Close
מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16
  1. #1

    ברירת מחדל transfer case clocking ring

    לאחר מכות ושיפשופים של גשר הגיר באזור הטרנספר חשבתי שאולי הגיע הזמן לעשות לזה סוף.
    מה דעתכם על שינוי כזה.יש סיכוי שזה יעבור חלק או שאצטרך לעשות שינוי מהותי באחד המרכיבים.בטרנספר או בגיר.
    http://www.cjoffroad.com/D300ring.asp

  2. #2

    ברירת מחדל

    לא שזה נושא מסובך, אבל בטוח שיותר פשוט לחזק את גשר הגיר - אצלי הוא מחוזק ע"י לוחות פלדה והוא קשיח לחלוטין, אין שום בעיה עם זה שהוא חוטף מכות. אבל ביננו - תגיד שסתם משעמם לך ...

  3. #3

    ברירת מחדל

    ניר זה נכון משעמם לי.
    אבל בכל אופן ראיתי כמה תמונות של ההרכבה וזה ניראה ממש טוב.
    הבעיה היחידה שאני חושב שתהיה זה זווית גלגל ההינע הקידמי.
    כמה קרוב הוא יכול להיות לסטרטר, ניראה לי שהוא יהיה קרוב מידי.
    באף אחד מהאתרים שראיתי אין איזכור לעיניין זה.
    האם זה ניראה לך בעייתי? ואם כן איך אפשר למנוע מגלגל ההינע לפגוע בסטרטר בזמן סגירת גלגלים חוץ מאשר להוריד את הבמפ סטפ יותר מידי.

  4. #4

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיקם
    ניר זה נכון משעמם לי.
    אבל בכל אופן ראיתי כמה תמונות של ההרכבה וזה ניראה ממש טוב.
    הבעיה היחידה שאני חושב שתהיה זה זווית גלגל ההינע הקידמי.
    כמה קרוב הוא יכול להיות לסטרטר, ניראה לי שהוא יהיה קרוב מידי.
    באף אחד מהאתרים שראיתי אין איזכור לעיניין זה.
    האם זה ניראה לך בעייתי? ואם כן איך אפשר למנוע מגלגל ההינע לפגוע בסטרטר בזמן סגירת גלגלים חוץ מאשר להוריד את הבמפ סטפ יותר מידי.
    בעייה אמיתית. תבדוק טוב, ותראה שבג'יפים שעוברים קלוקינג כזה יש בדרך כלל הגבהות מסיביות וצמיגים גדולים מאד, ככה שהדרישפט עובד בתחום זויות גדול יותר מראש. בCJ לא מוגבה ובלי שינויים בבמפ-סטופים,המוט יגע בסטרטר, בוודאות. גם בלי קלוקינג הם קרובים מאד.

  5. #5

    ברירת מחדל

    נמרוד מה שאתה אומר זה שצריך קודם להגבה את האוטו בעזרת הקפיצים ,לאחר מיכן עם ההגבה בא קיט להנמכת הטרנספר,ובסופו של דבר תהיה אפשרות לסובב את הטרנספר על מנת לקבל מרווח גדול יותר. :? זה כמעט כמו לנסוע לאילת דרך חיפה לא?כרגע אני לא כל כך מעוניין להגביה את הרכב טוב לי עם מרכז כובד נמוך.אבל לך תדע ,אני משתעמם מהר :lol:

  6. #6

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיקם
    נמרוד מה שאתה אומר זה שצריך קודם להגבה את האוטו בעזרת הקפיצים ,לאחר מיכן עם ההגבה בא קיט להנמכת הטרנספר,ובסופו של דבר תהיה אפשרות לסובב את הטרנספר על מנת לקבל מרווח גדול יותר. :? זה כמעט כמו לנסוע לאילת דרך חיפה לא?כרגע אני לא כל כך מעוניין להגביה את הרכב טוב לי עם מרכז כובד נמוך.אבל לך תדע ,אני משתעמם מהר :lol:
    צודק. בגלל זה הקלוקינג הוא לא כזה רעיון גאוני בפני עצמו - זה בסך הכל עוד כלי אפשרי כשאתה בא לבנות ג'יפ.

  7. #7

    ברירת מחדל

    הטבעת מיועדת, בעיקר, להרכבת D300 על רנגלר, והפיכתו ככה שהגל הקדמי יצא בצד ה"לא נכון", או לשימוש על CJ גבוה מאד, לאחר הנמכת הטרנספר.
    במקרה של שימוש בCJ סטנדרטי, או קרוב לסטנדרטי- זה לא ישים. התיבה מונחת הכי גבוה שאפשר, ככה שהגל הקדמי לא יגע במנוע.
    בקיצור- תחזק את הגשר וזהו...

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  8. #8

    ברירת מחדל

    יש פה כתבה על הפיכת טרנספר כמו שהבנתי זה קיט שונה מטבעת המדוברת.
    אחד ניקרא flipped dana 300 והשני clocking ring.בכל אופן כמו שאמרת זה לא רלוונטי לגיפ סטנדרטי.

    http://homepage.mac.com/rv6a/d300.html

  9. #9
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    אסף,
    אתה אומר הרכבת D300 על רנגלר (סופה).
    מה ההשלכות של זה ?
    עד כמה זה מסובך ודורש התאמות ?
    ההתאמות שאני חושב עליהם הן:
    1) הפיכת הטרנספר (מה זה אומר אם הטרנספר יושב הפוך ? )
    2) חיבור מחדש של הידיות
    3) ייצור חיבור חדש לגל הינע אחורי (או גל הינע חדש, תלוי במידות).
    מה עוד ??

    היתרונות די ברורים, לא ?
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  10. #10

    ברירת מחדל

    כן, זאביק. היתרונות ברורים.
    לא יותר פשוט להחליף ל241 (כמו אצלי)?
    המעבר לD300 דורש טבעת, יציאה חדשה וFLIP-KIT- שהופך את הידיות.
    זה הרבה כסף, אבל לא באמת מסובך לעשות.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  11. #11
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    אולי יותר פשוט, אבל היתרונות של D300 גדולים בהרבה.
    חלקי חילוף זולים, חוזק מיכני, אפשרות לייצור עצמי של שתי ידיות (יתרון גדול לסופה נעולה קדימה).
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  12. #12

    ברירת מחדל

    קדימה, לך על זה- יהיה מעניין.


    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  13. #13
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk
    זה הרבה כסף, אבל לא באמת מסובך לעשות.

    אסף.
    כשיהיה לי הרבה כסף, אני אעשה את זה
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  14. #14

    ברירת מחדל

    זאביק, כשיהיה לך הרבה כסף אני מבטיח לך שתמצא פתרונות טובים יותר.
    הפתרון הישים היחיד לטרנספר עם שתי ידיות הינו אולי אך ורק לסרן ללא לוקרים...
    וההצעה שלך היא בדמות עוזרת פיליפינית שתקח אותך לכל מקום בגלל בעיה מוטורית הניתנת לפתרון מלא שיחזיר אותך לפעילות עצמאית מלאה.
    סוג של דיכוי עצמי או בריחה ממציאות.
    קח, קרא קצת על אכזבותיהם של אחרים מהפיליפינית...למרות שהיא מתוארת עם אזניים גדולות, ראש שטוח בגובה מטר ושיניים המשמשות כפותחן בקבוקי בירה...אתה לא שותה אלכוהול
    http://www.sierrajeep.com/Twin-stick.htm
    I choose not to choose life, I choose something else.

    ITS A FULLSIZE THING...QUIT STEALING OUR PARTS !

  15. #15
    מנהל פורום זאביק's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    רחוק מכאן
    הודעות
    3,447

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי אריק2
    זאביק, כשיהיה לך הרבה כסף אני מבטיח לך שתמצא פתרונות טובים יותר.
    הפתרון הישים היחיד לטרנספר עם שתי ידיות הינו אולי אך ורק לסרן ללא לוקרים...
    וההצעה שלך היא בדמות עוזרת פיליפינית שתקח אותך לכל מקום בגלל בעיה מוטורית הניתנת לפתרון מלא שיחזיר אותך לפעילות עצמאית מלאה.
    סוג של דיכוי עצמי או בריחה ממציאות.
    קח, קרא קצת על אכזבותיהם של אחרים מהפיליפינית...למרות שהיא מתוארת עם אזניים גדולות, ראש שטוח בגובה מטר ושיניים המשמשות כפותחן בקבוקי בירה...אתה לא שותה אלכוהול
    http://www.sierrajeep.com/Twin-stick.htm
    מה ????? :roll: :roll: :roll: :roll:
    אתה מנסה להגיד ????? :?: :?: :roll: :roll:

    שאם היה לי לוקרים, לא הייתי מחפש טווין-סטיק ? מה הקשר ?
    יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
    http://www.zeevik.net

  16. #16

    ברירת מחדל

    זאביק,
    כנס לקישור...קרא אותו ותאמר שוב מה נותן לך טווין סטיק...
    I choose not to choose life, I choose something else.

    ITS A FULLSIZE THING...QUIT STEALING OUR PARTS !

נושאים דומים

  1. גריז ל O-ring
    על ידי Pageup בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 17-11-10, 20:39
  2. ring and pinion
    על ידי basel lj בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 18-08-09, 16:36
  3. Ring &Pinion
    על ידי יובל מעגן בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 24-06-06, 18:58
  4. שאלת הבנה ב T-CASE ויחסי העברה משופרים
    על ידי גיא בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 02-06-04, 23:36
  5. rock ring
    על ידי RINCEWIND בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 8
    עדכון אחרון: 16-05-03, 23:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •