מי שהתקין חיישנים חיצוניים - האם אכן היו נגנבים?
נראה לי פשוט יותר...
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
אצלי מורכבים על 3 רכבים כולל הטרופר.
עובד מצויין , אין בעיה בשטח בהורדת לחץ אויר , אין בעיה להחליף צמיגים , צריך להיות מודעים לקיומם.
אני בחרתי בחיישנים פנימיים המשדרים בולטוס כאשר התצוגה וההגדרות הן ע"י אפלקציה בסמארטפון .
כך ניתן לקבוע באיזה לחץ , טמפ' תתקבל אזעקה .
הגב' מתורגלת פעם בשבוע להפעיל האפלקציה .
בקיצור, מומלץ ביותר.
רענן
מי שהתקין חיישנים חיצוניים - האם אכן היו נגנבים?
נראה לי פשוט יותר...
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
עוד מעט סופ"ש
על הדרך ...
מאיפה החיישן הפנימי לוקח את החשמל שלו ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
לגבי החיצוניים, מכמה ביקורות ששמעתי הבנתי שלפעמים זולג מהם האוויר.
כשחיברתי את זה ל'גניבות יתר' זה הוריד לי עוד קצת את החשק והקש ששבר היה שלפי הספציפיקציות הם הרבה פחית מדוייקים.
לגבי הסוללה-אכן אמורה להחזיק 5 שנים.
בנינו? בעלות סט של 40 דולר והתקנה ב 250 שקל -גם אם זה יספיק לשנתיים שלוש אני חי עם זה...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
כשהצמיגים מתיישנים, מחליפים איתם את החיישנים ...
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
דווקא למי שמוריד אויר בשטח זה יותר חשוב. תאפסו את החיישן על לחץ נמוך נניח 18 PSI ,מעבר לזה זה אמור להתריע. אתה נוהג בשטח בלחץ נמוך,תקר יגרום לך במידי לצמיג שטוח .אתה לא רוצה לגלות זאת באמצע עליה..... עם החיישן אתה אמור מיד לגלות את התקר ולנהוג בהתאם.
הבעיה עכשיו ,לך ותלמד איך לאפס חיישן מקורי שמגיע עם הרכב, ללחץ נמוך. יש אפשרות כזאת לביצוע ידנית. אני עם הגימיני עוד לא ממש הבנתי איך למרות שכאמור יש אפשרות כזאת,או לפחות כך מוסבר במדריך לנהג, לביצוע מתוך הרכב.
דרך אגב, מעדכן לטובת כל המתעניינים, בדגם שאני לקחתי (הלינק שצורף בהתחלה) אי אפשר לרדת מתחת ל 20psi בהתראות.... (הוא מודד כמובן פחות אבל מצפצף מ 20 ומטה)... רע !
הבנתי שהדגם של נדב יורד ל 15...
כבר יותר טוב
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
יש לך משהו מובנה? או שקנית יחידה חיצונית?
שלח קצת פרטים טכניים (דגם...) וננסה למצוא
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
ברור ,משהו מובנה ,מגיע עם הרכב . מציג רק התראת לחץ נמוך. בספר רכב יש הסבר איך לאפס , בקטנה לא הצלחתי להבין איך לאפס . צריך למצוא זמן לשבת על זה . נשמע פשוט אבל בביצוע התהליך החיישן לא איפס את עצמו. יכול להיות שצריך להוריד לחץ אויר ללחץ הנמוך בכל 5 הצמיגים ואז לאפס.מי יודע? מי ניסה?
יש גם את החיישנים שמתחברים לאפליקציה בטלפון, שם אני מניח שאפשר להגדיר גם רף נמוך יותר (רענן ?). לא יודע מה אורך חיי הסוללה שלהם.
בהנחה שיש לכם BT ברכב, אפשר לשלב את זה עם אפליקציית מקרו זו או אחרת להפעלה אוטומטית של אפליקציית המדידה בכל כניסה לרכב...
שורה תחתונה, למרות המגבלה בזמן זחילת סלעים, אני מרוצה מהסט-אפ שאצלי.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
אם אתה מגיע למפגש - חפש אותי ונציץ ביחד
איזה שנה/דגם הג'ימני?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
היסטורית, רוב (כל) החישנים שמגיעים עם הרכבים לא עובדים BT, הם עובדים איפה שהוא בשני תחומים של 300-400MHZ ( תלוי עם הרכב עובד על התדרים האירופאיים או האמריקאיים. 315 או 380 עד 450, אלו גם התדרים של רוב השלטים לרכב).
ולכן, אי אפשר להתחבר עם טלפון לחישנים המובנים של הרכב.
מערכות After market, עובדות גם ב 300-450 אבל, יותר ויותר יש מערכות BT , והעיקר, החדשים יותר עובדים כבר BLE (Blutooth Low Energy.
עם החישנים הם BT, יש מלא אפליקציות טלפון שמאפשרות להתחבר, ואז אפשר לעשות (כמעט) הכל - ליצור פרופילים (שטח, כביש), ולקבוע את הערכים של ההתראות.
אבל יותר מזה, מי שבא לו לשחק, אפשר לכתוב אפליקציה כזו לבד ולשלב אותה עם שאר המדידות שאנחנו עושים ברכב.
BLE נחשב הרבה יותר חסכוני באנרגיה, והחישן אמור להחזיק בין 3 ל 5 שנים.
ע"מ לחסוך באנרגיה, כל עוד הלחץ בסביבות 1ATM והחיישן עומד, החישנים משדרים בתדירות מאוד נמוכה (5-10 דקות), ברגע שיש איזה שינוי בלחץ או תנועה, תדירות השידורים עולה. כל שינוי קיצוני (עליה או ירידה בלחץ או טמפ' ) יגרום לשידור.
אין תקן לפורמט של השידורים, וגם אם שני חישנים עובדים באותו התחום (BLE 2.4MHZ), זה לא אומר שאותה אפליקציה תוכל לנהל את שניהם.
למיטב זכרוני עפ"י היצרן , 5 שנים מינימום (הסוללה בחשיינים הפנימיים גדולה יותר משמעותית מהחיישנים החיצוניים).
בדיוק בזמן להחלפת צמיגי השטח שמתייבשים בטרם שחיקה .
חיישני בלוטוס חיצוניים - לחץ כאן
אגב,
עוד יתרון עצום לחיישנים מופעלי אפלקציה ,
אין בעיה לבצע החלפה, הצלבת גלגלים או
בתהליך ההתקנה הראשונית מתקינים חיישנים , מבצעים איזון , בוחרים איזה גלגלים להתקין מקדימה,
באפלקציה מעדכנים מספר חיישן היכן ממוקם ברכב.
למיטב ידעתי, מערכות סגורות עם תצוגה אין אפשרות לבצע זאת .
רענן
שמרו על קשר