אסף, אם תרצה ובהמשך להערה של חנן, אני יכול לתת לך כיסוי של מושב אחורי. משומש במצב סביר.
נדב, תסתכל ביוטיוב על היעילות של הכיסויים היעודיים האלו.
בזמנו שמתי מבחן השוואתי מה הכי מגן נגד סוללה שנשרפת.
הכיסוי לא ממש הועיל
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אסף, אם תרצה אני יכול לתרום או להזמין לך (תלוי בגודל הכולל) תיקי Lipo-safe שאפשר לפרק ולתפור מהם מחדש אריזה חסינת אש מותאמת לתאים שלך. זה עולה גרושים ולא תופס כמעט מקום.
אני מדבר על המוצר הזה: https://hobbyking.com/en_us/lithium-polymer-charge-pack-25x33cm-jumbo-sack.html
ויש לי 2-3 יחידות פנויות שלו בבית.
וְנִגְלָה בְאָזְנָי יהוה צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם עַד־תְּמֻתוּן
אסף, אם תרצה ובהמשך להערה של חנן, אני יכול לתת לך כיסוי של מושב אחורי. משומש במצב סביר.
נדב, תסתכל ביוטיוב על היעילות של הכיסויים היעודיים האלו.
בזמנו שמתי מבחן השוואתי מה הכי מגן נגד סוללה שנשרפת.
הכיסוי לא ממש הועיל
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
יש מארז/מעטפה מיוחד לסוללות ליפו /ליתיום.
אפשר לקנות בגדלים שונים.
קניתי באיביי בדולרים ספורים אחד כזה בגודל דומה לארגז פעולה. יכול לעזור לשקט הנפשי שלך...
נשלח מהנייד שמתעקש "לתקן" את האיות...
עוד מעט סופ"ש
+1 לגבי פשוט בארון.
בנוסף, למרות שאצלי מעולם לא הגעתי להתחממות, נראה לי שהאיוורור של הארון, רק עושה טוב.
לגבי הארגון של החלקים.
תראה את התמונה שצרפתי, זה המצבר ללא כיסוי.
החוטים האדום והשחור, מחוברים ל BMS. בקצה שלהם, שני מחברי EC50 , זכר ונקבה.
שהמצבר לא בשימוש, אני מכניס אחד לשני (כמו בתמונה) ומקבל הגנה וניקיון.
שאני פותח, יש לי זכר ונקבה. זה מאפשר למצבר להתחבר כספק למערכת וכצרכן למטען (בו זמנית).
המחבר אנדרסון מחובר ישירות ומקובע מתחת למכסה, פתוח הצידה (יש לזה מכסה גומי), והוא מיועד למקרה חרום שאני רוצה להשתמש במצבר להתנעה (יש לי כמובן זוג כבלים קצרים עם קרוקדילים ומחבר אנדרסון).\
בעוד כמה גרושים, יש לי תצוגת טעינה. בגדול, שהמצבר מחובר ברכב, יש לי תצוגה קבועה (ארדוינו וכל המערכת ברכב), אבל אם אני לוקח את המצבר החוצה (הילדים לוקחים, טיול במכונית המשפחתית, תאורה בים....), זה נוח שאפשר לדעת את מצב המצבר.
כמובן, ששמים בארון, צריכה להיות רצועת אבטחה, מצד שני, זה אמור להשלף בקלות לטובת התנעה ושימושים אחרים.
(קשה לראות בתמונה, אבל אם מגדילים רואים, למותר לציין שהBMS מונח על פלסטיק מבודד ולא ישירות על המצבר :-) )
הגעתי למשהו דומה. רק בארגז מתכתי אטום ומוגן אש (יחסית).
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
בשנה טובה ומוצלחת. במסגרת הכן מצברך לטיולים בחורף הבא ...
הצלחתי סוף סוף להגיע לזה.
תודתי לכל מי שהיה קשור לפרוייקט. במישרין או בעקיפין.
אני מניח שהבדיקה שזה באמת פועל. זה לנתק את המצבר של האוטו לחבר את זה ולנסות להניע תוך כדי ששימי תבורי שר ברדיו והמקרר מקפיא בקבוק שעומד בדיוק באמצע ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
אתה יודע לומר שביאמאס ארבעה תאים יחיה בשלום עם שלושה?
על פניו, זה נראה לי לא טוב, אבל יתכן בהחלט שאני טועה.
לא יודע מה יש לגיא אבל יש לי כמה כאלו שעל פניו מוגדרים 3s/4s/5s מה שמלמד שהם חיים בשלום בכל התצורות.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
הביאמס הוא לשלושה תאים.
גם אני הבנתי שאפשר לחבר את כל האפשרויות אבל בשביל להיות על הצד הבטוח. הזמנתי אחד מדוייק.
יש לי גם יחידה של ארבעה תאים.
זה היה חלק מהעיכוב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
כן, פספסתי את הכיתוב של ה3s.
התרגלתי כבר לזהות כרטיסי bms לפי מספר הטרנזיסטורים, ומכאן הטעות.
כנראה שהם משתמשים באותו תכנון גם לארבעה וגם לשלושה תאים, ומשנים את הכיתוב על הכרטיס ואולי עוד משהו, בהתאם לייעוד.
כנראה אני לא נמנה על החכמים. לא הבנתי את השאלה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
חנן,
אני מניח, שאתה מתכוון ל MOSFET הגדולים.
הם לא תלויים בכמות התאים, הכמות שלהם מושפעת מהתכנון ומההספק (שמים 2-3 במקביל).
אבל אם תסתכל על על הצד הימני, ובעיקר על הפינה הקרובה ( ליד החוטים האדומים, יש שלושה נגדי איזון גדולים יותר), תראה שהכל בנוי בשלוש שורות, כלומר שלושה מעגלים.
בועז,
שים לב שכל הבקרים של קונפיגורציה שונה, מחייבים גם ג'ימפור שונה (הלחמות על הלוח).
מזה
בקיצור איפה משיגים תאים ?
Sent from my mobile excuse typos
גיא,
המחבר הכחול נקרא EC-2 (או EC3, 4, 5...) הוא כמו אלו שקיימים ב jump starter הסיניים ?
הכתום הוא xt60 או xt90 או xt30...?
נשלח מהנייד שמתעקש "לתקן" את האיות...
עוד מעט סופ"ש
יופי, תודה.
אז ה EC-5 מחובר ישירות לקטבים?
נשלח מהנייד שמתעקש "לתקן" את האיות...
עוד מעט סופ"ש
גיא,
איזה חוטים (חתך) שמת להתנעה (EC5)?
שמרו על קשר