לפי דעתי רוב הbms מיצר בסין
אצלי זה lifepo4 אז הכותרת תופסת פחות .
עדיין המצבר עובד בטעינה/פריקה ב30% יכולת.
עובד מצויין (בנתיים)
בגלל כותרת השרשור... מבחינתי לא יכולתי להסתפק, רעיונית, שה bms הסיני הזה .. יהיה הפיוז. לכן אצלנו בקר מבוסס ריליי מנצח על כל התזמורת ...
המידע בbt מאוד מזמין... אבל bms שאמור להגביל צריכה וטעינה... קצת פישי... אם כי, כמו שדיברנו, כמו בהיילקס ובסמוראי... ברזלים אקסטרא ולב מוחלש וקטן זה מקור לאמינות. ... בגלל זה השתלדנו לקחת רכיבים לx אמפר.... ולהפעיל אותם ב 20 עד 50אחוז פחות מהנתונים הרישמיים שלהם.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
לפי דעתי רוב הbms מיצר בסין
אצלי זה lifepo4 אז הכותרת תופסת פחות .
עדיין המצבר עובד בטעינה/פריקה ב30% יכולת.
עובד מצויין (בנתיים)
פחות פצצה מתקתקת … מתברר.
דיי מעניין.
https://youtu.be/zU_VnjFRDck
צועניה ..
נהיה מעניין בגזרה
![]()
צועניה ..
יש לך מושג כמה פנסים, מארזי אנרגיה, ועוד כל מיני שטויות על 18650 אני אצטרך להחליף עכשיו בגלל התמונה המטופשת שהיית חייב לצרף? 😠
בסופו של דבר ..
מישהו הצליח לצלם מה קורה כשמנקבים ליפו ..
https://youtube.com/shorts/gus5FMGtEok?feature=share
צועניה ..
די בולשיט בשימושים שלנו.
כמות האנרגיה ביחס לנפח עולה אך במעט. כ 16%
לסרטון של גיא-
ענק!
זקוק לעזרה,
מחפש רכיב dc2dc זהה חיצונית לשלי... אבל שיטען ב6-8ah.
8-32v to 12.6v
DC2DC voltage converter 7.5amp~
הרכיב הנוכחי הוא של 10ah, ולצערי עם כבל טעינה דרך שקע מצת ברכב (הפיוז בתקע 15אמפר וגם הפיוז המקורי ברכב 15אמפר... אבל הניסיון הוכיח שגם ב10ah התשתית המקורית ברכב לא עומדת.. )
צירפתי תמונות של המארז, בקרה על הטעינה, התקע שהשתמשתי בו.. (נ.ב אם יש המלצה לתקע לשקע מצת איכותי יותר... אשמח..) לפני ואחרי 28דק טעינה, ותמונות גרועות של הdc2dc הקיים.
המארז אחרי שבוע עבודה רציפה בחוץ, הטעין פלאפונים פנסים וכו..., הפעיל מקלחת, תאורת חירום, פרוגקטור, גרילנדה, מאוורר .... חלום של דבר.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
שאלה? פשוט רוצה להבין
למה לחפש dc2dc קטן יותר ושקע מצת חליפי במקום לסלול כבלים בריאים לטעינה?
שימוש בשקע מצת לטעינה קבועה הוא לא בריא.
כמו כן הdc2dc שנראה שיש בפנים הוא ממש אחלה.
כדי שתהייה יכולת להעביר אותו בין רכבים... לא רוצה להיות מוגבל.
יש בקרה שלי על הטעינה כל הזמן, המסך על הדשבורד מול העיניים, הבקר מפקד על ריליי, הוא מנטר גם את הטמפ במארז, יש גם bms, יש גם פיוז ראשי . יש מארז מתכת, יש כבלים וחיבורים איכותיים... באמת שהתייחסנו לזה כאל פצצה..
בסמוראי, שם הייעוד המרכזי שלו הוא נטען עם כבלים עבים דרך xt60.
יש גם ערכה לתנינים ישירות מהמצבר.
יש גם ערכה לשנאי מהקיר בבית.
בעתיד יהיה גם תא סולארי 60-100w מתקפל.
השקע מצית הוא צורך ברכבים בהם אין לי אפשרות לשנות את החשמל של הרכב... ובדכ השימוש יהיה השלמת טעינה... ולא טעינה ממצב ריק לגמרי או אפילו חצי.
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
מצטרף 3.
הרבה פעמים ההתחממות של שקע מצית היא בגלל המגעים הרופפים, ולא בגלל הזרם הגבוה (פעמיים התכתי תקע טעינה, בזמן שהפיוז שלו (7.5) לא התרגש.
לשימוש ארעי... לצורך השלמה, השקע ממש ליד היד. ולא אכפת לי לחזק אותו ביד או לחוש אם הוא מתחמם מדי פעם.
בטוח שיש תקעים יותר רציניים ממה שעשינו בו שימוש. לזכרוני עם המקררים מגיע כאלו מסיבים יותר...
נ.ב אבל יכול להיות גם כמו שאתם אומר שזה אבוד מראש....
Sent from my SM-G781B using Tapatalk
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
לא אבוד לדעתי
מחשבה קצת אחרת
מכיון שיש לך צג שמראה את הטעינה אתה יכול להשתמש בדימר כזה:
US $4.99 30%OFF | 12V LED Dimmer DC24V 30A Switch Brightness Adjustable Controller Single Color LED Dimmer For Lamp Bulb 3528 5050 LED Strip Light
https://a.aliexpress.com/_uWWerc
הוא שולט בזרם ולא במתח, וככה תוכל להוריד את הזרם לכיוון הרצוי.
הוא עד 30A אז לא צריכה להיות בעיה
משתמש בו הרבה לתאורה.
אבל וידאתי עכשיו שוב שהוא שולט בזרם ולא במתח.
לגבי תקע מצית זה מה שיש?למקררים אני חושב
אותו דרקאבל אם תשאר באיזור ה5~6A נראה לי סביר
שמרו על קשר