אחרי ארבע שנים עם היילקס 2008, נפלה עלי הזדמנות וקניתי היילקס REVO "דור 8" , אחד מהראשונים שהגיעו לארץ. ידני, רמת גימור בסיסית. יד ראשונה, קילומטראז' נמוך - היו לו חיים יפים ורגועים, עם בעלים משקיע ומפנק, בלי שטח, בלי שום שיפור, אפילו לא וו גרירה. שלוש השנים הטובות נגמרו. הגיע הזמן לצאת לעולם האמיתי, ולהוכיח שגם הדור הזה ראוי להקרא היילקס, לסבול בשקט שיפורים, קדיחות והתעללות בשטח.
ההתחלה המיידית כללה צמיגי שטח מלא BFG על חישוקי הברזל המקוריים, וקיט הגבהה BP-51.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
יש תכניות נוספות לארגז?
Sent from my LON-L29 using Tapatalk
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
מידות הארגז שונות מהדגם הקודם?
או שסתם הקונה של הרב הקודם הצליח במשא ומתן קשוח לגרום לך להשאיר את כל ההשקעה על הרכב ולהתחיל מחדש?
...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות
עוד מעט סופ"ש
או שהוא צריך להוכיח למישהי שכל הכסף שהוא זרק על הרתכת היה מוצדק....![]()
נמרוד,
סתם מסקרנות, בין הפח המכופף לדופן של הרכב, יש איזה חומר \ שיכבה ?
נמרוד, בחיי שעשית לי חשק לשים את הרשימת פרוייקטים של האשה בצד ולפצוח בפרוייקט שידרוג הקונסטרוקציה אצלי.
יש לי כמה שאלות
- התכנון שעשית לא משאיר אופציה לארגז פתוח. האם חשבת לעשות תושבות לפירוק מהיר של הקשתות?
- הארגז אצלי הרגיש לי רדוד מידי ולכן שמתי את הבסיס לקשתות על פרופיל 60X60. זה גם נתן לי את האפשרות למתוח את הברזנט אליו ואז להשתמש במתיחה מסיבית יותר שלא הייתי עושה אותה על הפח של האוטו. האם השיקולים האלה רלוונטיים אליך?
- מה העובי של הפח המכופף שהשתמשת בתור בסיס לקשתות?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
אפשר לפרק את הברגים עם מתעקשים. בטנדר הקודם עשיתי את זה פעם אחת בלבד בשביל לקחת איזה מטען חורג.
הארגז מאד עמוק, זה אחד ההבדלים ביחס לדורות הקודמים.- הארגז אצלי הרגיש לי רדוד מידי ולכן שמתי את הבסיס לקשתות על פרופיל 60X60. זה גם נתן לי את האפשרות למתוח את הברזנט אליו ואז להשתמש במתיחה מסיבית יותר שלא הייתי עושה אותה על הפח של האוטו. האם השיקולים האלה רלוונטיים אליך?
2 מ"מ- מה העובי של הפח המכופף שהשתמשת בתור בסיס לקשתות?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מה השיקול לעבוד עם חומר לא מגולוון?
מה הרעיון מאחורי שבכה צפופה וכבדה בגג הקונסטרוקציה?
מה מיועד להיות שם?
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
את כיסוי הברזנט הזמנתי מ"הכל לים" בקריית אתא. הפעם עשיתי אותו פשוט יותר, בלי חלונות. הברזנט מחובר על ידי תפסניות Stay-Put.
https://www.ebay.com/itm/Stayput-Bla...mh-:rk:10:pf:0
![]()
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
נראה אפילו יותר יפה במציאות.
מספר שאלות :
- שקלתי לשים גגון, אבל הרעיון של חיזוק הקונסטרוקציה לקשתות נראה מתאים. האם רשת מרותכת של גדרות על גבי 3 מוטות האורך יספיקו לדעתך? תוספת המשקל של הקונסטרוקציה משמעותית בשבילי.
- האם היו לך בעיות עמידות של הרוכסנים בכיסוי הקודם? האם מונע חדירת מים?
- לא הספקתי להסתכל האם הרכב ממוגן .
מקנא בך על היכולת לא להיקשר סנטימנטלית לרכבים...
ברשותך... לגבי הרוכסנים של הכיסוי הקודם אני אעיד שאם הוא היה מורח שעווה או סתם סבון הם היו מחזיקים מעמד. שניים כבר הלכו, השאר ניצלו רגע לפני שהגיעו לסוף חייהם בעזרת מריחה אחת בסבון ומאז עובדים פיקס.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
רשת גדר על פסי האורך תהיה גבולית. אבל ללא ספק הקונסטרוקציה שהוצגה כאן היא אוברקיל מטורף. ניתן להשאיר שלושה פסי אורך, ואולי קושרת אמצע אחת מפרופיל דק יותר.
מנסיון שלי, רשת גדר על קונסטרוקציה כזאת עושה המון רעש וויברציות. אלא אם מרתכים כל אחד מהתיילים שנמצאים במגע עם הפרופילים.
הפרופילים הנוספים שבצדדי הקשת נותנים בעיקר אפקט למתיחה נכונה של הברזנט, וניתן לעשות אותם דקים בהרבה, וגם מפרופיל עגול.
בד"כ, כשבונים לבד, החומר מוכתב לפי הכמות שקונים, ואז קונים את הכל מאותו פרופיל, כדי לעמוד במכפלות של 6 מטר. אם אתה עושה את זה במסגריה, הגמישות בבחירת סוג הפרופיל לכל שימוש היא גדולה יותר.
לא שאני לא חושב שזה over-kill, אבל אחרי כל האופטימיזציה, כמה תרוויחו?
שמרו על קשר