ברור לך מהשיחה שזה מישהו שאשכרה רוצה לקנות ואז הוא רושם והולך. היינו משתדלים לזהות אותם אבל זה לא תמיד מצליח.
לגבי הנפלד, זה בסדר, הם לא יתאמצו ממילא.
אני דווקא רציתי מאוד לקנות מהם בולמים. גם בעקבות הכתבה הזאת. אפילו יצא שנדפקו הקודמים בדיוק כשהתפנה סכום לקופת הטנדר.
התגובה האיטית שלהם למיילים וחוסר הרצון לעזור בבחירה יאש אותי. התחדשתי בסט של חברה אחרת.
עד היום אני מצטער. אבל אז לא היה לי חשק להתעסק איתם.
ויגו 2008, גליל מערבי.
הנפלד לא ערוכים לתת מענה ללקוח הפרטי. אולי זה ישתנה בעתיד. אבל כרגע יש שם צוות מצומצם מאוד שדווקא די מתאמץ.
אם בכל זאת החלטת לפנות אליהם ישירות כדאי להצטייד בסבלנות.
מכוון שהנפלד לא מפרסמים בג'יפולוג אני נמנע מכל תגובה שעלולה להתפרש כקידום המוצרים שלהם אבל "הם לא יתאמצו ממילא" זה כבר קצת מעליב...
נדב - שלחתי לך הודעה פרטית.
Men don't quit playing because they grow old, They grow old because they quit playing
התנצלותי. לא התכוונתי לאיזו פגיעה אישית.
החוויה שלי היתה שהם לא התאמצו. אבל באמת זה לא מבדיקה מקיפה או נסיון ארוך, אלא שיחה או שתיים בטלפון ואימייל אחד. הייתי צריך להסביר טוב יותר ולא להתנסח ככה.
אחת הסיבות שפניתי אליהם היא לקבל המלצה על מי כן יכול לתת מענה ללקוח פרטי. רציתי להחליף גם את העלים ולקבל המלצה מוסמכת לשילוב כל המרכיבים. עד היום אין להם הפניות כאלה באתר, רק הזמנה לפנות אליהם להמלצה. פניתי אליהם. נשארתי בלי המלצה.
ויגו 2008, גליל מערבי.
מצד שני כשהייתי צריך אישור בדיעבד לטובת רישום ההגבהה לרכב, הנפלד נתנו מענה בלי בעיה למרות שעבר הרבה זמן מהקנייה.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
עדכון מהנפלד:
יש ערכת BP-51 גם לאיסוזו דימקס 2012 והלאה.
https://arb-usa.wistia.com/medias/nsaeqtmd5k
(זאת בנוסף לטויוטה לנדקרוזר והיילקס 2005 והלאה, ג'יפ רנגלר, וניסאן פטרול, מבחינת רכבים ששווקו בישראל).
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
האם הקיט הזה שמחייב חיזוק שילדה לא עלול לגרום נזק לרכב?
הצקצוקים מהמיסב הכדורי של הבולמים הקדמיים חוזרים.
כנראה שאין ברירה אלא להחליף כל שנתיים. הפעם בעצמי.
פרוק יחידת קוילאובר קדמית בהיילקס די סטנדרטי, שני ברגים גדולים מחזיקים את המשולש לתפוח, מנתקים מוט הגה (צריך חולץ תפוחי הגה מסוג כזה או אחר) ומוט מייצב, מזיזים את הנבה כולה הצידה (קושרים לשלדה) והבולם יוצא יחסית בקלות.
כדי לחלוץ את המיסב הכדורי השתמשתי בקיט בולג'וינטים ובבוקסה 1 אינץ' שהתאימה בול לקוטר של המיסב (35 מ"מ)
קיט עולה 160 שקלים. מיסב כדורי, שתי דיסקיות קפיציות ושתי גומיות אטימה. הוראות פשוטות וברורות.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988