יש לי גם חשש מה לגבי טעינה. וכרגע טוען בבית ממטען של טיסנים. לוקח בערך 6 שעות.
יש לי bms עם מאזן תאים .. ועדיין ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש לי גם חשש מה לגבי טעינה. וכרגע טוען בבית ממטען של טיסנים. לוקח בערך 6 שעות.
יש לי bms עם מאזן תאים .. ועדיין ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
צועניה ..
רק תזכרו שיש איכויות שונות לסוללות.
אני מנחש שהסוללות שפורקו מרכב שיש לחלקנו כאן הן באיכות ויציבות הרבה יותר גבוה מסוללות סיניות עלומות או אפילו כאלה שלא יועדו לרכב נוסעים. רק אומר
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
אני רק שאלה,
בתצורה המדוברת של 3 תאים ניתן לקבל יכולת הפעלה של צרכן 220v?
...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
עם ממיר 12-220? בוודאי.
קיוויתי לקישור לרכישה.. (:
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
הבנתי... חשבתי שעברת את שלב האריזה
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
שלישייה כזו נכנסת ברוחב של ארגז תחמושת ויש עוד מקום לכבלים, מתאימים, נורה, ממיר מתח קטן או כל ציוד עזר אחר שיהיה שימושי עם המצבר.
נדמה לי שיש תמונה בשרשור של sportage, אוכל לצלם בערב...
נשלח מהנייד
עוד מעט סופ"ש
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
בינתיים למי שמשתעמם.
https://insideevs.com/news/404544/si...-420-whkg/amp/
פעם ראשונה שאני נתקל בהם.
רק בשביל הפורפורציה, זה למעלה מכפול אנרגיה לכל ק"ג סוללה לעומת הסוללות שאנחנו משחקים.
בקצב הזה, עוד שנתיים, שלוש, מצבר צרכנים יהיה בגודל של קופסת סיגריות :-)
אני לא רואה היכן הרכיב dc2dc... למען האמת לא ראיתי אותו גם במארז של גיא ודורון, ייתכן ופיספסתי?
בנוסף אשמח גם לייעוץ,
מארז 3 תאים, BMS, DC2DC.
שקע XT90 לטעינה מהרכב / מטען ייעודי בבית / שמיכה סולרית מתקפלת.
שקע XT90 לצריכה - הרכב, מערכת, תאורה, מקרר וכו'
שקע XT90 - סט כבלים להתנעה לעת חירום ישירות מהתאים.
תיאור שימוש -
א.יציאה לטיול, חיבור המארז לשקע XT90 לטעינה, אחרי DC2DC
ב. הגעה לחניון לילה,ניתוק שקע טעינה XT90, חיבור שקע XT90 לצרכנים, (בעצם מתחבר כבלים עבים קיימים שמזינים את כל האביזרים מאחורי הרכב לפני סוויץ') ניתוק המצבר עופרת הראשי ע"י ברז.
ג. יציאה מהחניון להמשך הטיול, ניתוק מארז האנרגיה משקע הצרכנים, חיבור לשקע טעינה, חיבור ברז של המצבר עופרת וחזרה לשגרה.
1. האם במצב ב' יהיה לי מתח בסוויץ ואוכל להפעיל מערכת ושאר צרכנים שנמצאים אחרי סוויץ'?
2. האם יש השגות, הערות, הארות , הזהרות וכו' על אופי השימוש הנ"ל..
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
בכל ההתקנות שאני הייתי מעורב, ה DC2DC לא מחובר פיזית למארז (רק חשמלית).
יחידה עצמאית, ההחלטה האם להכניס לתוך מארז? אותו המארז? סתם לקבע.... כל אחד והפתרון שלו.
אם נדייק .. בכל ההתקנות שמופיעות כאן.. מלבד של תא בודד של אסף. אחד עוד לא התקין את התאים באמת במארז.
אשמח אם כך לראות איך כן הותקן הdc2dcd....
וכמובן שאשמח לקבל חוות דעת על הצורך הספציפי שהצגתי. בעיקר לכל הממשק עם חשמל הרכב.
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
מבחינתי, אורי - זה המארז וזו תהיה תכולתו.
על הדופן מחבר יציאה לצרכנים, אני מתלבט אם יעבור דרך CB של 20 אמפר או לא, מחבר כניסת מתח מכל מקור שהוא, ואולי מפסק ראשי .
אסף.![]()
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
התלבטות מסויימת שיש לי זה אולי לקחת את המארז הזה, ולשים בו גם את כל מה שראיתי וגם את כל הלוח חשמל צרכנים של הקמפר - יחידה אחת עם הזנה, מצבר, מנתקים וחיבוקים לכל הצרכנים.
זה מסוג הדברים שיהיה כדאי לעשות כשאבנה יום אחד את הקמפר מחדש.
אסף.![]()
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008